Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect executie locuri de joaca 17 amplasamente (SF+PT inclusiv DE)


Anunt de participare numarul 72448/19.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect executie locuri de joaca 17 amplasamente (SF+PT inclusiv DE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SF, PT DE se vor intocmi in conformitate cu HG 28/2008, pentru fiecare amplasament in parte, in 5 exemplare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
17 amplasamente din sectorul 2, conform temei de proiectare din documentasia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 168, 067.23RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conformitate cu art. 122 litera (j) din OUG 34/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
6 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 18 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara, OP, Fila CEC 1.500 lei , valabilitate 90 de zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractant, conform art. 44, 45/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (original)-Formular 12A; Declaratie privind incadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2005 (original)-Formular 12B; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original)-Formular 12C; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat: Certificatul de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice)(original), Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice (emis de Primarie-Directia de Impozite si Taxe Locale)(original); Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului (original) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie); Istoricul litigiilor ; Lipsa codului 7111 Activitati de arhitectura(7420) din domeniile de activitate declarate la ORC de de pe langa Tribunalul Bucuresti descalifica candidatul sau asocierea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-minim300.000 lei, respectiv 70.422, 53euro ( 1 euro =4, 26 lei din data de 19.02.2009, curs B.N.R. ) Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2007 (copie legalizata) ; Lg lichiditate generala mai mare decat 100 %; Sp solvabilitate patrimoniala mai mare decat 30 %;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf.generale: Formular B2 ; Obligatii contractuale in desfasurare (Formular nr.10); Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ( Formular nr.12 E); CertificatISO 9001 ; experienta similara 3 contracte de lucrari similare de minim 75.000 lei, respectiv 17605, 63 euro ( valori fara tva ) incheiat in ultimii 3 ani, ( 1 euro =4, 26 lei ) Contractele similare trebuie sa fie pentru servicii de proiectare arhitecturala.Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar /client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv, procesul verbal de receptie si contractul de prestari de servicii ( copii ). Resurse tehnice -Formular nr. 12 H ; Declaratie personal angajat Formular 12I , CV, Personalul de specialitate si cel cu functii de conducere, nominalizat , trebuie sa intruneasca experienta minim 3 ani.Candidatii ce nu respecta conditiile minime impuse sunt considerati descalificati.a) personal de specialitate arhitecti/ingineri minim 3, verificator de proiecte atestat - minim 1, se vor prezenta copii carti de munca (extras) sau pre/contracte individuale de munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa transmisa prin fax, plata la casiera ADP Sector2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Oricare ofertant poate participa la deschidere, prin imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2009 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer