Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect Integrat 322 ,,?Sistem centralizat de canalizare in satele Ceparii Pamanteni, Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Alimentare cu apa in satele Ceparii Pamanteni,Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Modernizare drum comunal DC


Anunt de participare numarul 103312/02.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA CEPARI
Adresa postala:  Primaria comunei Cepari, jud. Arges, ,Localitatea:  Ceparii Pamanteni, Cod postal:  117232, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE MINCULETE, Tel. 0248545043, Email:  [email protected], Fax:  0248545043, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect Integrat 322 , ,?Sistem centralizat de canalizare in satele Ceparii Pamanteni, Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Alimentare cu apa in satele Ceparii Pamanteni, Valea Magurii, Ceparii Ungureni si Urluiesti , Modernizare drum comunal DC 236 Cepari-Carpenis km 0+000 - km 4+ 371, 07 si Dotare Camine culturale insatele Ceparii Pamanteni si Carpenis, comuna Cepari, judetul Arges"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cepari, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect integrat, PNDR Masura 322 -executie lucrari de drum, canalizare si alimentare cu apa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un proiect integrat
Valoarea estimata fara TVA: 7, 921, 231RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 70.000 lei - 120 zile incepand cu data de deschidere a ofertelor.Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale -conform contract de finantare precizat in anunt.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici sau asocieri in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Decl va fii sustinuta prin atasarea decertif valab la data deschiderii of, certificate care sa ateste ca of si-a indeplinit oblig de plata a imp si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau strainatate, certif constatator emis de catre ORC pentru pers jurid romane, respectiv orig si traducere legal in limba romana, in cazul pers jurid straine; Anexa 10; copii dupa orig, dupa doc care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apartenenta dpdv prof; Se vor atasa copii dupa original, dupa doc de infiintare ale op ec (actul constitutiv, ctr de soc, statutul etc., dupa caz), cu toate modif intervenite;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;Anexa nr. 11; Se vor atasa copii legalizate dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa reiasa un rezultat al exploatarii pozitiv;Anexa nr.19.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de 7.921.231, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, conform Anexa nr. 16;Anexa nr.14 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Anexa nr. 17 ? Informatii referitoare la personalul de conducereAnexa nr.18 ? Model declaratie subcontractanti;Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001;Certificat OHSAS 18001;Certificat ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta cel putin o recomandare in original sau in copie certificata , ,Conform cu originalul"(pentru lucrarile prezentate ca si lucrari similare pentru: construire/modernizare drumuri (cel putin un contract finalizat in valoare de minim 2.000.000 lei), contracte de infiintare/extindere retele de alimentare cu apa(cel putin un contract finalizat in valoare de minim 1.100.000 lei), contracte de infiintare/extindere retele de canalizare (cel putin un contract finalizat in valoare de minim 2.000.000 lei);Statie producere mixturi asfaltice cu capacitate minim 120 to/h; Statie de betoane;Ateliere compactoare: Compactoare pneuri, Compactoare rulori netede;Pompa beton;Repartizator, finisor mixtura asfaltica;Incarcator escavator;Autobasculante;Autobetoniere;Vibrator beton intern;Laborator de gradul II;Autogudronator;Autogreder;Buldozer.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere: oferta tehnica
3.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor pe grupe de lucrari
10%
Descriere: oferta tehnica
4.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
Descriere: oferta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 10:00
Locul: Primaria comunei Cepari comuna Cepari, sat Cepari Pamanteni, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori autorizati, membrii comisiei de evaluare, persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): da Proiect Integrat PNDR Masura 322, contract nr C322040830300039/17.06.2009
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, strada Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  Pitesti, strada Victoriei, nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248 219 374, Email:  [email protected], Fax:  0248 219 947, Adresa internet (URL):  www.justitieag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act sau o decizie a autoritatii contractante pe care o considera nelegala, potrivit art.256^2/OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cepari - compartiment achiziti publice
Adresa postala:  Comuna Cepari, sat Cepari Pamanteni, Localitatea:  Cepari, Cod postal:  117232, Romania, Tel. 0248/545043, Email:  [email protected], Fax:  0248545043, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer