Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Program de masuri pentru deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene , jud bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 31915/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], Fax: 0263214750
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Program de masuri pentru deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene , jud bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: drumurile judetene din jud Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlaturarea zapezii si a poleiului pe drumurile judetene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Listelor de cantitati de lucrari din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 016, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea de noi servicii similare cf art 122, lit j din OUG 34/ 2006
2 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 1 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este 16.500lei lot1-2.800ron, lot2-3.700lei, lot3-2.000lei, lot4-3.300lei, lot5-2.900lei, lot6-1.800leiGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare , pana la incheierea contractului se va prezenta asocierea legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei- Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind situatia financiara- Bilant contabil pe 2006- Informatii privind cifra medie anuala de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indicatorii solvabilitate ( > 30%), lichiditate ( >100 %)-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare de minim 3.500.000 lei. Pentru oferte partiale Lotul1- 600.000 ron, Lotul 2- 800.000ron, Lotul3- 420.000ron, Lotul4- 700.000 ron, lotul5- 600.000 ron, lotul6- 380.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- Fisa privind experienta similara- Declaratie privind personalul tehnic , se solicita lista cu personal de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , dotari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 725.000 ron si al carui obiect a fost executia unor servicii similare . Pentru oferte partiale cerintele minime pentru experienta similara este : Lot 1- 130.000 ron, Lot 2- 160.000ron Lot 3 -85.000ron, lot4-140.000ron, lot5- 130.000ron, lot6- 80.000ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2007 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean, str Piata Petru Rares, nr1-2, loc Bistrita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fii depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un cat al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadru Consiliului Judetean
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, camera 63, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Fax: 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer