Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRODUSE PAPETARIE, ACCESORII DE BIROU, HARTIE, CONSUMABILE PENTRU APARATURA INFORMATICA


Anunt de participare (utilitati) numarul 97309/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: SIRBU CAMELIA, Tel.0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PRODUSE PAPETARIE, ACCESORII DE BIROU, HARTIE, CONSUMABILE PENTRU APARATURA INFORMATICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DEPOZITUL CN ACN SA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1: Produse papetarie, accesorii de birou, hartie, consumabile pentru apartura informaticaLOT 2: - Produse papetarie, accesorii de birou, hartie, consumabile pentru apartura informatica, proiect: Sistem de management al traficului de nave pe canalul Dunare Marea Neagra si de inforamare asupra transportului pe ape interioare.LOT 3: - Produse papetarie, accesorii de birou, hartie, consumabile pentru aparatura informatica, proiect: Modernizarea sistemului de semnalizari de navigatie pe canalul Dunarea - Marea Neagra.LOT 4: - Produse papetarie, accesorii de birou, hartie, consumabile pentru aparatura informatica, proiect: Modernizarea sistemului de semnalizare de navigatie pe canalul Poarta Alba Midia Navodari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 645, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia buna executie: 10% din valoarea contractului, Garantia participare: 12000 lei(fara TVA).Garantie Participare: Lot 1-10.300 lei; Lot2-580 lei; Lot3-560 lei; Lot4-560 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii (LOT 1) Fonduri comunitare si bugetul de stat (LOT 2, 3, 4).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pt.firma;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata locale si la bugetul consolidat; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii de raportare financiara la data de: 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sa realizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat 968.450 lei; Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Experienta similara-nivel minim - 580.000 lei;Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;Declaratie de conformitate pentru fiecare marca de produs, de laproducator, in copie;Dosarul tehnic al producatorului si/sau un raport de de incercare/testare nu mai vechi de 1 an, emis de un organism acreditat, pentru hartia xerografica;Mostre, pentru toate tipurile de produse. Mostrele vor fi evidentiate pe un formular tip "aviz de expeditie", semnat de reprezentantul legal al ofertantului;Autorizatie de livrare;Certificat ISO 9001:2000 si Certificat ISO 14001:2000 pentru ofertant; Certificat ISO 14001:2000 pentru producatorul de consumabile IT(tonere, cartuse, riboane).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4897 / 18.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 12:00
Locul: Sediul central CN ACN SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program: POS TRANSPORT - AXA PRIORITARA 3 - DMI 3.2
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Ecluzei, nr.1 Agigea, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer