Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Programul SC GRIRO SA privind dotarea laboratorului de incercari nedistructive in vederea cresterii competitivitatii produselor industriale


Anunt de participare numarul 93829/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRIRO SA
Adresa postala: CALEA GRIVITEI 355-357, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010717, Romania, Punct(e) de contact: VALERIU ISIPCIUC-BASNO, Tel.0212240974, Email: [email protected], Fax: 0212240983, Adresa internet (URL): www.griro.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA PE ACTIUNI
Activitate (activitati)
Altele: PRODUCATOR UTILAJ TEHNOLOGIC COMPLEX
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Programul SC GRIRO SA privind dotarea laboratorului de incercari nedistructive in vederea cresterii competitivitatii produselor industriale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC GRIRO SA STR. CALEA GRIVITEI NR. 355-357 SECTOR 1 BUCURESTI
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ENDOSCOP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38540000-2 - Masini si aparate de testare si masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ENDOSCOP - 1 BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: intre 145, 000 si 155, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 1450 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
COFINANTARE GRIRO-MEC, PLATA PRIN ORDIN DE PLATA IN BAZA FACTURII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ORICE OPERATOR ECONOMIC SAU ASOCIERE INTRE OPERATORI ECONOMICI; ESTE PERMISA SUBCONTRACTAREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
PRODUSE NOI FABRICATE IN UE SAU SUA CU MARCA CE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Orice persoana juridica romana ori straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un judecator-sindic sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori este intr-o situatie similara cu cele mentionate anterior, reglementata prin lege;b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a);c) nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;d) furnizeaza informatii false in documentele prezentate;e) a comis o grava greseala in materie profesionala sau nu si-a indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie publica, in masura in care autoritatea contractanta poate aduce ca dovada mijloace probante in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.Situatia financiara: a)cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani;b)lichiditatea generala (active circulante/ datorii curente x 100) > 100%;Vor fi acceptati numai ofertantii cu lichiditatea generala de minim 100c)solvabilitatea patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100)> 30%.Vor fi acceptati numai ofertantii cu solvabilitatea patrimoniala de minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare generalaAutoritatea contractanta are dreptul de a stabili, ca cerinta minima, numai obligativitatea prezentarii Formularului B2 din sectiunea IV din Documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei2. Sustinere tehnicaAutoritatea contractanta are dreptul de a stabili, ca cerinta minima, numai obligativitatea prezentarii listei cuprinzind subcontractantii, a acordurilor de subcontractare, precum si a formularelor care trebuie prezentate de subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului.3. Autorizare pentru livrarea produselorAutoritatea contractanta are dreptul de a stabili, ca cerinta minima, numai obligativitatea prezentarii Formularului B3 din sectiunea IV din Documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei.4. Certificarea sistemului calitatiiAutoritatea contractanta are dreptul de a stabili, ca cerinta minima, numai obligativitatea prezentarii certificarii sistemului de management al calitatii.5. Resurse tehniceAutoritatea contractanta are dreptul de a stabili, ca cerinta minima, asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare- Formularului B6 din sectiunea IV din Documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
15%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice si functionale
50%
Descriere:
3.
Asigurarea instruirii personalului SC GRIRO SA
10%
Descriere:
4.
Termene de livrare
10%
Descriere:
5.
Garantii
6%
Descriere:
6.
Asigurare service post garantie
5%
Descriere:
7.
Angajamente privind livrarea de piese de schimb sau consumabile pe termen lung
4%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2010 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 35 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA SAU CASH
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2010 11:00
Locul: SEDIUL SC GRIRO SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII MEC SI REPREZENTANTII FIRMELOR OFERTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. CALEA GRIVITEI, NR. 355-357, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010717, Romania, Tel.0212240810, Email: [email protected], Fax: 0212240742, Adresa internet (URL): www.griro.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2010 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer