Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat : Modernizare drum comunal DC 46, DJ 670 limita judetului Gorj; Alimentare cu apa in sistem centralizat a satelor Gardoaia, Livezi, Mosneni; Canalizare in sistem centralizat a satelor Gardoaia, Livezi, Mosneni, statie de epurare; Pune


Anunt de participare numarul 86152/11.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FLORESTI (Primaria Comunei Floresti)
Adresa postala: Com Floresti Jud Mehedinti, Localitatea: Floresti, Cod postal: 227200, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Dragota, Tel.0252383322, In atentia: Jr. Iovescu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0252383322, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat : Modernizare drum comunal DC 46, DJ 670 limita judetului Gorj; Alimentare cu apa in sistem centralizat a satelor Gardoaia, Livezi, Mosneni; Canalizare in sistem centralizat a satelor Gardoaia, Livezi, Mosneni, statie de epurare; Punerea in valoare a patrimoniului istoric si cultural, comuna Floresti, judetul Mehedinti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Floresti, judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic - detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si autorizatiei de construire conform studiilor de fezabilitate, asigurarea tehnica pe durata executiei asigurata de proiectant. Executie lucrari modernizare DC 46, alimentare cu apa si canalizare in sistem centralizat a satelor Gardoaia, Floresti, Livezi, Mosneni, statie de epurare si punerea in valoare a patrimoniului istoric si cultural.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului, fara TVA, este dupa cum urmeaza : Modernizare drum comunal DC 46 47717 lei pentru proiectare si 2314467 lei pentru executie; Alimentare cu apa 131302 lei pentru proiectare si 2436546 lei pentru executie; Canalizare in sistem centralizat, statie de epurare 138914 lei pentru proiectare si 2441508 lei pentru executie; Punerea in valoare a patrimoniului istoric si cultural 2380 lei pentru proiectare si 143742 lei pentru executie. Fazele de proiectare vor fi PT, CS, DDE, intocmire documentatie avize-acorduri, asistenta tehnica din partea proiectantului.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 656, 576RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
75000 lei garantie de participare si 5% garantie de buna executie din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare : Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea la art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de inregistrare (CUI); Certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008); Bilanturi contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008; Scrisori de bonitate; Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la surse de finantare negrevate de datorii pentru executia lucrarilor pe o perioada de 6 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri trebuie sa fie de minim 15000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara; Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani pentru executie de lucrari, respectiv ultimii 3 ani pentru proiectare; Lista cu dotarile specifice, utilaje, echipamente pe care operatorul economic se angajeaza sa le foloseasca la indeplinirea contractului; Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 atat pentru executie de lucrari cat si pentru proiectare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani pentru executie de lucrari maxim doua lucrari insumate privind executia de drumuri in valoare de 2314000 lei, pentru alimentare cu apa maxim doua lucrari insumate in valoare de minim 2400000 lei si pentru canalizare si statie de epurare maxim doua lucrari insumate in valoare de minim 2400000 lei; iar pentru proiectare, ca a executat in ultimii 3 ani maxim doua lucrari insumate de proiectare de drumuri in valoare minima de 47000 lei, pentru alimentare cu apa maxim doua lucrari insumate de proiectare in valoare minima de 130000 lei, iar pentru canalizare si statie de epurare maxim doua lucrari insumate de proiectare in valoare de minim 138000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere:
2.
Planul Calitatii aferent Lucrarilor
20%
Descriere:
3.
Planul de Management al Sanatatii si Securitatii Muncii
15%
Descriere:
4.
Planul de management de Mediu
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Floresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti, imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai MFP, APDRP si alte persoane invitate de catre autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri comunitare : Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 21.09.2009 pentru toti operatorii interesati sa viziteze amplasamentul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mehedinti
Adresa postala: Bulevardul Carol I, nr. 14, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 220099, Romania, Tel.0252403100, Email: [email protected], Fax: 0252314666
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Floresti
Adresa postala: Comuna Floresti, sat Copacioasa, judetul Mehedinti, Localitatea: Floresti, Cod postal: 227200, Romania, Tel.0252383375, Email: [email protected], Fax: 0252383322
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 20:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer