Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat: alimentare cu apa a localitatilor Obarsa, Dobrot, Leaut, Tiulesti, Tomesti, Steia si Livada, comuna Tomesti; canalizare si statie de epurare in satele Dobrot, Leaut, Livada, Obarsa, Steia, Tiulesti, Tomesti; alimentare cu apa si canaliza


Anunt de participare numarul 117283/18.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA TOMESTI-VATA
Adresa postala:  Sat Vata de Jos, str.Calea Crisului, nr.18, comuna Vata de Jos, judetul Hunedoara., Localitatea:  Vata de Jos, Cod postal:  337500, Romania, Punct(e) de contact:  MILU FOLESCU, Tel. 0254 681054, Email:  [email protected], Fax:  0254 681055, Adresa internet (URL):  -, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociere consilii locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat: alimentare cu apa a localitatilor Obarsa, Dobrot, Leaut, Tiulesti, Tomesti, Steia si Livada, comuna Tomesti; canalizare si statie de epurare in satele Dobrot, Leaut, Livada, Obarsa, Steia, Tiulesti, Tomesti; alimentare cu apa si canalizare a localitatilor Brotuna si Tarnava de Cris, comuna Vata de Jos, judetul Hunedoara?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe teritoriul adminstrativ teritorial al comunelor Tomesti si Vata de Jos
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari la Proiect integrat: alimentare cu apa a localitatilor Obarsa, Dobrot, Leaut, Tiulesti, Tomesti, Steia si Livada, comuna Tomesti; canalizare si statie de epurare in satele Dobrot, Leaut, Livada, Obarsa, Steia, Tiulesti, Tomesti; alimentare cu apa si canalizare a localitatilor Brotuna si Tarnava de Cris, comuna Vata de Jos, judetul Hunedoara?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cap.1 Cheltuieli cu amenajarea terenului si protectia mediului 43.840 lei;
Amenajarea terenului 0 lei
Cheltuieli cu amenajarea pentru protectia mediului 43.840 lei
Cap.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor 259.850 lei
Cap.4 Investitia de baza 17.989.881 lei
4.1 Constructii si instalatii 15.678.999 lei
4.2 Montaj utilaj tehnologic 239.020 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale
cu montaj 2.071.862 lei
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale
fara montaj 0 lei
4.5 Dotari 0 lei
4.6 Active necorporale 0 lei
Cap.5 Organizare de santier 486.652 lei
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 405.543 lei
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier 81.109 lei
Cap.6 Probe tehnologice 89.950 lei
Total executie lucrari 18.870.171 lei
Valoarea estimata fara TVA: 18, 870, 171RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 210.000 lei(se reduce cu 50%pentru IMM)Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat prin PNDR, masura 3.2.2.- Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatairea serviciilor de baza pentru economia si populaia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un ofertant poate participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, ca subcontractant sau mixte/consortiu/asocieri.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea ;2.Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 ;3.Declaratii privind calitatea de participant la procedura ;4.Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata : Certificat de atestare fiscala emis de DGFPT , Certificat de atestare fiscala emis de Primarii ;5.Certificat constatator emis de ORC si Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Bilantul contabil pe ani: 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Profit net pe anul 2009 conform bilant contabil; -Cifra de afaceri pe anul medie aferenta executiei de lucrari, pe ultimii 3 ani, resp.2007, 2008 si 2009, trebuie sa fie cel putin egala cu val.lucr.supuse licitatei, resp.18.800.000 lei; - In cazul IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat val.solic.in doc.de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista lucr. executate in ultimii 5 ani (2006, 2007, 2008, 2009, 2010)continand valori, perioade de executie, beneficiari;2.Experienta similara : minim o lucr.similara de alimentare cu apa , statie de tratare, canalizare si statie de epurare - un contr.de alim.cu apa cu statie de tratare si un contr.de canaliz.cu statie de epurare, fie un contr.care cuprinde toate obiectele investitiei sau un contr.ptr.fiecare obiect al investitiei in parte, a caror val.totala sa fie de min.18.800.000 lei;
-recomandari de la beneficiar, copie contract/proces verbal de receptie pt.lucr.similare;3.Resurse umane si structura managementului : efective medii anuale, lista personalului cheie propus;4.Informatii despre dotarile specifice;5.Standarde pentru asig.calitatii : ISO 9001 sau echivalent ;6.Standarde pentru protectia mediului : ISO 14001 sau echivalent ;7. Standarde pt.asig.Manag.Securit.si Sanat.in Munca: ISO 18001
8.Atestat ANRE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Expertii cheie trebuie sa fie minim 7 (sapte) experti si sa indeplineasca urmatoarele criterii minimale: -1 inginer RTE cu specializarehidrotehnica/edilitar (apa, canal) cu experientaminima 5 ani;
-1 inginer RTE cu specializare constructii civilecu experienta minima 5 ani;
-1 inginer CQ cu specializare hidrotehnica/edilitar(apa, canal) cu experienta minima 3 ani;
-1 inginer CQ cu specializare constructii civile cuexperienta minima 3 ani;
-1 specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca cf LG.319/2006 si coordonator in materiede sanatate si securitate in munca conf. HG300/21.03.2006 in termen de valabilitate la zi ;
- 1 inginer instalatii electrice cu experientaminima de 5 ani ;
- 1 inginer topograf cu experienta minima de 5ani ;Personalul de conducere 2 ingineri cu o vechimede minim 5 ani: - Sef de santier inginer constructiihidrotehnice/edilitare;
- Loctiitor sef de santier inginer CCIA ?Constructii civile industriale si agricole- se va face dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor ptr.utilajele si echip.de constr.necesare ptr.exec.lucr.de constr.;
- se va prezenta autorizatia lab.min.gradul II-de incercari propus ptr.efect.testelor si incercarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a lucrarilor
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2011 11:30
Locul: Sat Vata de Jos, str.Calea Crisului, nr.18, comuna Vata de Jos, judetul Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare 5 membrii, membru cooptat 1, reprezentanti si imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PNDR, masura 3.2.2. "Renovarea , dezvoltarea satelor , imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale " Contract de finantare : C .322030852200017
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 , sect.3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.+40213104642 , Email: [email protected] , Fax: +40213104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  Adresa postala: P-ta I.C. Bratianu nr.1 , Localitatea: Alba Iulia , Cod postal: 510118 , Romania, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Vata de Jos
Adresa postala:  Adresa postala: Vata de Jos , Str. Calea Crisului nr.18 , Localitatea: Vata de Jos , Cod postal: 337500 , Romania, Localitatea:  Vata de Jos, Cod postal:  337500, Romania, Tel. 0254 681054, Email:  [email protected], Fax:  0254 681055, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2011 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer