Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROGRAM SPECIALIZAT DE PREGATIRE PENTRU PERSONALUL DE CONDUCERE


Anunt de participare numarul 107470/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala:  Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Dima, Tel. 0242311302, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROGRAM SPECIALIZAT DE PREGATIRE PENTRU PERSONALUL DE CONDUCERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: la sediul autoritatii contractante si locatiile stabilite de achizitor si prestatorul de servicii
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROGRAM SPECIALIZAT DE PREGATIRE PENTRU PERSONALUL DE CONDUCERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 255, 017RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu +fonduri FSE + buget national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza la notariat in cazul castigarii licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A, Declaratie privind eligibilitatea,
Formular 12B.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181.
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat -ANAF valabilla data depunerii ofertelor.
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local valabilla data depunerii ofertelor.
Cerinta obligatorie: completarea unei Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru persoane juridice/fizice romane:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
- Cerinta obligatorie pentru persoane juridice/fizice straine -documente edificatoare similare cu cele ale Persoanei juridice/fizice romane care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate cu traducerea legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoanele juridice:
- Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Fisa de Informatii generale, Formular 4 - se completeaza; (cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 250.000 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) experienta similara si expertiza in domeniul formarii profesionale
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani.
- Secompleteaza Formular 12 E cu prestari de servicii de formare profesionala a caror valoare depaseste 100.000 lei;
- Se vor prezenta documente relevante, dupa caz, conform cerintelor specificate in Caietului de sarcini;
Cerinta minima obligatorie - cel putin 1 contract de servicii de formare profesionala/documente fiscale justificative cu valori mai mari de 200.000 lei.
- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti ? cel putin 1recomandare (copii conforme cu originalul);
Cerinta minima obligatorie ? recunoasterea europeana a certificarii acordate programului ? copie conform cu originalul dupa documente relevante ( ex. : acord de parteneriat / contractcu institutia care acorda certificare europeana, acord de afiliere din organizatii europene de formare, copie dupa diploma/certificatul cu recunoastere europeana acordat)b) resurse tehnice
Formular 12H
c) resurse umaneFormular 12 I ? original.
Cerinta minima obligatorie: - Prezentarea echipei de implementare a proiectului, alcatuita din:
* Personal propriu: - un manager de training- un responsabil de formare* Lectori/formatori ? personal propriu sau colaboratori
- calitatea de participant la procedura - Formular 12C persoana desemnata de operatorul economic sa ii reprezinte interesele in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, va cunoaste continutul documentatiei si va putea lua decizii in numele acestuia. De asemenea, va prezenta un act de identitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 11:00
Locul: consiliul judetean calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): buget propriu + fonduri FSE + buget national
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala:  str stavropoleos nr 6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  ww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bucuresti
Adresa postala:  splaiul independentei nr 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195181, Fax:  02163195181, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256^2 dinOUG nr 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conditiile ordonantei de urgenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean calarasi
Adresa postala:  1 dec. 1918 nr 1, Localitatea:  CALARASI, Cod postal:  910019, Romania, Tel. 0242311301, Email:  [email protected], Fax:  0242311609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer