Licitatie Publica - Proeict tehnic "REABILITAREA SI MODERNIZARE STRAZI IN ORASULUI LIPOVA"
Anunt de participare numarul 101076/31.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Lipova
Adresa postala: str.N BALCESCU, nr.26, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Engler, Tel. 0257561133, Email: [email protected], Fax: 0257561133, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proeict tehnic "REABILITAREA SI MODERNIZARE STRAZI IN ORASULUI LIPOVA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ORASUL LIPOVA
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECT TEHNIC PENTRU "REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL LIPOVA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71410000-5-Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE
Valoarea estimata fara TVA: 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPAREESTE DE 8.800RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENESI BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATII SI SUBCONTRACTANTII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie completarea urmatoarelor formulare: -Declaratie privind eligibilitatea -anexa 2;
-Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art.181 din ordonanta-anexa 3;Declaratie privind situatia personala a operatorului economic- anexa 3a; Dclaratie privins calitatea de participant la procedura-anexa 4.
Cerinta minima obligatorie: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, ?original sau copie legalizata- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor ?a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, ?original sau copie legalizata
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului?original sau copie legalizata, valabil la datadeschiderii ofertelor din caresa rezulte:
•Obiectulde activitate al ofertantului, care sa corespunda obiectului licitatiei ;
- Certificatde ?egistrare– copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Scrisoare de bonitatebancara care sa cuprinda urmatoarele informatii:
- date privinddeschiderea conturilor de catre operatorul economic, rulaje prin conturi;
- au fost/sunt ?egistrate restante fata de banca, provenite din nerambursarea creditelor/ dob?ilor acordate;
- au fost/sunt ?egistratepopriri pe conturile operatorului economic;
- din analiza financiara a ultimei balante contabile ?hise pe anul ?curs sa rezulte urmatorii indicatori: lichididatea generala(indicatorul este consideratfoarte bun c? rezultatul obtinut depaseste 100% din calcul) , ?original sau copie legalizata .
- Cerinta minima: bilant contabil pe anul 2009, vizat si ?egistrat de organele competente ;
- Cerinta minima-cifra de afaceri pe ultimii3 ani de minim 880.000 lei , ?domeniulde activitate aferent contactului –anexa 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratieprivind lista principalelor serviciiprestate ?ultimii3 ani - completare formular anexa 6 si anexa 7 ;
- Se vor prezenta 1 (un) contractsimilar in valoare de400.000 lei , contractul sa fie ?otit de procese verbalede predare - primire si recomandarisemnate si stampilatede la beneficiari .
Completare formular anexa 15 siprezentarea de CV-uri, calificari ale personaluluiCV-urile vor fi prezentate ?original si vor fi semnate de titular
Cerinte de specialitate :
- Un absolvent al Facultatii de Constructii sectia Cai Ferate, Drumuri si Poduri, care sa fi participat la ?ocmirea a cel putin un proiect similar, si care sa aiba o vechime de minim 10 ani ca proiectant.
- Un inginer cu specialitatea TOPO, vechime 10 ani.
Dovadaabsolvirii se vaface cu Diploma de Licenta (copie) si copie dupa cartea de munca conformcu originalul .
Informatii privind subcontractatii/asociatii-cf Fisei de date- Certificatprivind managementul calitatii (ISO 9001 sau alte documente echivalente) obligatoriuse vaprezenta certificatul?copie ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
TERMEN DE PROIECTARE
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 12:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI LIPOVA , STR N.BALCESCU NR. 26, JUDETUL ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor au dreptul sa participe reprezentanti ai candidatilor in baza unei iputerniciri si copie act de identitate (B.I. sau C.I )
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013-Axa prioritara 1"Sprijinirea dezvolt[rii durabile a oraselor -Poli urbani de crestere"Domeniul de interventie 1.1."Planuri integrate de dezvoltare urbana", Subdomeniul : Poli de dezvoltare urbana "
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIULNATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR: STAVROPOLES, NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea deApel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256/498054, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei orasului Lipova
Adresa postala: str.N.Balcescu , nr. 26, Localitatea: Lipova, Cod postal: 315400, Romania, Tel. 0257561133, Email: [email protected], Fax: 0257563067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 15:38