Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect: Imbunatatirea accesului comunitatilor locale spre punctul de trecere a frontierei Naidas. Reabilitare DJ 571C Naidas-Lescovita- judetul Caras-Severin in vederea reabilitarii tronsonului de drum DJ 571C Naidas-Lescovita, pe o lungime de 5 k


Anunt de participare numarul 36570/18.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA MOGOSIN, Tel.0255214544, Email: [email protected], Fax: 0255213743, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN CARAS SEVERIN
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.072022899, In atentia: Domnului Naidan Victor Borislav, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0255/224920, Adresa internet (URL): -
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN CARAS SEVERIN
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1 etajul VI , camera 606, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.072022899, In atentia: Domnului Prisacean Ciprian, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0255/224920, Adresa internet (URL): -
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN CARAS SEVERIN
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1 parter, registratura, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.072022899, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: 0255/224920
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect: Imbunatatirea accesului comunitatilor locale spre punctul de trecere a frontierei Naidas. Reabilitare DJ 571C Naidas-Lescovita- judetul Caras-Severin in vederea reabilitarii tronsonului de drum DJ 571C Naidas-Lescovita, pe o lungime de 5 km si care cuprinde toate categoriile de lucrari de reparatii a drumurilor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ571CNaidas - LescovitaCodCPV45233142-6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie lucrari executie pentru reabilitarea tronsonului de drum DJ 571C Naidas-Lescovita, pe o lungime de 5 km.Programul de finantare: Program de Vecinatate Romania Serbia & Muntenegru 2004 2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea/scopul contractului conform Caiete de sarcini, liste de cantitati si proiectului tehnic: Reabilitarea DJ 571C, Naidas Lescovita, Km 26+240 Km 31+240care fac parte integranta din documentatia de licitatie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 750, 000 si 850, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie ptr.partic.26600 lei.Garantia de particip.moneda-lei.Scrisoarea de garant.banc. emisa ptr.A.C.sau O.P.in contul CJ RO02TREZ1815006XXX000149Trez.Resita, Cod fiscal 3227890.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE CBC 2004. Program de Vecinatate Romania Serbia & Muntenegru 2004 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie privind eligibilitatea Formular 12 A
2.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Formular 12 B
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in conformitate cu Codul fiscal4.Copie dupa certificatul de inregistrare5. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica- original.
Pentru persoanele fizice romane:
Se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoanele straine:
6.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate servicii de tipul celor supuse ofertarii. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Situatiaeconomico-financiaraInformatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generaleFormular 1-Bilantul contabil din anul precedent (2006), vizat si inregistrat de organele competente.-Ptr.persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, iregistrat la organele competentein tara respectiva.Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 aniValoarea minima impusa este de: 2 000 000 EURO, respectiv 6.712.200 LEICifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri :2004:1 Euro=4, 0532 lei-2005:1 Euro=3, 6234 lei-2006:1 Euro=3, 5245 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorie: -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniFormular12 F-Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract (Formular Experienta similaraFormular nr. 2)care a avut ca obiect realizarea unor lucrari similare si care a avut valoarea egala sau mai mare decat val. minima impusa de: 850000 EURO, respectiv 2.852.685lei Ptr.acestea se vor prezenta recomandari Formular nr.3 A Inform. privind personalul ce va fi angajat in proiect-conform modelului anexattrebuie completat de candidat/ ofertant. Formular nr.12 I.Se solicita CV personalului ce trebuie angajat in contract, - Formular nr. 5-Dosar de prezentare asistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor-Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere de numerar la casieria Autoritatii Contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2007 12:00
Locul: Cons.Jud.CS-Sala de sedinte, et. VI, cam.606, P-ta 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Resita , jud Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada platii garantiei de participare si imputernicirea scrisa din partea ofertantului, ptr.pers.desemnate sa particip.la activ.de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE CBC 2004. Program de Vecinatate Romania Serbia & Muntenegru 2004 2006, proiect: Imbunatatirea accesului comunitatilor locale spre punctul de trecere a frontierei Naidas.Reabilitare DJ 571C intersectie cu DN 57 Lescovitacod proiect: RO-2004/016-943.01.01.03
VI.3) Alte informatii
Nu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Eugeniu de Savoya, nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498499, Email: [email protected], Fax: 0256/192125, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta a actului atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
Adresa postala: Str P-ta 1 Decembrie 1918, nr.1, Telefon: , Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255/214292, Email: [email protected], Fax: 0255/224920, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer