Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Profile din aluminiu si accesorii


Anunt de participare numarul 138552/03.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Adresa postala: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: Stela Cimpeanu, Tel. +40 264401297, Email: [email protected], Fax: +40 264594831, Adresa internet (URL): www.utcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Profile din aluminiu si accesorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Atelierul Termopan al UTC-N, str. Teleorman nr. 39, Cluj-Napoca.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 102.21 si 428, 729.84RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract subsecvent la 3 saptamani. Pentru un contract subsecvent, valoarea estimata este de minim 116.79 lei , maxim 23818.32lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare profile si accesorii de aluminiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44334000-0 - Profile (Rev.2)
34312500-2-Garnituri de etansare (Rev.2)
44191100-6-Furnir pentru placaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona conform caietului de sarcini:
profile din aluminiu si accesorii , conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 102.21 si 428, 729.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.partic. 8574 lei.(pt. ofert. care se incad. la Legea 346/2004- IMM se vor prezenta si docum. justif.in acest sens)- Daca veti fi in sit. prev. de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, autorit. contract. va retine din garant.de partic. suma de 4208.73 lei - Per. de valab. a gar. de partic. trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valabil. a ofertei (cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). - Dovada constit. gar. de partic. poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.6 din HG 925/2006). - Forme de constituire a gar. de partic. acceptate: ordin de plata in contul RO11TREZ2165005XXX006888, depunere in numerar la casieria UTC-N, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006), in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire; - Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. - Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau de la semnarea contractului - Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare (de la bugetul de stat) sau extrabugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 3 ? Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi solicitata si va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Formular 4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d)din OUG nr. 34/2006 va fidepusa si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratia se va depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Formular 6 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Avand in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functie de decizie in cadrul UTC-N, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publicain conformitate cu prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 sunt: rector Prof. dr. ing. Aurel Vlaicu, prorector Prof. dr. ing. Daniela Manea, prorector Prof. dr. ec. dr. ing. Stelian Brad, prorector Prof. dr. ing. Sergiu Nedevschi, prorector Prof. dr. ing. Catalin Popa,
prorector Prof. dr. ing. Vasile Topa, prorector Conf. dr. ing. Hortensiu Liviu Cucu, prorector Prof. dr. ing. Dan Calin Peter, Director gen. adm. Ec. Cornel Muresan, Director economic Ec. Adriana Ochis,
Sef S.I.C.A. Ing. Adrian Munceanu, Inf. Bondor Vasile.
Aceasta declaratie se va prezentaatat de catre subcontractant cat si de tertul sustinatorDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
- Formular 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), in care, la capitolul ? Domenii de activitate? sa fie mentionate si activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7 - Fisa de informatii generale
(pentru cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani - Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta acest formular
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agrement tehnic pe sistem
- Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent pentru profile
Ofertantul poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care sa confirme ca produsele sunt fabricate in sistemul de management al calitatii conform ISO 9001
- Ofertantul va prezenta documentul in copie conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala a licitatiei electronice vor fi invitati sa participe ofertantii care au depus oferte admisibile. Toti ofertantii vor fi inregistrati in SEAP. In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la preturi. Atribuirea se va realiza intr-o singura runda. Runda are durata de 1 zi. Pe parcursul acesteia, ofertantii vor primi informatii despre cel mai mic pret.- In cazul in care doi sau mai multi operatori economici clasati pe primul loc au acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 11:00
Locul: CLUJ-NAPOCA, UTCN, str. C-tin Daicoviciu nr. 15, S.I.C.A., sala 490
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare, conf. art. 33, alin. 4 din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi operatori economici clasati pe primul loc au acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al UTC-N
Adresa postala: str. Memorandumului nr. 28, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. +40 264202390, Email: [email protected], Fax: +40 264597074, Adresa internet (URL): www.utcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer