Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat : Canalizare si epurare Sacu,Alimentare cu apa Sacu, Modernizare strazi de legatura sat Tincova cu DJ680A si Reabilitare ,modernizare si dotari Camin Cultural Sacu ,Jud Caras Severin


Anunt de participare numarul 85801/07.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sacu (Consiliul Local Al Comunei Sacu)
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 52 JUDETUL CARAS-SEVERIN, Localitatea: Sacu, Cod postal: 327325, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE DAMINESCU, Tel.0255510340, Fax: 0255510410, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat : Canalizare si epurare Sacu, Alimentare cu apa Sacu, Modernizare strazi de legaturasatTincova cu DJ680AsiReabilitare, modernizare sidotari Camin Cultural Sacu , JudCaras Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LOCALITATILE SACU SI TINCOVA JUD. CARAS-SEVERIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Canalizare si epurare Sacu, Alimentare cu apa Sacu, Modernizare strazi de legaturasatTincova cu DJ680AsiReabilitare, modernizare sidotari Camin Cultural Sacu , JudCaras Severin conform SF aprobate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECT INTEGRAT Canalizare si epurare Sacu, Alimentare cu apa Sacu, Modernizare strazi de legaturasatTincova cu DJ680AsiReabilitare, modernizare sidotari Camin Cultural Sacu , JudCaras Severin CONF SF ANEXATE
Valoarea estimata fara TVA: 441, 549RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de8600 lei , din care- 3000 ron pentru lotul 1- 2900 ron pentru lotul 2.- 1400 ron pentru lotul 3- 1300 ron pentru lotul 4
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabiledin FEADR-M 322 , inbaza contractuluidefinantare : C 22.04.08.5.11.00029Program PNDR prin FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati persoane fizice si juridece romane si straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul 12A; 2.Completare Formular 12 B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/O.U.G.34/2006;3.Certificat constatator emis de ORC ; 4.Certificat Unic de Inregistrare; pentru persoane juridice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare ;2. Documente solicitate in documentatia de atribuire echivalente in tara de origine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani incheiati .2006, 2007;2008; -vizate de organele fiscale.Pentru persoanelejuridice straine se va prezenta situatie financiara anuala , pe ultimii trei ani incheiati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifradeafacerimediepeultimii3ani, aofertantului( individual sau asociatiatie), sa fiecelputin600000 leiDupa cum urmeaza pe loturiLOT 1 -Canalizare si epurare Sacu=208.000 leiLOT 2-Alimentare cu apa Sacu=202000 leiLOT 3-Modernizare strazi de legaturasatTincova cu DJ680A=100000 leiLOT 4- Reabilitare, modernizare sidotari Camin Cultural Sacu=90000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.se vor prezenta 5 experti cheie astfel : -1 inginer-hidroedilitareabsolventConstructii CH-Alimentari cu apa si canalizarecu minim 5 ani vechime, in proiectare.
-1 inginer drumabsolventConstructii CFDP , cu minim 5 ani vechime, in proiectare-1 arhitect, cu minim 5 ani vechime, in proiectare- 1 inginer structura cladiriabsolventConstructiicuminim 5 ani vechime, in proiectare .
1 inginer instalatiiabsolvent instalatiicuminim 5 ani vechime, in proiectare .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.1 Experienta similara : a)LOT 1: o lucrare similarade proiectare , faza PT , desistem de canalizare cu retea si statie de epurare.b)LOT 2: o lucrare similarade -proiectare, faza PT , desistem de alimentare cu apa cu retea , capare , statie de trataresi inmagazinare.c)LOT 3: o lucrare similarade -proiectare , faza PT , de drum d)LOT 4: o lucrare similarade -proiectare , faza PT , de cladiri. -certificatISO 9001 sau echivalent-certificatISO 14000 sau echivalent-certificat OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei.
80%
Descriere:
2.
durata de executie a srviciilor de proiectare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SACU JUD. CARAS SEVERIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reperezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM PNDR FINANTAT PRIN FEADR MASURA 322 CONTRACT DE FINANTARE NR. C 322040851100029/25.06.2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STOVROPOLEOS NR.6 SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/3104641, Email: [email protected], Fax: +4021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: STR. HOREA NR2-4, Localitatea: RESITA, Cod postal: 320061, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sacu
Adresa postala: Sacu 52 jud caras-severin, Localitatea: Sacu, Cod postal: 327325, Romania, Tel.0255510340, Fax: 0255510410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer