Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT: ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE MENAJERA, INFIINTARE CRESA SI INVESTITIE IN SCOPUL CONSERVARII SPECIFICULUI LOCAL SI MOSTENIRII CULTURALE PENTRU ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SARMIZEGETUSA TOTESTI, JUDETUL


Anunt de participare numarul 99154/01.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SARMIZEGETUSA-TOTESTI
Adresa postala: SARMIZEGETUSA, judetul HUNEDOARA, Localitatea: Sarmizegetusa, Cod postal: 337415, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN JURJ, Tel.0254776510, Email: [email protected], Fax: 0254776552, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADI SARMIZEGETUSA-TOTESTI
Adresa postala: STR.PRINCIPALA, NR.4, Localitatea: SARMIZEGETUSA, Cod postal: 337415, Romania, Tel.0254776510, In atentia: Jurj Traian, Email: [email protected], Fax: 0254776552
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADI SARMIZEGETUSA-TOTESTI
Adresa postala: STR.PRINCIPALA, NR.4, Localitatea: SARMIZEGETUSA, Cod postal: 337415, Romania, Tel.0254776510, In atentia: Jurj Traian, Email: [email protected], Fax: 0254776552
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ADI SARMIZEGETUSA-TOTESTI
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.4, Localitatea: SARMIZEGETUSA, Cod postal: 337415, Romania, Tel.0254776510, In atentia: Jurj Traian, Email: [email protected], Fax: 0254776552
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT: ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE MENAJERA, INFIINTARE CRESA SI INVESTITIE IN SCOPUL CONSERVARII SPECIFICULUI LOCAL SI MOSTENIRII CULTURALE PENTRU ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARASARMIZEGETUSA TOTESTI, JUDETUL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Totesti-satele Totesti, Carnesti, Reea, Paclisa
Comuna Sarmizegetusa-satele Hobita-Gradite, Sarmizegetusa, Breazova
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI : PROIECT INTEGRAT ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE MENAJERA, INFIINTARE CRESA SI INVESTITIE IN SCOPUL CONSERVARII SPECIFICULUI LOCAL SI MOSTENIRII CULTURALE PENTRU ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARASARMIZEGETUSA TOTESTI, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
45214000-0-Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECT INTEGRAT: ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE MENAJERA, INFIINTARE CRESA SI INVESTITIE IN SCOPUL CONSERVARII SPECIFICULUI LOCAL SI MOSTENIRII CULTURALE PENTRU ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARASARMIZEGETUSA TOTESTI, JUDETUL HUNEDOARA
Valoarea estimata fara TVA: 21, 092, 485RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE :110.000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE :5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONTRACT FEADR C322040852200027 / 24.07.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART. 44 DIN O.U.G 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPL. ULTERIOARESUBCONTRACTARE CONFORM ART. 45 DIN O.U.G 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPL. ULTERIOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12 A conf. art. 180 din O.U.G 34/2006 , modificata;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formular 12 B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- 12 C;
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sainregistrezedatorii restante la bugetul de stat si local.
Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul de informatii generale.Formularul B2
Se vor prezenta pentru ultimii trei ani respectiv 2006, 2007, 2008, bilantul contabil sau extras din acesta , insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata.Formularul 23Indicatori financiari : Dinbilantul contabilpe anul 2008, sa rezulte profit net.Scrisoare de confirmare de fonduri emisa de banca ofertantului din care sa rezulte un cash-flow de 25% din valoarea ofertei sub forma de linie de credit nominalizata pentru proiectul respectiv.Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta.
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008 ) trebuie sa fie cel putin egala cuvaloarea lucrarilor supuse prezentei licitatii , respectiv 21.092.485 lei ( pe total in cazul societatilor mixte /consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant ) .
Ofertantul sa nu fie inclus in lista contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul Programului PNDR si care au intirziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatii in mod deficitar ori defectuos. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului.
In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele lucrari executate in ultimii trei ani proiectare si cinci ani executie-Formular 12 F;
Precizam ca serviciile de proiectare sa fie executate in ultimii 3 ani respectiv 2007, 2008, si 2009 iar lucrarile sa fie executate in ultimii 5 ani respectiv 2005, 2006, 2007, 2008, si 2009. .
Se vor completa si formularele de experienta similara.Formular B3
Se vor prezenta recomandari de la beneficiarcopie contract / proces verbal de receptie pentrulucrarile similare prezentate ca si experienta similara, in copie.
Recomandarea din partea beneficiarului, va cuprinde numele lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme privind calitatea sau defecte ale lucrarilor, orice cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari in receptia lucrarilor, valoarea contractului finalizat. Formular R
Se vor prezenta lucrari similare(ca valoare si perioada de executie) executate , pentru toate codurile CPV licitate .
Declaratii privind efectivele medii anualeale personalului angajat si al cadrelor de conduceredin cadrul organizatiei ofertantului completarea si prezentarea Formularului 12 I, si 12/A/I din sectiunea Formulare a prezentei documenatii.
Lista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului .
Informatii despre dotarile specifice-formularului 12 H ;
Informatii privind subcontractantii-Formularului nr.12G ;
Standardele pentru asigurarea calitatii;
Standardele de protectie a mediului;
Standardele pentru asigurarea Managementului Securitatii si Sanatatii in Munca
Licenta eliberata de ANRSC pentru Serviciul Public de Alimentare cu Apa si Canalizare similar.
Certificat de calificare ARACO sau similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a serviciilor de proiectare
10%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarilor de constructie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 11:00
Locul: SEDIUL ADI SARMIZEGETUSA-TOTESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, REPREZENTANTII OFERTANTILOR, REPREZENTANT UCVAP-MFP, REPREZENTANT CPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, MASURA 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
SITUATIA PERSONALA A OPERATORILOR ECONOMICI : Persoane juridice /fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale , ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Certificatele/documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata.Capacitatea economica si financiara : Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor in limba romana.Daca un ofertant are conturi deschise la mai multe banci, va prezenta formularul de identificare financiara pentru fiecare banca. Formularul 24.Capacitatea tehnica: Prezentarea de documente care sa ateste certificarea profesionala a ofertantului in lucrari de restaurare , arhitectura , consolidare , restaurare, structuri istorice , autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Cultelor;.Lista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului.Expertii cheie trebuie sa fie minim 10 ( 5 pentru servicii proiectare si 5 pentru executia de lucrari) .Pentru toate persoanele indicate se vor depune documente care sa ateste pregatirea lor profesionala (diplome, atestate , premii, certificate, in copie legalizata) si CV-uri in original.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba-Iulia
Adresa postala: P-ta I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289 ; 0258/ 810293, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADI SARMIZEGETUSA-TOTESTI
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.4, Localitatea: SARMIZEGETUSA, Cod postal: 337415, Romania, Tel.0254776510, Email: [email protected], Fax: 0254776552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer