Licitatie Publica - ,,Proiect integrat- Infintare sistem centralizat de alimentare cu apa in localitatea Ilovita si Bahna , Infintarea retea de canalizare si realizare statie de epurare, Modernizare drum comunal Moisesti, Reabilitarea camin cultural, Gradinita P+M, comuna Il
Anunt de participare numarul 104422/22.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ILOVITA (CONSILIUL LOCALILOVITA)
Adresa postala: com.ILOVITA jud. MEHEDINTI, Localitatea: Ilovita, Cod postal: 227280, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Ilovita, Tel. 0252216451, In atentia: Patasanu Stefan, Email: [email protected], Fax: 0252216451, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Proiect integrat- Infintare sistem centralizat de alimentare cu apa in localitatea Ilovita si Bahna , Infintarea retea de canalizare si realizare statie de epurare, Modernizare drum comunal Moisesti, Reabilitarea camin cultural, Gradinita P+M, comuna Ilovita, judetul Mehedinti''
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Ilovita, judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: PROIECT INTEGRAT , ,Proiect integrat- Infintare sistem centralizat de alimentare cu apa in localitatea Ilovita si Bahna , Infintarea retea de canalizare si realizare statie de epurare, Modernizare drum comunal Moisesti, Reabilitarea camin cultural, Gradinita P+M, comuna Ilovita, judetul Mehedinti, ,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
45233120-6- Lucrari de constructii drumuri ? 3.770.920 lei ( fara TVA)
45210000-2-Lucrari de constructii cladiri -1.122.695 lei ( fara TVA)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare- 523.508 lei (fara TVA)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura transport ? 185.450 lei (fara TVA)
74233310-9-Servicii de proiectare tehnica pentru constructii de lucrari publice ? 57.695 lei ( fara TVA)Valoarea estimata fara TVA: 5.660.268, 00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 5, 660, 268RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Masura 322, Fondul Europen Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 12 A-Decl.privind sit.pers.a operatorului ec.; Cazier judiciar al operatorului economic; Cazier juridic pentru administrator/administratori eliberat cu cel putin 30 zile inainte de data depunerii si deschiderii ofertelor; Formular nr. 12 C-Decl.privind calit.participant la procedura; Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat; Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local; Certificat Unic de Inregistrare (C.U.I.; Certificat constatator emis de ORC; -Documente emise de organisme nationale sau internationale care confirma apartenenta ca membru in cadrul unei asociatii profesionale pentru executia lucrarilor deconstructii drumuri, in cadrul Consiliilor Judetene si/sau Locale; Doc.edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular IG_CA-?Informatii generale/Cifra de afaceri? 2007, 2008, 2009-valoare medie min.11.000.000 lei; Bilant contabil la data 31.12.2009;Bilant contabil la data 31.12.2008 inregistrat; Scrisori de bonitate din partea bancilor; Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau caare disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni in suma de 2.500.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form.12F-Decl.priv.lista princip.lucr.exec.in ultiimii 5 ani; Form.12F?1*-Fisa de exp.similara; Form.R_C-Recom/Certif.din partea benef.; Form.12E-Decl.priv.lista princip.prest.serv.in ultiimii 3 ani;Form.12E?1*-Fisa de exp.similara; Val.lucrarii prez.ca exp.similara trebuie indepl.astfel: pt.lucr.drumuri ? solicitata a fi indepl.de ofertanti treb.sa fie de cel putin 3.500.000lei(se poate indepl.prin cumul de max.2 contracte), pt.lucr.c-tii civile-solicitata a fi indepl.de ofertanti treb.sa fie de cel putin 1.200.000 lei(se va indepl.dintr-un singur contract);Cerinta min.impusa pt.exp.similara pt.proiectare de lucr.drumuri este de 116.000 lei rezultata dintr-un singur contract, iar pt.proiectare de lucr.c-tii civile este de 57.000 lei rezultata dintr-un singur contract; Form.12H-Decl.priv.utilaj., instal., mij.de tramsp., echip.tehnice pt.indepl.contractului;Pt.executia lucrarilor ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii(acte proprietate/conventii de inchiriere)pt.urmat.utileje: st.prep.mixtura asfaltica/beton, finisor-repartizator mixt.asfaltica, autogreder, freza asfalt, masina taiat rost., compactor, autobalsculanta, buldoexcav, incarcator frontal, inst.imprastiat emulsie bitum., cisterna, autobetoniera, statie totala, ;Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa;Formular nr.12I-Decl.priv.efectivele medii anuale ale pers.angajat-Pentru proiectare: cel putin un inginer de drumuri si un inginer constructii civile, Pentru executie: 1 coordonator de lucrari cu specialitatea CFDP angajat cu norma intreaga al ofertantului, 1 responsabilde lucrare, 1 responsabil tehnic cu executia(drumuri, constructii civile), 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, inginer specialitatea topografie/geodezie;ISO 9001, Certificate de conformitate a produselor: mixtura asfaltica si beton de ciment, agregate naturale, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000;Form.12G-Decl.priv.partea/partile din contr.care sunt indepl.de subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
20%
Descriere:
3.
Planul de protectie al mediului
20%
Descriere:
4.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
5.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2010 12:00
Locul: Primaria Comunei Ilovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, Observatori desemnati, Persoane autorizate de Autoritatea Contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul PNDR- FEADR, Masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia comerciala, de contecios administrativ si fiscala
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, ,Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel. 0251/418.568, Email: [email protected], Fax: 0251/415.600, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Ilovita, judetul Mehedinti
Adresa postala: Comuna Ilovita, judetul Mehedinti, Localitatea: Ilovita, Cod postal: 227280, Romania, Tel. 0252216451, 0727351707, Email: [email protected], Fax: 0252216475
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 11:22