Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROFILE DIN OTEL SI TEVI


Anunt de participare (utilitati) numarul 130078/09.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  Soseaua Sibiului nr.5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Punct(e) de contact:  Serv Contracte, Tel. 0269805132, In atentia:  Mircea Faur, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PROFILE DIN OTEL SI TEVI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SIRCOSS, Medias Str. Garii nr. 7
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele sunt folosite pentru diferite confectii metalice sau efectuarea unor reparatii/inlocuiri/adaptari de piese necesare formatiilor de interventie la sonde si operatii speciale ale sucursalei noastresi la transportul gazului metan in instalatiile de incalzire ale cladirilor si modulelor containerizate pentru organizari de santierdin dotare si/sau pentru efectuarea unor confectii metalice diverse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44334000-0 - Profile (Rev.2)
44163100-1-Tevi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produsele sunt folosite pentru diferite confectii metalice sau efectuarea unor reparatii/inlocuiri/adaptari de piese necesare formatiilor de interventie la sonde si operatii speciale ale sucursalei noastresi la transportul gazului metan in instalatiile de incalzire ale cladirilor si modulelor containerizate pentru organizari de santierdin dotare si/sau pentru efectuarea unor confectii metalice diverse.
Valoarea estimata fara TVA: 119, 547RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de buna executie in cuantum de 7% din val. contr. fara TVA. Gar de participare se const. in functie de lot cf. prezentului anunt si doc de atribuire atasate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006;Declaratie tip "Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta" cf. Ordin ANRMAP 314/2010;Declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor, daca e cazul;Certificat de atestare fiscala, ptr. persoane juridice, copie "conf. cu originalul", in termen de valabilitate, fara datorii;Certificat de inregistrare emis de O.R.C, copie "conf. cu originalul";Certificat Constatator, emis de O.R.C., eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, copie "conf. cu originalul";Declaratie pe propria raspundere, ptr. persoane fizice/juridice straine, daca in tara de resedinta nu se eleibereaza certificatele mentionate mai sus;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001/2008, sau echivalent, in termen de valabilitate;Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta cel putin un contract de furnizare produse similare, cu o val. egala sau mai mare: 400 leiLotul 1, 700 lei Lotul 2, 900 lei Lotul 3, 800 lei Lotul 4, 700 lei Lotul 5, 900 lei Lotul 6, 800 lei Lotul 7, 800 lei Lotul 8, 1100 leiLotul 9, 3000 leiLotul 10, 2600 lei Lotul 11, 400 lei Lotul 12, 500 lei Lotul 13, 1100 lei Lotul 14, 3500 lei Lotul 15, 1300 lei Lotul 16, 400 lei Lotul 17, 1300 leiLotul 18, 1500 lei Lotul 19, 1000 lei Lotul 20, 3000 lei Lotul 21, 1200 lei Lotul 22, 3500 lei Lotul 23, 5000 lei Lotul 24, 3200 lei Lotul 25, 7000 lei Lotul 26, 2000 lei Lotul 27, 2000 leiLotul 28, 1600 lei Lotul 29, 900 lei Lotul 30, 400 lei Lotul 31, 400 lei Lotul 32, 1300 lei Lotul 33, 6000 lei Lotul 34, 8000 lei Lotul 35 , 1500 lei Lotul 36, 10000 lei Lotul 37, 400 lei Lotul 38, 800 lei Lotul 39, 3500 lei Lotul 40 si1500 lei Lotul 41
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 12:00
Locul: Medias, Soseaua Sibiului nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  : 021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut. contr. considerat nelegal. Daca contestatia priveste continutul doc. de atribuire publicata in SEAP, data luarii la cunostiinta este data publicarii documentatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA SIRCOSS, Medias -Biroul juridic
Adresa postala:  Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551129, Romania, Tel. 0269 805154, Email:  [email protected], Fax:  0269830283, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer