Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect 2007.19343.04.01 Investitie pentru intarirea capacitatii administrative pentru continuarea implementarii si aplicarii acquis-ului comunitar de mediu in domeniile IPPC si SEVESO II


Anunt de participare numarul 86886/22.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+40 21 326 55 55 interior 561, In atentia: Ion Iconaru, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 30 / 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect 2007.19343.04.01 Investitie pentru intarirea capacitatii administrative pentru continuarea implementarii si aplicarii acquis-ului comunitar de mediu in domeniile IPPC si SEVESO II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, MM, ANPM, ARPM Galati conform listei de livrare pe locatii
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul urmareste reducerea impactului substantelor chimice periculoase asupra mediului si in consecinta reducerea raspunderii administrative prin imbunatatirea coordonarii si controlului administrativla nivel national in domeniile IPPC si SEVESO II, in conformitate cu cerintele specifice acquis-ului de mediu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32232000-8-Echipament pentru videoconferinte (Rev.2)
38221000-0-Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
48952000-6-Sistem de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexei I Caiet de Sarcini/Specificatii Tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 470, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare (scrisoare de garantie): Lot 1:1.700 Euro Lot 2:1.600 Euro Lot 3:6.100 EuroGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect 2007/19343.04.01 din cadrul Programului Facilitatea de Tranziti. Conditii de plata conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuirea a contractului.
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator eliberat de ORC sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Adresa de la Instanta Competenta sau Curtea Districtuala sau Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media profitului net al ofertantului operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
2. Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 11) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva.2) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) minim 136.000 EUR.Lot 21) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva.2) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) minim 128.000 EUR.Lot 31) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva.2) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) minim 488.000 EUR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Experienta similara
B. Resurse umane
C. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Pentru Lotul 1: Ofertantul (Prestatorul sau respectiv membrii grupului de prestatori impreuna) va face dovada ca a finalizat cu succes in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) cel putin a unuicontract de furnizare in domeniul audio / video / IT&C, valoarea respectivului contract fiind de minim 68.000 Euro (participarea ofertantului).Pentru Lotul 2: Ofertantul (Prestatorul sau respectiv membrii grupului de prestatori impreuna) va face dovada ca a finalizat cu succes in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) cel putin a unuicontract prin care a dezvoltat / livrat minim o aplicatiesoftware de modelare sau harti de modelare a dispersiei de poluanti in aer, valoarea respectivului contract fiind de minim 64.000 Euro (participarea ofertantului).Pentru Lotul 3: Ofertantul (Prestatorul sau respectiv membrii grupului de prestatori impreuna) va face dovada ca a finalizat cu succes in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) cel putin a unuicontract de furnizare in domeniul audio / video / IT&C, valoarea respectivului contract fiind de minim 244.000 Euro (participarea ofertantului)B. Ofertantul (individual, pentru operatorul economic unic sau impreuna, pentru membrii grupului de operatori economici)dispune de personal propriu calificat in domeniul tehnicspecific lotului, in vedereaindeplinirii contractului.Se vor atasa CV-urile persoanelor responsabile de indeplinirea contractului pentru minim 3 specialisti.C. Prezentarea certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru Ofertant (individual, pentru operatorul economic unic sau impreuna, pentru membrii grupului de operatori economici) sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura o licitatie electronica care va constitui etapa finala a procedurii de licitatie deschisa
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
553.912/17.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S126-183568 din 04.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2009 12:00
Locul: OPCP , B-dul. Mircea Voda, 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect 2007.19343.04.01 Sprijin pentru intarirea capacitatii administrative pentru continuarea implementarii si aplicarii acquis-ului comunitar de mediu in domeniile IPPC si SEVESO II
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 21 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +40 21.319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 coroborat cu art.281 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice OPCP, Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 4021 326 55 55 int.614, Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2009 19:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer