Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - program lapte corn


Anunt de participare numarul 18059/09.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Codruta Mercea, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
program lapte corn
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: reteaua scolara din judetul Arges - anexa 2 la Caietul de Sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
aprovizionarea si distributia produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-IV din invatamantul de stat precum si copiilor prescolari din radinitele de stat cu program normal de 4 ore din judetul Arges, in anul scolar 2007-2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.1)
15542200-1-Branza cu pasta moale (Rev.1)
15551300-8-Iaurt (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8000000 produse lactate pentru anul scolar 2007-2008 si 8000000 produse de panificatie pentru anul scolar 2007-2008
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000, 000 si 8, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2007 pana la 16.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare pentru produsele lactate: 55000 RON si 27500 Ron pentru produsele de panificatie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Arges
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
conform prevederilor OUG 96/2002
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilitatea; Decl. priv. neincadrarea in prevederile art. 181; Certif. constat. emis de ORC, Autoriz. de funct./altele echiv. Certif. constat. priv.indep.oblig. exigibile de plata a imp.si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contrib. pt asig. soc.de stat; Certif. de atestare fisc. pt pers. j.elib. de A.N.A.F. terit.; Certif. fiscal priv imp si taxele loc;Doc. din care sa rez ca prod de panif sau lact, de baza, sunt ob in unit de prod proprii; Certif. constat emis in 2007 de ORC; Certif de inreg, (copie leg.); Autoriz. de funct/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform specificatiilor din fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil 2006, Scrisoare de bonitate - original; Decl. priv. cifra de afaceri 2006 Informatii generale anexa nr.2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform specificatiilor din fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl priv lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; Exp similara; Avize si autoriz, care conf ca of indep cond impuse furniz de O.U.G nr. 97/2001; Decl priv dotarile specifice, utilajele, instal, echip tehnice, mij de transport si distrib, lab si alte mij fixe; Decl priv ef mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere;Certif de asig a managementului calitatisau alt document echiv, xerox;Certif de imp HACCP sau Decl ca unit. se afla in curs de impl HACCP;Doc din care sa rez monitoriz param f-ch si microbiologici la prod finite in 2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform prevederilor OUG 96/2002 si OUG 34/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 10:00
Locul: sediul Consiliului judetean Arges, Piata Vasile Milea nr.1, judetul Arges, Pitesti, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si observatori MFP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Programul Lapte corn conf. prevederilor OUG 34/2006; HG 925/2006; OUG 96/2002 si HG 1660/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: www anrmap.ro; [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges, Compartimentul Juridic, Contencios Administrativ
Adresa postala: Pitesti, Piata Vasile Milea, nr. 1, judetul Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Tel.021/217800, Email: [email protected], Fax: 021/220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2007 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer