Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT DE INFORMARE DOCUMENTARE ON-LINE


Anunt de participare numarul 29723/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Stiintifice Universitare
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA POPA, Tel.3.07.19.51, 52, 53, Email: [email protected], Fax: 3.07.19.59
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT DE INFORMARE DOCUMENTARE ON-LINE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: UEFISCSU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PACHET DE SERVICII DE ACCES LA REZUMATE IN BAZE DE DATE/PLATFORME INTEGRATOARE DE BAZE BIBLIOGRAFICE PENTRU ANUL 2008
PACHET DE SERVICII DE ACCES LA REVISTE STIINTIFICE IN FORMAT ELECTRONIC CU TEXT INTEGRAL CU ACCES LA NUMERELE CURENTE, IN PERIOADA 01.11.2007-31.12.2007
PACHET DE SERVICII DE ACCES LA COMPONENTE ALE ISI WEB OF KNOWLEDGE WOS, JCR, ISI PROCESSING PERIOADA 1981-2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72260000-5 - Servicii de software (Rev.1)
22200000-2-Ziare, reviste specializate, periodice si reviste (Rev.1)
72322000-8-Servicii de gestionare a datelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PACHET DE SERVICII DE ACCES LA REZUMATE IN BAZE DE DATE/PLATFORME INTEGRATOARE DE BAZE BIBLIOGRAFICE PENTRU ANUL 2008
PACHET DE SERVICII DE ACCES LA REVISTE STIINTIFICE IN FORMAT ELECTRONIC CU TEXT INTEGRAL CU ACCES LA NUMERELE CURENTE, IN PERIOADA 01.11.2007-31.12.2007
PACHET DE SERVICII DE ACCES LA COMPONENTE ALE ISI WEB OF KNOWLEDGE WOS, JCR, ISI PROCESSING PERIOADA 1981-2008
Valoarea estimata fara TVA: 6, 880, 734RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.10.2007 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE :3300 RON si GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE 2, 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII CONFORM CONVENTIE 10772/16.08.2007 INTRE UEFISCSU SI AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INDIVIDUAL/ASOCIERE/SUBCONTRACTANTII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
DECALARATIE PRIVIND NEINCADRAREA ART 181 DIN OUG 34/2006, MODIF
CERTIFICAT DE PLATAA IMPOZITELOR, TAXELOR LA BUGETUL LOCAL SI DE STAT (ORIGINAL SAU COPIE)
CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI (COPIE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMI 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI/ CLIENTI
COPIE DUPA ULTIMUL BILANT CONTABIL INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND ASIGURAREA PERSONALULUI DE SPECIALITATE CARE ESTE STRICT NECESAR PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: UEFISCSU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
JUDECATORIA SECTORULUI5
Adresa postala: STR. DANIELOPOL NR 2-4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050025, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: www.cnsc.ro, Fax: 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic
Adresa postala: b-dul schitu magureanu nr 1, sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050025, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer