Licitatie Publica - Proiect de reciclare a drumurilor cu furnizori exclusiv din zona balastierelor Turda-Campia Turzii
Anunt de participare numarul 8063/29.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ceanu Mare
Adresa postala: comuna: Ceanu Mare;judetul Cluj;str.Principala;nr.376, Localitatea: Ceanu Mare, Cod postal: 405100, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Ceanu Mare, Tel.0264-367715, In atentia: Clement Pintilie, Email: [email protected], Fax: 0264-367715, Adresa internet (URL): http: //www.ceanu-mare.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Ceanu Mare
Adresa postala: Str. Principala, Nr.376, judet Cluj, Localitatea: Ceanu Mare, Cod postal: 405100, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Primariei Ceanu Mare, Tel.0264 327.101, In atentia: Balcau Nelia, Email: [email protected], Fax: 0264 367.715, Adresa internet (URL): http: //www.ceanu-mare.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect de reciclare a drumurilor cu furnizori exclusiv din zona balastierelor Turda-Campia Turzii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Stoc, baza, albia exploatata sau depozit.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Continuarea unui proiect de reciclare a drumurilor, asigurat cu furnizori exclusiv din zona balastierelor din Turda - Campia Turzii, judet Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212110-4 - Pietre mici (Rev.1)
14212210-5-Amestec de nisip si pietris (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produs care trebuie furnizata este de 8500 metri cubi. La nevoie se vor achizitiona si alte cantitati neprevazute.
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu sunt solicitate garantii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este reprezentata de bugetul local. Finantarea se realizeaza prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune; daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractante si potentialii subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile sunt cele din art.180-181 ord.34/2006, la care se retine precizarea faptului ca se solicita participarea operatorilor economici din zona: Turda - Campia Turzii, judetul Cluj.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor dispune ca documentatie de: autorizatie de functionare si exploatare; certificat fiscal sau de bonitate bancara; certificat de atestare a calitatii produselor, eliberat de o autoritate competenta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor dispune de utilaje proprii pentru incarcare: excavatoare, dragline sau vole.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.05.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.05.2007 10:00
Locul: Primaria Comunei Ceanu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate sa participe la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin.2 din HG nr.925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se ridica de la sediu si costa 50 RON, achitati la casieria unitatii sau in cont IBAN: RO39TREZ22021180250XXXXX, deschis la BN Trezoreria Campia -Turzii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264 596.110, Email: [email protected], Fax: 0264 592.322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ceanu Mare
Adresa postala: Str. Principala, Nr.376, Comuna Ceanu Mare, judet Cluj, Localitatea: Ceanu Mare, Cod postal: 405100, Romania, Tel.0264 367.715, Email: [email protected], Fax: 0264 367.715, Adresa internet (URL): http: //www.ceanu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2007 12:52