Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT: ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE APE UZATE, STATIE DE EPURARE, MODERNIZARE DRUM COMUNAL IN LOCALITATEA PERISOR SI REABILITARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA ZAGRA COMUNA ZAGRA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD


Anunt de participare numarul 88299/08.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZAGRA (PRIMARIA COMUNEI ZAGRA)
Adresa postala: ZAGRA 46, Localitatea: Zagra, Cod postal: 427385, Romania, Punct(e) de contact: IOAN CEUCA, Tel.0263/384209, Email: [email protected], Fax: 0263/384209, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT: ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE APE UZATE, STATIE DE EPURARE, MODERNIZARE DRUM COMUNAL IN LOCALITATEAPERISORSI REABILITARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA ZAGRA COMUNA ZAGRA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Alimentare cu apa , canalizare ape uzate si statie de epurare, modernizare drum comunal in loc. Perisor, comuna Zagra si Reabilitare camin cultural in loc. Zagra comuna Zagra, jud. Bistrita-Nasaud
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de: captare, tratare, inmagazinare, aductiune si distributie apa
Lucrari de : instalatii electrice de joasa tensiuneLucrari de : constructii
Lucrari de: constructii de canalizare de apa uzate si statii de epurare
Lucrari de: constructii de drumuriLucrari de: renovareLucrari de: instalatii pentru cladiri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Proiectare si executieALIMENTARE CU APA, CANALIZARE APE UZATE SI STATIE DE EPURARE in localitatea Perisor, Comuna Zagra.Lotul 2: Proiectare si executieMODERNIZARE DRUM COMUNALin localitatea Perisor, Comuna Zagra.Lotul 3: Proiectare si executieREABILITARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA ZAGRA, COMUNA ZAGRA
Valoarea estimata fara TVA: 7, 439, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 60.000 lei pentru total pachet din care: 44.300 lei lotul 1, 14.700 lei lotul 2, 1.000 lei lotul 3Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National pentru Dezvoltare Rurala (FEADR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, legalizarea facandu-se doar in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (cerinta obligatorie); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006(cerinta obligatorie); Declaratie privind calitatea de participant la procedura (cerinta obligatorie); Certificat fiscal (cerinta obligatorie); Certificat de atestare fiscala (cerinta obligatorie) ; Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata(cerinta obligatorie); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata (cerinta obligatorie). -Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale depe raza careia societatea are sediul social (cerinta obligatorie).
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativteritoriale depe raza careia societatea are sediul social (cerinta obligatorie) cu valabilitate la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila- Profitul net conform ultimului bilant contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 sa fie pozitiv, media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani pentru: - Lot 1 -10.000.000 lei- Lot 2 -3.500.000 lei- Lot 3 -142.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise de informatii privind experienta (cerinta obligatorie); Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (cerinta obligatorie)Ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 5 ani, a unui contract functie de specificul fiecarui lot .
A. Pentru proiectare
- 54.600 lei pentru Lotul 1-9.600 lei pentru Lotul 2-1.400 lei pentru Lotul 3B. Pentru executie
- 1.607.233 lei pentru Lotul 1- 548.000 lei pentru Lotul 2- 21.418lei pentru lotul 3Pentru fiecare lucrare similara se vor prezenta - contract, procers verbal de receptie , recomandari in original sau copie legalizata, din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari (cerinta obligatorie); Resurse tehnice (cerinta obligatorie); Resurse umane (cerinta obligatorie); Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii in constructii. (Cerinta obligatorie); Certificat de atestare ISO 14001 privind standardele de protectie a mediului. (Cerinta obligatorie). Certificat ISO 18001 privind sanatatea si securitatea ocupationala (Cerinta obligatorie). Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri proprii (se accepta si inchirierea sau contracte de colaborare)in stransa legatura cu specificul lucrarii si intr-un numar bine dimensionat pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2009 11:30
Locul: Primaria Comunei Zagra, Judetul Bistrita-Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL PNDR
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, iar studiile de fezabilitate si plansele se pot ridica de la sediul Primariei Zagra nr. 45, judet Bistrita-Nasaud, persoana de contact Ceuca Ioan, nr. tel: 0760-241947
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Fax: 0264592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNAZAGRA, JUD. BISTRITA-NASAUD
Adresa postala: ComunaZagra nr. 45, loc. Zagra, Localitatea: Zagra, Cod postal: 427385, Romania, Tel.0263-384209, Fax: 0263-384209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer