Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Programul SC COMIS SRL privind dotarea laboratorului de inspectia calitatii in vederea cresterii competitivitatii produselor industriale


Anunt de participare numarul 59568/24.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMIS S.R.L.
Adresa postala: Bdul Nicolae Iorga, nr.83, Bl.E13, parter, Localitatea: Valenii de Munte, Cod postal: 106400, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN SOARE, Tel.0244288688, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244288637
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA CU RASPUNDERE LIMITATA
Activitate (activitati)
Altele: FABRICARE DE CONSTRUCTII METALICE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Programul SC COMIS SRL privind dotarea laboratorului de inspectia calitatii in vederea cresterii competitivitatii produselor industriale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COMUNA TEISANI , PUNCTUL STATIE DE TRATARE TEISANI , JUDETUL PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENT DE MASURARE SI CONTROL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252400-5 - Echipament de masurare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform descrierii din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 124, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare platita cu OP /se accepta si scrisoare de garantie bancara va fi de 2000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din bugetul de stat 65% din valoare si din surse proprii ale beneficiarului 35% din valoare .Plata se efectueaza prin virament bancar de catre autoritatea contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere cf art.44-45/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
PRODUSELE NOI , FABRICATE IN UE CU MARCA CE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-CERTIFICAT DE INMATRICULARE COPIE SAU CERTIFICAT CONSTATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTULARE IN OBIECTUL DE ACTIVITATE DESFACEREA SAU PRODUCEREA PRODUSELOR CE FAC OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZITIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANT CONTABIL LA DATA DE 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE DIN CARE SA REZULTE CA FURNIZORUL VA ASIGURA UN DELEGAT LA LIVRARE SI CONSULTANTA LA PUNEREA IN FUNCTIUNE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
CARACTERISTICI TEHNICE SI FUNCTIONALE
15%
Descriere:
2.
PRETUL OFERTEI
30%
Descriere:
3.
TERMEN DE LIVRAREI
30%
Descriere:
4.
GARANTII
20%
Descriere:
5.
ASIGURARE SERVICE POST GARANTIE
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: SUMA SEACHITA LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 14:00
Locul: SEDIUL SC COMIS SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII MEC SI REPREZENTANTII FIRMELOR OFERTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare cu Ministerul Economiei si finantelor in cadrul Programului de crestere a competitivitatii produselor industriale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr .6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131004641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COMIS SRL
Adresa postala: B-dul Nicolae Iorga , nr 83 , Bl. E13 parter, Localitatea: Valenii de Munte , jud Prahova, Cod postal: 106400, Romania, Tel.0244288688, Email: [email protected], Fax: 0244288637, Adresa internet (URL): www.comis-valeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2008 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer