Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse Quest Software pentru monitorizare si management sisteme IT


Anunt de participare numarul 126893/23.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala:  STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Sediul central ANAF, Tel. 021.387.13.47 / 021.387.11.78, In atentia:  Laura VLASCEANU, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  021.319.96.76, Adresa internet (URL):  www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse Quest Software pentru monitorizare si management sisteme IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Generale de Tehnologia Informatiei din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (in continuare: DGTI) situat in Bucuresti, str. Col. Poenaru Bordea nr. 3-5, sector 4.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse Quest Software pentru monitorizare si management sisteme IT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48780000-9 - Pachete software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
30232000-4-Echipament periferic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati livrabile conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 148, 152.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.09.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 150.000, 00 lei, garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget fond ANAF constituit in temeiul art. 227 din O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala; ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind situatia personala a candidatului- Declaratia privind conflictul de interese pentru ofertanti- Certificate de atestare fiscala, eliberate de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala si autoritatea publica locala, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul general consolidat, valabile la data solicitarii de catre autoritatea contractanta- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) de minimum: 2.000.000, 00 euro sau proportional de la infiintare;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul;
- Experienta similara in ultimii 3 ani;
- Lista cu persoanele responsabile pentru prestarea serviciilor profesionale de instalare, configurare si punere in functiune a produselor hardware si software ce vor fi livrate;
- Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel mult 3 contracte in valoare cumulata de minim 500.000 euro;
- Contractele prezentate in lista vor fi confirmate prin recomandari de la beneficiari (in cazul subiectelor de drept privat) sau documente constatatoare emise de institutii publice in conformitate cu prevederile art. 97¹, alin.(1) din H.G. nr. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Completarea si prezentarea Formularului 8, sectiunea Formulare;
- Documente doveditoare pentru managementul calitatii (ISO9001 sau echivalent), management de mediu (ISO14001 sau echivalent), standard securitatea informatiei (ISO27001 sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Urgenta pentru asigurarea continuarii replicarii bazelor de date pentru Decl 112 in Sistemul Informatic Integrat, cf Notei just. anexata anuntului de part.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Cifra medie de afaceri a anilor 2008, 2009 si 2010: cea mai mare val = 100p; Experienta similara in ultimii 3 ani: cea mai mare val = 100p.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda, pe durata a 24h
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1105140/21.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 10:30
Locul: Sediul central al ANAF, str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, Bucuresti, tronson 7, et. 6, camera 27.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia generala juridica - ANAF
Adresa postala:  Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 021.319.96.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.96.80, Adresa internet (URL):  www.anaf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer