Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Programul pentru popularea de sustinere cu pui de sturioni a Dunarii in anul 2007- NISETRU


Anunt de participare numarul 34737/04.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURA
Adresa postala: SOS.OLTENITEI NR.35-37, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020921, Romania, Punct(e) de contact: VERONICA DUMITRU, Tel.634.44.29-33, Email: [email protected], Fax: 332.61.32
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Programul pentru popularea de sustinere cu pui de sturioni a Dunarii in anul 2007- NISETRU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Borcea km40 si/sau Dunare km655-658.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Program pentru popularea de sustinere cu pui de sturioni a Dunarii in anul 2007, in cantitate totala de 95.000 bucati pui de nisetru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
05110000-9 - Pesti vii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
95.000 bucati pui de nisetru.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 786, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare 16000 lei- garantia de buna executie 5% din valoarea contractului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Modul de constituire a garantiei de participare si a garantiei de buna executie: prin scrisoare de garantie bancara sau prin ordin de plata in favoarea ANPA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea III;Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Pentru personele juridice romane:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala pe raza caruiaofertantul este rezident/ Codul unic de inregistrare copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident original (traducere in limba romana si legalizare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale - Formularul 3 din Sectiunea III;
- Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 30.06.2007, copie avand mentiunea conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Licenta de acvacultura pentru producerea de puiet de sturioni pentru anul 2007;
- Registru de evidenta a reproducerii sturionilor, copie avand mentiunea conform cu originalul , semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului si vizat de inspectorul piscicol zonal;
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului Formularul 4din Sectiunea III;
- grafic de livrare al produselor Formularul 5 din Sectiunea III;
- declaratie pe proprie raspundere ca puietul de sturioni in stare vie ofertat este produs in conditiile Ordinul comun al Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale nr.262/18.04.2006 si al Ministerului Mediului si al Gospodaririi Apelornr. 330 din 05.04.2006 privind conservarea populatiilor de sturioni din apele naturale si dezvoltarea acvaculturii de sturioni din Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea caietului de sarcini se va achita numerar la casieria ANPA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2007 13:00
Locul: Sediul ANPA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Comisia de evaluare- Orice ofertant care depune oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare aContestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6m, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art.272 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul ANPA
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.35-37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041315, Romania, Tel.634.44.29-33, Fax: 332.61.32
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2007 17:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer