Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT COMPLEX - U.M. 0667 TIMISOARA - SEDIU NOU


Anunt de participare numarul 81624/06.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA PETRESCU, Tel.0213102410;0213037851;0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT COMPLEX- U.M. 0667 TIMISOARA - SEDIU NOU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECT COMPLEX- U.M. 0667 TIMISOARA - SEDIU NOU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 14, 111, 596.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 150.000 lei sau 35.500 euro; garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de eligibilitate; decl. privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006; decl. privind calitatea de participant la procedura; certif. privind indeplinirea oblig. exigibile de plata, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are debite; cazier fiscal; certif. constatator (pers.jur.romane); certif. inregistrare (pers.jur.romane); doc. care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta d.p.d.v profesional, in cf. cu prevederile din tara in care este rezident (pers.jur.straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit la 31.12.2008, in copie, vizat si inregistrat de organele competente; Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006-2008).Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani este mai mica decat nivelul minim specificat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim specificat pentru cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani este de 21.000.000 lei sau 5.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Este obligatoriu ca in perioada mentionata ofertantul sa faca dovada indepliniriia cel putin unui contract similar avand valoarea mai mare decat valoarea minima specificata; Se va prezenta copie dupa contractul similar mentionat si dupa pvtl si/sau pvrf; Cel putin doua recomandari sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de alti beneficiari, in ultimii 5 ani, pentru lucrari similare; Decl. privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare; Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, impreuna cu lista cuprinzand dotarile specifice cu utilaje, echipamente tehnologice etc. avute in patrimoniu, sau acordurile de subcontractare pentru dotarile necesare; Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, impreuna cu CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Pentru responsabilul /responsabilii tehnic/tehnici cu executia se va/vor prezenta, documentul/documentele de atestare, in termen de valabilitate; Lista cu personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate, precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului Lista personal cheie; Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate; Decl. privind asigurarea standardelor de protectie a mediului - declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari; Decl. prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima specificata pentru contractul similar este de 4.000.000 lei sau 948.000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O singura runda; durata 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 11:00
Locul: Str. Franceza, nr. 48-50, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana imputernicita de ofertant pe baza de act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SAU INSTANTA JUDECATOREASCA COMPETENTA
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str. Franceza nr. 48-50, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.0213133065, Fax: 0213134388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer