Licitatie Publica - Proiect de realizarea a alimentarii cu apa si canalizare in satul Mariuta si a drumurilor in satele Belciugatele si Candeasca, din comuna Belciugatele, jud Calarasi
Anunt de participare numarul 49578/17.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Belciugatele (Consiliul Local Belciugatele)
Adresa postala: Str Prof. Vasile Voinescu, Localitatea: Belciugatele, Cod postal: 917010, Romania, Punct(e) de contact: Petre Dinei, Tel.0242643125, Email: [email protected], Fax: 0242643125, Adresa internet (URL): www.belciugatele.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect de realizarea a alimentarii cu apa si canalizare in satul Mariuta si a drumurilor in satele Belciugatele si Candeasca, din comuna Belciugatele, jud Calarasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul contractantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii de proiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74276000-4 - Servicii tehnice (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74231100-8-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie studii de fezabilitate + memorii pentru obtinere acorduri/ avize/ autorizatii/ certificate + proiecte tehnice + caiete de sarcini + lista cantitati lucrari + detalii de executie + cerere si dosar de finantare + realizarea dosarelor de achizitie, de plata
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 5%Garantie de participare la licitatie 7000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si fonduri structurale (FEADR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice, asociere de persoane juridice si subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181, certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in original valabile la data deschiderii ofertelor certificat emis ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Cifra de afaceri pe 2006, respectiv 2007 sa fie de minim 2100000 LEI.
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita experienta pentru obtinerea de finantari nerambursabile din fonduri europene:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiecte pentru obtinerea de fonduri nerambursabile si experienta in proiectare a personalului angajat.Standarde de asigurare a calitatii Certificat SR EN ISO 9001:2001Standarde de protectia mediuluiCertificat SR EN ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei Belciugatele, Jud Calarasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 12:00
Locul: La sediul primariei Belciugatele, judetul Calarasi, Str Prof. Vasile Voinescu, in sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 10 zile de la desemnarea ofertantului castigator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Belciugatele, jud Calarasi
Adresa postala: Str Prof Vasile Voinescu, Localitatea: Belciugatele, Cod postal: 917010, Romania, Tel.0242643125, Fax: 0242643125, Adresa internet (URL): www.belciugatele.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 14:36