Licitatie Publica - Program de masuri pentru deszapezirea si combaterea poleiului pe drumurile judetene , jud Bistrita Nasaud
Anunt de participare numarul 130762/22.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel. 0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Program de masuri pentru deszapezirea si combaterea poleiului pe drumurile judetene , jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: drumurile judetene din judetul Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlaturarea zapezii si a poleiului pe drumurile judetene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listelor de cantitati din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 074, 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare de 39.500 lei;Lotul1?7.500 lei;Lotul 2-12.000 lei;Lotul 3-6.000 lei;Lotul 4 - 7.000 lei;Lotul 5-7.000 lei;garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului in termen de valabilitate la data licitatiei ;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare de minim 3.950.000 lei.Pentru oferte partiale va fi: Lot 1-750.000 lei ;Lot 2 -1.200.000lei ;Lot 3 -600.000 lei ;Lot 4-700.000 lei ;Lot 5 -700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa privind experienta similara- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
- Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contractcu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.750.000 lei si al carui obiect a fost executia unor serviciisimilare .In cazul ofertelor partiale cerinta minima privind experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare cu : Lotul 1-300.000 lei;Lotul 2-550.000 lei;Lotul 3- 300.000 lei;Lotul 4-300.000 lei;Lotul 5 ?300.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2011 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud , str Piata Petru Rares, nr 1-2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant sau persoana imputernicita a ofertantului poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire este atasata prezentului anunt . Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi atasate prezentului anunt in SEAP, motiv pentru care toti operatorii economici interesati vor lua toate masurile pentru a intra in posesia lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stravopoleos, nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084 , ,Romania, Tel. 021/ 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str Stefan cel Mare, nr 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133 , ,Romania, Tel. 0264/ 431063
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Consiliului Judetean
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2 , ,Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel. 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2011 14:27