Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect de constructie cladire (sediu nou) pentru Palatul Copiilor si Elevilor Braila, la Baza Sportiva Pescarusul


Anunt de participare numarul 61143/11.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Palatul Copiilor si Elevilor Braila
Adresa postala: B-dul Al.I.Cuza, nr.97, Localitatea: Braila, Cod postal: 810003, Romania, Punct(e) de contact: Silvana Vartolomei, Tel.0239615137, In atentia: director Angela Bastiurea, Email: [email protected], Fax: 0239615137, Adresa internet (URL): www.paco.braila.net
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de educatie extrascolara
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: institutie specializata in educatie extrascolara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect de constructie cladire (sediu nou) pentru Palatul Copiilor si Elevilor Braila, la Baza Sportiva Pescarusul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Palatul Copiilor si Elevilor Braila doreste sa achizitioneze servicii de proiectare (studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatie necesara obtinerii avizelor, autorizatiilor, etc., documentatia tehnico-economica cu valoare si fara valoare, asistenta tehnica pe parcursul executiei si verificare proiect pentru obiectivul de investitii) pentru obiectivul: "Constructie cladire (sediu nou) pentru Palatul Copiilor si Elevilor Braila la Baza Sportiva Pescarusul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74210000-4-Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
74222100-2-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.1)
74230000-0-Servicii de inginerie (Rev.1)
74270000-2-Servicii stiintifice si tehnice in inginerie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru cladire (sediu nou) pentru Palatul Copiilor si Elevilor Braila la Baza Sportiva Pescarusul
Valoarea estimata fara TVA: 271, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Furnizorul va constitui garantia de participare in valoare de3250 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pentru anul 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Copie dupa actul constitutiv/statut
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani (2005, 2006, 2007)Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006, 2007), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Experienta similara
Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Caracteristici privind calitatea echipei de proiectare
20%
Descriere:
3.
Durata de intocmire a proiectului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2008 10:00
Locul: Sediul Palatului Copiilor si Elevilor Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de prestator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: : 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PALATUL COPIILOR SI ELEVILOR BRAILA
Adresa postala: B-dul Al.I.Cuza nr.97, Localitatea: Braila, Cod postal: 810003, Romania, Tel.0239615137, Email: [email protected], Fax: 0239615137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2008 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer