Licitatie Publica - Programul de masuri si actiuni pentru prevenirea si combaterea lunecusulu si inszapezirii pe drumurile judetene din judetul ilfov pe perioada timpului nefavorabil specific iernii 2008-2009
Anunt de participare numarul 62245/27.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN CORMOS, Tel.2127534, 2125693, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2127534, 2125699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Programul de masuri si actiuni pentru prevenirea si combaterea lunecusulu si inszapezirii pe drumurile judetene din judetul ilfov pe perioada timpului nefavorabil specific iernii 2008-2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: pe raza administrativa a judetului Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
deszapezire si combaterea lunecusului si poleiului pe drumurile judetene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90212000-6 - Servicii de deszapezire (Rev.1)
90213000-3-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Deszapezirea pentru Bazele 1-6 (zone de actionare pe cei 380 km de drum judetean) conform Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 10.000 lei pentru fiecare baza ofertata. garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate si cazier fiscal, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind impozite si taxe locale, Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, Certificat constatator ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant vizat si inregistrat pe ultimii trei ani - 2005-2006-2007
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Indicatori financiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri - 1.500.000 lei/ pe lot ofertatsolvabilitate 33%lichiditate 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, obligatii contractuale in desfasurare, informatii generale, experinta similara, recomandare, istoricul litigiilor, resurse umane si structura managementului, dotari specifice - utilaje si echipamente tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a specificului contractului
Tipuri de echipamente minime necesare
Baza I autogreder 3 buc, wolla 2 buc, autobasculanta cu lama si sararita 5 buc, tractor cu lana si perie 1 buc, asist. tehnica 1 buc
Baza II autogreder 3 buc, buldozer 1 buc, wolla 2 buc, autobasculanta cu lama si sararita 4 buc, tractor cu lama si perie 1 buc, asistenta tehnica 1 buc
Baza III autogreder 2 buc, buldozer 1 buc, wolla 2 buc, autobasculanta cu lama si sararita 5 buc, tractor cu lama si perie 1 buc, asistenta tehnica 1 buc
Baza IV autogreder 2 buc, buldozer 1 buc, wolla 2 buc, autobasculanta cu lama si sararita 5 buc, tractor cu lama si perie 1 buc, asistenta tehnica 1 buc
Baza 5 autogreder 2 buc, wolla 2 buc, autobasculanta cu lama si sararita 5 buc, tractor cu lama si perie 1 buc, asistenta tehnica 1 buc
Baza VI autogreder 2 buc, wolla 2 buc, autobasculanta cu lama si sararita 5 buc, tractor cu lama si perie 2 buc, asistenta tehnica 1 buc
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract de servicii similare de minim 500.000 / pe baza ofertata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S147-197873 din 29.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Ilfov - Directia Lucrari publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare sau alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: sos Oltenitei nr.70-111 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213195183, Fax: 0213191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta de catre un contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov serviciul Juridic Contencios Avizare Legalitate Acte
Adresa postala: str Gheorghe Manu nr. 18 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel.0212125692, Fax: 0212127534
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 09:05