Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat de imbunatatire a infrastructurii rurale a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitare ,, Strajita "


Anunt de participare numarul 76304/28.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IABLANITA (PRIMARIA COMUNEI IABLANITA JUD. CARAS SEVERIN)
Adresa postala: IABLANITA, NR.89B, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Localitatea: Iablanita, Cod postal: 327235, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR TERTELEACA, Tel.0255-563512, In atentia: VICTOR TERTELEACA, Email: [email protected], Fax: 0255-563443, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectintegratdeimbunatatireainfrastructuriirurale aAsociatieideDezvoltareIntercomunitare, , Strajita "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: SediulprestatoruluisiIablanita , Jud. Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiei tehnico-economice de obtinere a finantarii din fonduri europene PNDR axa 322 a proiectului Proiect integrat de imbunatatire a infrastructurii rurale a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Strajita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asociatia de dezvoltare intercomunitara Strajita doreste realizarea unui proiect integrat pentru atragerea de fonduri europene in valoare de maxim 6, 000, 000 Euro avand ca obiecte urmatoarele:
a) Modernizarea drumului ce leaga cele 2 comune
b) Modernizarea retelei de drumuri din satele ce apartin celor 2 comune
c) Realizarea retelei de canalizare in cel putin un sat din comunele asociate
d) Realizarea facilitatilor pentru organizarea festivalului Craina Banateanae) Dotarea unui centru de zi in cel putin una din comunele asociate
f) Realizarea unor spatii publice de recreere (parc) in cel putin una din comunele asociate
Studiul defezabilitate trebuie sa cuprinda solutiile propuse pentru cresterea calitatii vietii in comunele asociateprecum sicaracteristicile principale si indicatorii tehnico-economici ai investitiei, prin care se va asigura utilizarea rationala si eficienta a fondurilor. Structura lui trebuie sa respecte atat HG 28/2008 cat si Ghidul Solicitantului pentru axa 322 PNDR.
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiedeparticipare . CuatumulGarantieideparticipare 5.000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ProgramF.E.A.D.R. , Masura322 , dupasemnareaContractuluidefinantareintreautoritateacontractantasiA.P.D.R.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea conformlegii invigoare .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindeligibilitatea , declaratieprivindneincadrareainart. 181 dinOUG34/2006 , certificatORC emiscu30zile anterior datei de deschiderea ofertelor, CUI , Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorlocale in termen de valabilitate la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar(in original sau copie legalizata), certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar(in original sau copie legalizata , Cazier fiscal in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante (in original sau copie legalizata)- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anul 2007 la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata);
- Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani (2005, 2006 si 2007 )sa fie minim 850.000 lei, rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2007)sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestatee in ultimii 3 ani, completata conform modelului din formularul anexat si a anexei acestuia , Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractaniti, Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personaluluifisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa prezinte obligatoriu o asigurare de raspundere profesionala in valuare minima de 100.000 EURO, Operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari serviciide proiectare cu valoare finala de minim 600.000 lei (exclusiv TVA) cu copie contract, copie PVRsi recomandare de la beneficiar, Operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari serviciide proiectare faza Studiu de Fezabilitate privind amenajare spatii publice de recreere (parc) pentru accesare fonduri structurale cu valoareminima 35.000 lei (exclusiv TVA) cu copie contract, copie PVR si recomandare de la beneficiar (recomandarea in copie legalizata), Operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari serviciide consultanta in dezvoltare prin care s-aobinut finantarea unui proiect in valoare de minim 800.000 lei (inclusiv TVA) cu copie contract, copie PVR si recomandare de la beneficiar, ISO 9001:2000; 14001:2004, Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca cel putin o persoana din echipa sa are atestat/certificat in vederea participarii la un curs pentru obtinerea de fonduri structurale (este obligatorie prezentarea certificatului/atestatului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Necesitateademarariideurgenta aelaborariidocumentatieitehnico-economice pentruaputeaaccesafondurilestructurale .
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 11
1.Cifradeafaceri peultimii trei ani maimicadecit 850.000 lei.2.Neprezentareaunuicontractsimilar deprestariservicii de proiectare cu valoarefinala minimade 600.000 lei .
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
11.05.2009
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2009 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiaioperatoriloreconomicipebazadeimputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ProgramFEADR , Masura322, inurmasemnarii Contractuluidefinantare intreautoritateacontractantasiAPDRP
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulCaras-Severin
Adresa postala: Str. Horia , nr.2-4 , Jud. Caras-Severin, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AsociatiadeDezvoltareIntercomunitara, , STRAJITA"
Adresa postala: Str. Principala , nr. 89 B, Localitatea: Iablanita, Cod postal: 322735, Romania, Tel.0255563443, Fax: 0255563443
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2009 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer