Licitatie Publica - Proiect integrat: ?Alimentare cu apa si canalizare, Modernizare-renovare camin cultural, Construire gradinita si Reabilitare drum in comuna Romuli, jud. Bistrita Nasaud?
Anunt de participare numarul 102475/21.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Romuli (Consiliul Local Romuli)
Adresa postala: str. Principala , nr.363, loc Romuli, jud Bistrita Nasaud, Localitatea: Romuli, Cod postal: 427250, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Ivan, Tel. 0263/383010, Email: [email protected], Fax: 0263/383181, Adresa internet (URL): www.primariaromuli.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat: ?Alimentare cu apa si canalizare, Modernizare-renovare camin cultural, Construire gradinita si Reabilitare drum in comuna Romuli, jud. Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna ROMULI
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa; Canalizare si statie de epurare; Modernizare -renovare Camin culural; Construire gradinita; Reabilitare drum -Ulita Poposala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari la obiectivul de investitii: Proiect integrat: ?Alimentare cu apa si canalizare, Modernizare-renovare camin cultural, Construire gradinita si Reabilitare drum in comuna Romuli, jud. Bistrita Nasaud?
Valoarea estimata fara TVA: 8, 909, 070RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 170.000 lei(Lot.1:67.500lei, Lot.2:78.500lei, Lot.3:17.600lei, Lot.4:3.700lei, Lot.5:2.700lei) Garantia de buna executie: 6% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, certificat privind achitarea obligatiilor la bugetul local si cel de stat, certificat constatator emis de ORC.
Se califica ofertantii care prezinta certificatele care sa ateste lipsa datoriilor fiscale si sociale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in derularea executiei lucrarilor in original / copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care au profituri nete pozitive la 31.12.2009, 31.2.2008 si 31.12.2007
Se califica ofertantii cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin 17.500.000 lei (Lot.1:7.000.000 lei, Lot.2:8.100.000 lei, Lot.3:1.800.000 lei, Lot.4:370.000 lei, Lot.5:230.000 lei)Se califica ofertantii care prezinta un cash-flow realist, corect, si corelat cu cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si termenele de rambursare a cheltuielilor de catre APDRP (stipulate in contractul cadru de finantare accesibil la www.apdrp.ro), precum si o scrisoare bancara de confirmare a fondurilor, cu o valoare suficienta pentru a asigura cash-flow-ul propus (minim 20% din valoarea estimata a contractului)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se califica ofertantii care au contracte de lucrari semnate si finalizate in ultimii 5 ani pentru: -un contract de lucrari similar cu Loturile 1 si/sau 2 in valoare de minim 3.800.000 lei fara TVA-un contract de lucrari similar cu Loturile 3 si/sau 4 in valoare de minim 900.000 lei fara TVA-un contract de lucrari similare cu Lotul 5 in valoare de minim 140.000 lei fara TVA.Data de referinta pentru calcularea ultimilor 5 ani, este data sedintei de deschidere a ofertelor.
Nota: In cazul in care contractele prevad si servicii sau alte lucrari decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, oferte, etc)
Se califica ofertantii care prezinta contracte, procese verbale de receptie fara obiectii incheiate in termenele contractuale, si recomandari pozitive din partea beneficiarilor pentru toate lucrarile declarate in Formularul C3. In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta atat documentele aferente contractului de subcontractare cu antreprenorul general cat si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie
10%
Descriere:
3.
Termenul de garantie
5%
Descriere:
4.
Nivelul de protectie a mediului
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2010 12:00
Locul: Primaria ROMULI, str. Principala nr.363, jud. Bistrita Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti cu imputernicire si reprezentanti CRPDRP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta, pe data de 28.06.2010, orele 12:00. Locatia: Consiliul Local ROMULI, str. Principala nr.363, judetul Bistrita Nasaud.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264431063, Fax: 0264593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria ROMULI
Adresa postala: str. Principala nr.363, Localitatea: Romuli, Cod postal: 427250, Romania, Tel. 0263383010, Email: [email protected], Fax: 0263383181
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 12:16