Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Produse si servicii de dezvoltare si implementare de pachete software de formare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea competitivitatii IMM-urilor prin antreprenoriat durabil ? ICIMM?


Anunt de participare numarul 131535/12.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC BLUE POINT IT SOLUTIONS S.R.L.
Adresa postala: bd primaverii 41 sector 1 parter ap 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 11973, Romania, Punct(e) de contact: dimitris baltas, Tel. 0213160525, Email: [email protected], Fax: 0213160530, Adresa internet (URL): www.bluepoint-it.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii IT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Produse si servicii de dezvoltare si implementare de pachete software de formare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea competitivitatii IMM-urilor prin antreprenoriat durabil ? ICIMM?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul achizitorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse si servicii de dezvoltare si implementare de pachete software de formare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea competitivitatii IMM-urilor prin antreprenoriat durabil ? ICIMM?
Specificatiile tehnice ale produselor sunt detaliate in caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212931-4 - Servicii de dezvoltare de software de formare profesionala (Rev.2)
48931000-3-Pachete software de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse si servicii de dezvoltare si implementare de pachete software de formare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea competitivitatii IMM-urilor prin antreprenoriat durabil ? ICIMM?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 230, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi valabila 60 de zile inclusiv, de la data depunerii ofertelor iar cuantumul va fi de 44.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Fondul Social European - Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POS DRU) - POSDRU/92/3.1/S/62564
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va prezenta Formularul 2 ? ?Declaratie privind eligibilitatea? semnat si stampilat in original
-Se va prezenta Formularul - 3, semnat si stampilat in original
- Se va prezenta Formularul 4 ? ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006? , semnat si stampilat in original
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat
- Certificat valabil privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006
-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul 7 Fisa ?Informatii Generale? din Sectiunea Formulare.
Se vor prezenta bilanturi contabile vizate de autoritatile competente pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 3.345.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, pana la data deschiderii ofertei - Formular nr. 8.
Se vor atasa documente suport (copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala, recomandari, procese verbale de acceptanta, etc) din care sa reiasa cel putin urmatoarele informatii:
o numele beneficiarului contractului;
o obiectul contractului si tipul serviciilor/activitatilor prestate;
o perioada in care s-a realizat contractul;
o valoarea contractului;
o modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractuluiOfertantul va completa Formularul nr 9 ? Personal propus pentru implementarea proiectului.
Pentru fiecare din membrii echipei propusi, se va completa Formularul nr 10 ? CV si se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul documente doveditoare privind diplomele, certificarile si experienta profesionala precizate in CV. Experienta profesionala solicitata se va dovedi prin prezentarea de recomandari.
Pentru fiecare expert se va completa si se va prezenta in original Declaratie de disponibilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada derularii cel putin a unui contract similar care a presupus dezvoltarea si implementarea de pachete software interactive de formare cu o valoare de cel putin 2.000.000 leiEchipa de proiect va fi compusa din minimum 5 persoane: 1 manager de proiect, 2 experti dezvoltare pachete software interactive de formare, 1 expert in asigurarea calitatii, 1 expert implementare si asistenta tehnicaCerinte pentru managerul de proiect: - studii superioare universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, in domeniul tehnic, IT sau economic- certificare internationala sau echivalenta in managementul de proiect- experienta in cel putin 1 proiect care a avut ca obiect dezvoltarea ?i implementarea de software interactiv de formare, in calitate de manager de proiectCerinte pentru expertii dezvoltare pachete software interactive de formare- studii superioare universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, in domeniul tehnic, IT sau economic- experienta in cel putin 1 proiect care a avut ca obiect dezvoltarea de software interactiv de formare, in calitate de dezvoltatori softwareCerinte pentru expert asigurarea calitatii- studii superioare universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta- certificare internationala ISTQB Certified Tester sau echivalent- experienta in cel putin 1 proiect care a avut ca obiect dezvoltarea de software interactiv de formare, in calitate de expert asigurarea calitatiiCerinte pentru expert implementare si asistenta tehnicaprofesionala solicitata se va dovedi prin prezentarea de recomandari.Pentru fiecare expert se va completa si se va prezenta in original Declaratie de disponibilitate.- studii superioare universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, in domeniul tehnic, IT sau economic- experienta in implementarea si asigurarea asistentei tehnice in cel putin 1 proiect care a avut ca obiect dezvoltarea ?i implementaimplementarea de software interactiv de formare, in calitate de expert implementare si asistenta tehnica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Numar de pachete software interactive de formare prezentate
40%
Descriere: componenta tehnica
3.
Grafic de Livrare/Implementare
30%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/04.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2011 10:30
Locul: Bdul. Primaverii, nr. 41, parter, apartamentul nr. 1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POS DRU) Proiect ?Imbunatatirea competitivitatii IMM-urilor prin antreprenoriat durabil ? ICIMM?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Informatiile privind contestatiile si modul de solutionare sunt prevazute in cap. IX ?Solutionarea contestatiilor? din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Blue Point IT Solutions S.R.L
Adresa postala: Bdul. Primaverii, nr. 41, parter, apartamentul nr. 1, camerele 12 si 3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011973, Romania, Tel. 021 316 05 25, Email: [email protected], Fax: 021 316 05 30, Adresa internet (URL): www.bluepoint-it.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2011 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer