Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Proiect Integrat ? Infiintare retea de alimentare cu apa, Infiintare retea de canalizare si statie de epurare, Modernizare drum, Prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip AFTER SCHOOL, si Investitie in scopul conservarii s


Anunt de participare numarul 102313/18.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAITA (Consiliul Local al Comunei Baita)
Adresa postala:  str. Principala nr. 110. Baita, jud. Hunedoara, Localitatea:  Baita, Cod postal:  337045, Romania, Punct(e) de contact:  Iovan Ioan, Tel. 0254 683 110, Email:  [email protected], Fax:  0254 683 110, Adresa internet (URL):  www.baita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Proiect Integrat ? Infiintare retea de alimentare cu apa, Infiintare retea de canalizare si statie de epurare, Modernizare drum, Prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip AFTER SCHOOL, si Investitie in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale inComuna BAITA JUDETULHUNEDOARA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Pe teritoriul administrativ teritorial al comunei
BAITA Judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect integrat-servicii proiectare, executie luctari, dotari AFTER SCHOOL si achizitionare costume populare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii, executia lucrarilor de constructii montaj, achizitionarea de dotari la AFTER SCHOOL si achizitionare de 24 costume populare conform cantitatilor si tipurilor de lucrari asa cum sunt prezentate in caietele de sarcini si studiilor de fezabilitate, parte a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 492, 236RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa depuna, ca parte a ofertei sale, o garantie de participare la licitatie, va fii suma de 85.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR, Masura 322- Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un ofertant poate participa pentru acelasi contract cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatiimixte/ consortiului/ asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12 A din documentatia de atribuire
conf. art.180 din OUG nr.34/2006.2.Lista asociatilor si Acordul si/sau Scrisoarea preliminara de asociere.
Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura4. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala
5.Certificat fiscal privindimpozitele si taxele locale pentru persoanele juridice la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sainregistrezedatorii restante la bugetul de stat si local.
7.Pentru persoane juridice /fizice straine se va prezenta orice document tip ? eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in traducere legalizata in limba romana.
8.Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
9.Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta pentru ultimii trei ani respectiv 2007, 2008, 2009, bilantul contabil sau extras din acesta , insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata.Formularul 23Indicatori financiari : ? Dinbilantul contabilpe anul 2007, 2008 si 2009, sa rezulte profit net.? Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului?Lichiditate generala?? (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului2009de minim 100%LG = (Active circulante/DatoriiCurente) x 100In cazul unei asocieri fiecare asociateste obligat sa indeplineasca aceastacerinta? Scrisoare de confirmare de fonduri emisa de banca ofertantului din care sa rezulte un cash-flow de 20% din valoarea ofertei sub forma de linie de credit nominalizata pentru proiectul respectiv.Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009 ) trebuie sa fie egala cuvaloarea lucrarilor supuse prezentei licitatii , respectiv 8.500.000 lei( pe total in cazul societatilor mixte /consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant ) .In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 Formular 33-Anexele 1-5) cifra de afaceri poate sa fie cu 50 %mai mica decat valoarea solicitata indocumentatia de atribuire;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Lista privind principalele servicii ?
proiectare executate in ultimii trei ani si
lucrari executate in ultimii cinci ani
2Recomandare: 3 Resurse umane si structura managementului:
4Informatii despre dotarile specifice:
5Informatii privind subcontractantii( daca este cazul)6 Standardele pentru asigurarea calitatii
7 Standardele de protectie
a mediului8 Standardele pentru asigurareaManagementului Securitatii siSanatatii in Munca
9 Alte certificari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii : Ofertantul impreuna cu asociatii ? trebuie sa prezinte o lista a principalelor servicii de proiectareexecutate in ultimii 3 ani ( 2007, 2008 si 2009 ) respectiv lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2005, 2006, 2007, 2008 si 2009) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiFormular 12 E si 12FLista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului .Expertii cheie trebuie sa fie minim 11 ( 4 pentru servicii proiectare si 7 pentru executia de lucrari) si sa indeplineasca urmatoarele criterii minimale (clauza de excludere): ? expertii cheie necesari pentru prestari de servicii proiectare trebuie sa fie: -1 ingineri cu specializarea hidrotehnica/edilitar (apa canal) experienta similara minima 5 ani.-1 ingineri cu specializarea drumuri si poduricu experienta similara minima 5 ani.-1 inginer topometrist experienta similaraminima 3 ani;
-1 inginer instalatii experienta similara minima 3 ani;? expertii cheie necesari pentru executia de lucrari trebuie sa fie : -1 inginer RTE cu specializare hidrotehnica/edilitar (apa, canal) experienta similara minima 5 ani;
-1 inginer RTE cu specializare drumuri experienta similara minima 5 ani-1 inginer RTE cu specializare constructii civile experienta similara minima 5 ani;
-1 inginer CQ cu specializare hidrotehnica/edilitar (apa, canal);
-1 inginer CQ cu specializare drumuri;
-1 inginer CQ cu specializare constructii civile;
-1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca conform HG 300/21.03.2006Personalul de conducere 4 ingineri cu o experienta similara de minim 5 ani: - Manager de proiect servicii proiectare- Manager de proiect executie de lucrari- Sef de santier;
- Loctiitor sef de santier;Personal de executie de specialitate si in numar suficient .Formular 12 I si 12/A/IUn responsabil coordonator cu securitatea si sanatatea in munca .data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a serviciilor de proiectare
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de executie a lucrarilor de constructie
15%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Durata de achizitionare a dotarilor la AFTER SCHOOL
5%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Durata de achizitionare a costumelor populare
5%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2010 11:30
Locul: Primaria Comunei Baita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare - 5 membrii, membrii cooptati 2( 1 tehnic, 1 economic)2 observatori UCVAP1 delegat APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, Masura 322- Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (0) 213104642, Fax:  +40 (0) 213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  P-ta I.C. Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Baita - Compartimentul juridic si economic
Adresa postala:  strada Principala, nr.110, Localitatea:  Baita, Cod postal:  337045, Romania, Tel. 0254/683110, Email:  [email protected], Fax:  0254/683110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer