Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Program pentru promovarea cireselor in Tari Terte (Rusia, Ucraina)


Anunt de participare numarul 136055/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Organizatia Interprofesionala Nationala PRODCOM LEGUME FRUCTE din Romania
Adresa postala: str.Valter Maracineanu, nr.1-3, etaj 2, cam 187 Sect.1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010155, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Tanase, Tel. +40 727894712, Email: [email protected], Fax: +40 213149740, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
persoana juridi.romana drept privat, interes public, caracter profesional, asociatie fara scop lucrativ, formata din asociatile profesionale de pe filiera produselor legumicole si fructifere.
Activitate (activitati)
Altele: Scopul organizatiei este de a consolida sectorul legumicol si fructifer ca domeniu de activitate de importanta nationala, prioritar in strategia de dezvoltare durabila a agriculturii prin sprijinirea siapararea intereselor comune ale membrilor sai
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Program pentru promovarea cireselor in Tari Terte (Rusia, Ucraina)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
campanie sectoriala de informare si promovare a fructelor europene proaspete (cirese)in Rusia si in Ucraina: 1. Materiale Electronice 2. Materiale Tiparite, 3. Targuri si Expozitii, 4. Promovare 5. Publicitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79340000-9 - Servicii de publicitate si de comercializare (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
79950000-8-Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Organizare si desfasurare a unei campanii sectoriala de informare si promovare a fructelor europene proaspete (cirese): 1. Materiale Electronice(Conceptul Campaniei, Website, Video Clip) 2. Materiale Tiparite (Brosuri informationale, Mape (foldere, sorturi bucatarie), 3. Targuri si Expozitii(World Food Moscow , Prodexpo, Agrorus , Interfood , World Food Ucraina), 4. Promovare(Distributie mostre in puncte de vanzare, Prezentari produse, Vizite unitati de productie, Misiuni de afaceri), 5. Publicitate (Reclame presa si reviste, Advertoriale presa si reviste , TV Shows.
Valoarea estimata fara TVA: 916, 995EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare2000 euro cu valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalent in lei 8646, 6 RON (cursul BCE din 30/12/2011, Eur 1=4, 3233 RON).1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuitfara TVA. .Modalitatea de constituire a garantiei in conformitate cu Art.90 alin (1), raportat la art. 86, alin (2)-(4) din HG 925/2006 : (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. 3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.(4) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conf.Reg.3/2008 al Consiliului si conform Reg.(CE)501/2008 al Comisiei cu cofinantare din partea UE(50%), Romania (30%) si PRODCOM (20%).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In caz de oferta castigatoare a unui grup (asociere) legalizarea asocierii conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Participarea este deschisa in conditii egale tuturor persoanelor juridice (cu participare individuala sau in grup/consortiu de ofertanti) din Statele Membre sau din tarile si teritoriile regiunilor autorizate de catre Regulamentul (CE) nr. 3/2008 din 17 decembrie 2007.
In cazul in care solicitantii depun un program in partenariat (consortiu), conditiile de participare trebuie indeplinite de catre toti membrii partenariatului (consortiului).Cerinta 1: Cerinta nr.1- Declaratia de eligibilitate cf art 180 OUG34/2006 , Anexa IV din caietul de sarcini (varianta in limba romana sau varianta in limba engleza).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)
Cerinta 2:2- Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 modificata prin Legea nr.278/2010 in conf. cu Anexa V din caietul de sarcini , (varianta in limba romana sau varianta in limba engleza).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa completeze Anexa nr. VI din Caietul de Sarcini. (varianta in limba romana sau in limba engleza)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea formularul se va prezenta atat de subcontractant catsi de tertul sustinator )
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt membrii Consiliului Director conform prevederilor certificatului constatator al Organizatiei , (unele dintre acestea sunt si membrii Comisiei de Evaluare) :1.Stanciu Constantin ? Presedintele Organizatiei Interprofesionale PRODCOM, membru al comisiei de evaluare2.Aurel Tanase- Director General al Organizatiei Interprofesionale PRODCOM, membru al comisiei de evaluare3.Baianu Vasile DanutVicepresedinte al Organizatiei Interprofesionale PRODCOM, membru al comisiei de evaluare
4.Farago Emil Vicepresedinte al Organizatiei Interprofesionale PRODCOM
5.Bajenaru Eugen ? Vicepresedinte al Organizatiei Interprofesionale PRODCOMCerinta Nr 4- CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta (Ordinul nr.314 / 2010), Anexa VII din Caietul de Sarcini)in varianta engleza sau romana. Cerinta nr. 1.Certificat constatator emis de autoritatea competenta.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc . inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine, documente emise de autoritatile competente ale tarilor respective , similare celor pentru persoane romane, traduse in limba romana sau in limba engleza.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)Cerinta Nr 2- Documente emise de autoritatile competente care sa ateste plata taxelor la zi. Din documentele solicitate sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - certificatele fiscale sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoane straine, documente emise de autoritatile competente ale tarilor respective , privind situatia personala , similare celor pentru persoane romane, traduse in limba romana sau in limba engleza. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. De asemenea formularul se va prezenta si de catre subcontractant).Cerinta Nr. 3- Formular de entitate juridica, disponibil pe http: //ec.europa.eu/budget/info_contract/legal_entities_en.htm
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de Identificare financiara
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile pentru ultimii trei ani
Cerinta Nr 3
Media Cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani de cel putin 916995 EUR. Operatorul economic poate sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare prin documentele avute la dispozitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta Nr 1: Prezentarea informatiilor relevante a cel putin unui contract similar cu o valoare comparabila cu valoarea contractului in cauza
Cerinta Nr 2- Prezentarea capacitatii tehnice, infrastructurilor tehnice si resurselor umane corespunzatoare
Cerinta Nr 3-Resurse umane disponibile
Cerinta Nr 4- Capacitatea profesionala si experienta adecvata a personalului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
PRODCOM 01/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 12:00
Locul: Str.Valter Maracineanu nr.1-3 , Poarta 2, Etj.2, camera 187, Sect. 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale autoritatii contractante, Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul va fi finantat conform regulamentului (CE)3/2008 al Consiliului si conform Reg.(CE)501/2008 al Comisiei , cu cofinantare din partea UE(50%), a Romaniei(30%)si a PRODCOM (20%).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (REGULAMENT (CE)3/2008)
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens a unui exemplar din caietul de sarcini pe format electronic, in urma unei solicitari scrise transmise prin fax/ email (cu coordonatele complete ale solicitantului ) .Contractul care va fi atribuit include urmatoarele actiuni :1. Materiale electronice :1.1 Conceptul Campaniei, 1.2 Website, 1.3 Videoclip, 2. Materiale Tiparite :2.1 Brosuri Informative, 2.2. Mape (foldere), 2.3 Sorturi de bucatarie, 3. Targuri si expozitii :3.1 World Food Moscow, 3.2 Prodexpo, 3.3 Agrorus, 3.4 Interfood, 3.5 World Food Ukraine, 5.Publicitate: 5.1Reclame presa, 5.2 Advertoriale presa, 5.3 TV shows. De asemenea, bugetul include Onorariile organismului de executie si Cheltuieli de calatorie. Pietele vizate sunt Rusia ;i Ucraina.Detalierea completa a conditiilor si actiunilor este disponibila in caietul de sarcini.?In cazul in care primul loc este ocupat de doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare care vor fi transmise comisiei de evaluare in plic sigilat, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara prezinta cel mai scazut pret.Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute in OUG 34/2006 art.256 indice 2 alin(1) litera a, art.283, art.285
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Baroul Bucuresti - S.C.A. Caracas si Asociatii
Adresa postala: sos. Panduri, nr. 1, bl. P33, sc. 2, et. 2, ap. 31, sector 5050651, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050651, Romania, Tel. +40 721327684, Email: [email protected], Fax: +40 214119878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer