Licitatie Publica - "PROIECT INTEGRAT ? VEDEREA ?FIINTARII RETELEI DE APA SI CANALIZARE SI MODERNIZARE DRUMURI ? LOCALITATEA RADESTI, JUDETUL ALBA"
Anunt de participare numarul 101107/28.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Radesti (Consiliu Local Radesti)
Adresa postala: Radesti, nr.260, Localitatea: Radesti, Cod postal: 517585, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Dancea Stinea, Tel. 0258879300, Email: [email protected], Fax: 0258879491, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"PROIECT INTEGRAT ? VEDEREA ?FIINTARII RETELEI DE APA SI CANALIZARE SI MODERNIZARE DRUMURI ? LOCALITATEA RADESTI, JUDETUL ALBA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Radesti, judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de executie pentru investitia "PROIECT INTEGRAT ? VEDEREA ?FIINTARII RETELEI DE APA SI CANALIZARE SI MODERNIZARE DRUMURI ? LOCALITATEA RADESTI, JUDETUL ALBA" conform proiectului tehnic si detaliilor de executie intocmite de catre proiectant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va organiza o procedura de achizitie publica pentru atribuirea contractului de excutie lucrari pentru investitia "PROIECT INTEGRAT ? VEDEREA ?FIINTARII RETELEI DE APA SI CANALIZARE SI MODERNIZARE DRUMURI ? LOCALITATEA RADESTI, JUDETUL ALBA", pe un singur lot.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 541, 072RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 107.000 RON.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul fara TVA, se va constutui in RON.Detalii in fisa de date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din: 98% Fonduri Europene (FEADR)2% Fonduri propriiPlata se va face conform caietului de sarcini.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Un ofertant participa cu o singura oferta ?mod individual/subcontractant/partener.
2.Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant/subcontractant/partener va conduce la respingerea ofertelor respective.
3.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna.Ofertele depuse de companii care sunt parteneri la doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortiu/asociere trebuie sa ?eplineasca cerintele din fisa de date a achizitiei.
Cerinte obligatorii: a.Declaratie privind eligibilitatea-Formular 3b.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 2c. Formular tip - Directia de taxe si impozite localed. Formular tip - DGFPe. Formular 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006f. Certificatul constatator emis de ORC (nu mai vechi de 30 de zile)g. Certificatul de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) Formular 10 – Informatii generale
Cerinta minima de calificare-Cifra de afaceri medie minim 17.000.000, 00 RON
2. Prezentare Bilant contabil si anexele pentru anul fiscal 2008, vizat de Administratia Finantelor Publice
cerinta minima de calificare - Ofertantul trebuie sa fi obti nut profit in acest an(2008). Daca societatea nu a obtinut profit, oferta este considerata neconforma si ofertantul se elimina.
3.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru ?eplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?re ofertant/candidat si persoana respectiva.4.? cazul ?care ofertantul/candidatul ? demonstreaza situatia economica si financiara invoc? si sustinerea acordata, ?conformitate cu prevederile art.11^1 alin (1) din HG. 925/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm, ?heiat ?forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate ?ultimii 5 ani–Formular 8
Se solicita experienta ?realizarea ?ultimii 5 ani a unui contract de modernizare drumuri, a unui contract de alimentare cu apa si a unui contract de canalizare.Cerinta minima de calificare-Valoarea minima a contractelor cu care isi dovedeste experienta similara este: •1 contract de alimentare cu apa–minim 3560000 RON, •1 contract de canalizare–minim 3180000 RON.•1 contract de modernizare drumuri–minim 1760000 RON, Fiecare contract va fi insotit de recomandare (Formular 13) si de procesele verbale de receptie la terminarea acestor lucrari.Sunt acceptate documente care atesta indeplinirea obligatiilor contractuale si principalele conditii ale contractului daca acestea cuprind toate informatiile solicitate prin Formularul 13.
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Formular 7.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aceste utilaje vor putea fi folosite pentru realizarea lucrarii prin prezentarea actelor de proprietate sau a unor contracte de ?hiriere.
3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)-Formularele 11
3.1–In cadrul formularului vor fi nominalizati:
-Conducatorul punctului de lucru
-Seful de santier
3.2Oferta va face dovada asigurarii cu personal, dupa cum urmeaza: a)Responsabilul tehnic cu executia, atestat pe domeniul specific lucrarii(domeniul 9 si domeniul 2, conform art. 9 din Ordinul 77/26.05.2003): alimentare cu apa, canalizare menajera si modernizare drumuri.Copie dupa atestatul valabil si vizat la zi;copie dupa documentul care reflecta relatia contractuala cu ofertantul.b)Sudori autorizati pentru categoriile de suduri mentionate in caietul de sarcini(atat pentru metal cat si pentru polietilena);
Copie dupa autorizatiile sudorilor, cu valabilitatea la zi
4.Solicitantul trebuie sa prezinte documente din care sa reiasaa)asigurarea calitatiib)asigurarea respectarii protectiei mediuluic)securitatea muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
577
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 12:00
Locul: Primaria Comunei Radesti, localitatea Radesti nr. 260, Comuna Radesti, Judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilor daca prezinta o imputernicire scrisasi semnata de persoanele competente, precum si reprezentanti ai Ministerului de Finante si APDRP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Titlul proiectului: "PROIECT INTEGRAT ? VEDEREA ?FIINTARII RETELEI DE APA SI CANALIZARE SI MODERNIZARE DRUMURI ? LOCALITATEA RADESTI, JUDETUL ALBA"Beneficiar: Comuna RadestiProiect finantat prin PNDRMasura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Plata contractului se va face in functie de alocarea fondurilor de la APDRP.Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul de Achizitii Publice din cadrul Primariei Radesti, persoana de contact Dancea Stinea Ioan, numar de telefon 0258/879300 sau 0722236778.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavrapoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsr.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba , Tribunalul Alba
Adresa postala: Piata I.C Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor face in scris la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor in termen de maxim 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act ilegal al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Radesti
Adresa postala: Str. Principala nr. 260, Localitatea: Radesti, Cod postal: 517585, Romania, Tel. 0258879300, Email: [email protected], Fax: 0258879491
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2010 11:00