Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Programul de masuri pentru deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene in perioade 15.11.2012-15.03.2013, jud Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 138709/07.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel. +40 0263230741, Email: [email protected], Fax: +40 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Programul de masuri pentru deszapezire si combaterea poleiului pe drumurile judetene in perioade 15.11.2012-15.03.2013, jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere curenta iarna pe drumurile judetene din judetul Bistrita Nasaud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere drumurile judetene pe timp de iarna.Lotul 1 Zona Bistrita- 405.504 leiLotul 2 Zona Beclean- 649.427 leiLotul 3 ZonaNasaud- 324.862 leiLotul 4 Zona Sieu- 384.734 leiLotul 5 Zona Lechinta- 374.035 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 138, 562RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de paticipare este de 39.500leiPentru oferte partiale garantia de participare va fi : Lotul 1 ?7.500 leiLotul 2- 12.000 leiLotul 3 -6.000 leiLotul 4 -7.000 leiLotul 5-7.000 leiDepunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original.Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, ;In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166Cod fiscal 4347550NotaOfertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 5918, 57 lei, iar pentru oferte partiale ( pe loturi) : Lotul 1 ?4055, 04 leiLotul 2-4429, 43 leiLotul 3 -3248, 62 leiLotul 4 -3847, 34 leiLotul 5-3740, 35 lei DaOfertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia autoritatii contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului acceptata, fara T.V.A. emisa de catre o banca autorizata/ societate de asigurari si completata conform Formularului nr.20 din Sectiunea ?Formulare?. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract. SAU conform art.90 alin (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si complertarile ulterioare, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui siprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie se prezinta in original. La prezentarea ofertei operatorul economic va opta pentru una din variante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate- Formular 5-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte Moldovan Emil Radu; vicepresedinte: Pugna Alexandru si Dolha Nichita ?Stelian; consilieri judeteni: Bugnar Ramona-Cristina, Bumbu Mihai-Adrian, Coman Samuel Leon, Curtean Eugen-Dicones, Denes Ioan, Gaftone Ioan, Lacatus Emil, Marc Vasile, Moldoveanu Ileana, Montoiu Gabriela-Catalina, Mereuta Mircea, Muresan Mihail, Negruseri Vasile, Pana Adriana-Doina, Peter Luca, Pop George, Popescu Grigore-Dorin, Rogozan Florin-Grigore, Runcan Anton-Claudiu, Sasarman Monica, Sighiartau Robert-Ionatan, Stroe Iulian ?Cristina, Suciu Andrei, Suciu Vasile-Daniel, Ulecan Maria, Urite Florin Radu, Todea Stefan; manager UIP- Hasnas Veronica;consilier UIP-Rusu Dorel, Redl Iosif ? secretarul judetului , Tinis Viorel ? director economic, Ortan Alexandru ? sef serviciu drumuri judetene , Sabo Augustin ? sef serviciu buget finante, Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta, Mora Csaba? consilieri Compartiment achizitii publice , -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasasituatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele .- Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibilefata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Prezentarea CertificatuluiConstatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte :
- Ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatii
Documentul va fi prezentat in original sau copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceriin ultimii 3 ani este in valoare de minim 4.000.000 leiPentru oferte partiale media cifrei globale de afaceri este in valoare mnima de: Lotul 1 ?800.000 leiLotul 2- 1.200.000 leiLotul 3 -600.000 leiLotul 4 -700.000 leiLotul 5-700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
. Declaratie privind Lista principale servicii executatein ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2.Informatii privind experienta similaraFinalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contractcu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.900.000 lei si al carui obiect a fost executia unor serviciisimilare .In cazul ofertelor partiale cerinta minima privind experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare cu: Lotul 1-350.000 lei
Lotul 2-600.000 lei
Lotul 3-300.000 lei
Lotul 4-330.000 lei
Lotul 5 ?320.000 leiOrice fisa privind experienta similara care prezinta un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de : -copie dupa parti relevante din contractul de executie- Recomandare/ document constatator emis de beneficiarul lucrarii
Cerinta nr.3
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii ? operatorul economic va prezenta o Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice , utilaje, echipament tehnic, baze de productiesi alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiLista cu asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului asa cum este prevazut in Caietul de Sarcini.Se vor specifica daca resursele tehnicese vor asigura din dotare proprie sau se vor inchiria. Se accepta si depunerea unui angajament de punere la dispozitie a utilajelor solicitate.
Cerinta nr 4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii- Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani;
- Operatorul economic pentru a demonstra ca dispune de personalul necesar indeplinirii contractului va prezenta o declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului. In acest sens va prezenta CV-urile personalului nominalizat.Capacitatea profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii : ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora? In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte
din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile
din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l
realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea
contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre
viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele
prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in
anexe la contractul de achizitie publica.
b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a
contractului de achizi
Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere
formal asocierea.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.
Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2012 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, Piata Petru Rares, nr 1-2 , camera 112
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata pe SEAP anuntului de participare ;Toate clarificarile la Documentatia de atribuire vor fi atasate prezentului anunt .Nota : In cazul in care se constata ca una sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Consilului Judetean Bistrita Nasaud
Adresa postala: Piata Petru Rares nr. 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel. +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer