Licitatie Publica - Programe si licente software
Anunt de participare (utilitati) numarul 140265/07.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice 1, Tel. +40 241664046, In atentia: Munteanu Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Programe si licente software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SCRAJASA, Constanta, strada Calarasi nr.22-24.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract sectorial de furnizare programe si licente software, dupa cum urmeaza: program Microsoft Lync Server Standard 2010; licente Microsoft Lync Server Standard 2010 User CAL; licente Microsoft Lync 2010; licente Exchange User CAL Std 2010; program Microsoft Office Std 2010; program Microsoft Windows 8 Pro; licente SharePoint User CAL Std 2010, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor (Rev.2)
48219700-3-Pachete software pentru server de comunicatii (Rev.2)
48223000-7-Pachete software pentru posta electronica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea urmatoarelor programe si licente software:
1.Program Microsoft Lync Server Standard 2010 = 1 buc.
2.Licente Microsoft Lync Server Standard 2010 User CAL= 550 buc.
3.Licente Microsoft Lync 2010 = 550 buc.
4.Licente Exchange User CAL Std 2010 = 310 buc.5.Program Microsoft Office Std 2010 = 50 buc.
6.Program Microsoft Windows 8 Pro = 50 buc.
7.Licente SharePoint User CAL Std 2010 =370 bucconform cerintelor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 667, 575RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura.
Cerinta nr.5 - Dovada achitarii la bugetul general consolidat si bugetul local a obligatiilor exigibile, in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se vor prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/ copii conforme cu originalul.
b) pentru persoane fizice romane/straine: Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea prezentului contract.
Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, vor fi in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
c) In situatia in care documentele cerute la punctele a) si b) vor fi prezentate de ofertanti in copie conforma cu originalul, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte documentele in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 3- Informatii privindsubcontractantii.
Pentru subcontractanti se va prezenta:
Cerinta nr.4-Sustinerea tehnica, daca este cazul.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8.2, incheiat in forma autentica si Formularul 8.3, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr.2, Formularul 3a si Formular 3b.
Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente.
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;
Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 13:00
Locul: sediulSC RAJA SA, str. Calarasi, nr.22-24, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii autorizati ai operatoriloreconomici, observatorul U.C.V.A.P., daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute la: La adresa mentionata anterior cu mentiunea ?In atentia Serviciului Achizitii Publice 1- referitor la procedura de atribuire a contractului sectorial de furnizare ?Programe si licente software?.Orice informatie si/sau clarificare trebuie sa fie formulata in scris in limba romana. Documentele pot fi depuse la registratura autoritatii contractante sau transmise prin oricare dintre urmatoarele modalitati: a) prin posta;b) prin fax la numarul+40 241662577;+40 241661940;c)prin orice combinatie a celor prevazute la lit.a)- b).2)Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal, clasate pe locul I: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carei propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator, de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi, nr. 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241664046, Fax: +40 241661940, Adresa internet (URL): www.rajac.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2012 09:37