Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Programul de masuri pentru deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene in perioada 15.11.2010.-15.03.2011


Anunt de participare numarul 107624/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala:  str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420080, Romania, Punct(e) de contact:  RAVECA COLDEA, Tel. 0263230741, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0263214750, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Programul de masuri pentru deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene in perioada 15.11.2010.-15.03.2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: pe drumurile judetene Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlaturarea zapezii si a poleiului pe drumurile judetene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listelor de cantitati din caietul de sarcini. Valoarea estimata fara TVA: 2074125 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 074, 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 41482 lei ; lot1 - 7872 lewi, lot2 - 12595 lei, lot 3 - 6300 lei, lot 4 - 7462 lei, lot 5 - 7253 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului emis dupa data de 3.10.2009
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil pe 2009-Profit pozitiv pe anul 2009- Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Informatii privind cifra medie anuala de afaceri > 4.000.000leisau pentru oferte partiale : Lotul 1 ?759.000 leiLotul 2 ?1.214.000 leiLotul 3-608.000 leiLotul 4-719.000 leiLotul 5-700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa privind experienta similara ? finalizareain ultimii 3 ani-Declaratie privind personalul tehnic-Se solicita lista cu personalului de specialitate si de deservire care este considerat strict necesarpentru indeplinirea contractului de servicii. Neasigurarea necesarului de personal minim ( de permanenta) prevazut in caietul de sarcini conduce la descalificarea automata a operatorului economic.-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , dotari -Se solicita prezentarea listei cu asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de service. Se vor specifica daca resursele tehnicese vor asigura din dotare proprie sau se vor inchiria.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
finalizareain ultimii 3 ani a cel putin un contract a carui valoaresa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.800.000 ron si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare sau pentru oferte partiale: lotul1 - 342000 lei, lot2 - 546000 lei, lot3 - 273000 lei, lot 4 - 324000 lei, lot5 - 315000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2010 10:00
Locul: La sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, Bistrita, P-ta Petru Rares nr.1-2, camera 42
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor (art.33/HG925)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de obtinere aDocumentatiei de atribuireToata documentatie este atasata prezentului anunt.Operatoriieconomici au obligatia de atransmite autoritatii contractante o Scrisoare de Interes, cu toate datele de identificare, cel mai tarziu cu doua zile inaintea deschideri ofertelor. Toate raspunsurile la solicitare de clarificare/completare vor fi publicate in SEAP, motiv pentru care operatorii economici vor lua toate masurile ce se impun pentru a intra in posesia lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleos , nr.6 sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/431063, Fax:  0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate fi depusa conform prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006 cu toate modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Consiliului Judetean Bistrita Nasaud
Adresa postala:  P-ta Petru Raresnr.1-2, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420080, Romania, Tel. 0263/214750, Fax:  0263/214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2010 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer