Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat: Alimentare cu apa si canalizare in satele Banpotoc, Barsau, Chimindia, Harau, comuna Harau, judetul Hunedoara.


Anunt de participare numarul 78781/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HARAU (PRIMARIA COMUNEI HARAU)
Adresa postala: Comuna Harau, Localitatea: Harau, Cod postal: 337265, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA OCOLISAN, Tel.0254233201, Email: [email protected], Fax: 0254233201, Adresa internet (URL): Comuna Harau, loc. Harau, nr 69, jud Hunedoara, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat: Alimentare cu apa si canalizare in satele Banpotoc, Barsau, Chimindia, Harau, comuna Harau, judetul Hunedoara.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Harau, judetul Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/ prelungirea avizelor si acordurilor, proiect autorizatie de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru obiectivul: Proiect integrat: alimentare cu apa si canalizare in satele Banpotoc, Barsau, Chimindia, Harau, comuna Harau, judetul Hunedoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/ prelungirea avizelor si acordurilor, proiect autorizatie de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru obiectivul: Proiect integrat: alimentare cu apa si canalizare in satele Banpotoc, Barsau, Chimindia, Harau, comuna Harau, judetul Hunedoara.
Valoarea estimata fara TVA: 379, 436RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
4000 lei garantie de participare prin scrisoare de garantie bancara sau O.P.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare- buget PNDR, masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006;
- certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale;
- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului.Se vor prezenta in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, in cazul asocierii se va completat de fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale, cifra medie afaceri pe ultimii trei ani- bilantul contabil din anii 2006, 2007, 2008, vizat si inregistrat de Directia Generala a Finantelor Publice;
- identificarea financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani
- experienta similara
- recomandari din partea beneficiarilor;
- efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimul an
- lista personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului; copii dupa diplome, Curriculum Vitae, declaratie disponibilitate, contracte de munca /copii carti de munca;
- declaratie privind dotarile specifice: logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate;
- declaratie privind partea sau partile din contract care vor fi indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora;
- standardele pentru asigurarea calitatii, de protectie a mediului;
- Declaratiepepropriaraspundere privindrespectarealegislatieidesecuritatesi sanatate in munca..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
60%
Descriere:
2.
Durata realizare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori APDRP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PNDR, masura 322.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC.
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(0)213104642, Fax: +40(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC.
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(0)213104642, Fax: +40(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Harau
Adresa postala: Comuna, Harau, loc. Harau, Nr. 69, Judetul Hunedoara, Localitatea: Harau, Cod postal: 337265, Romania, Tel.+40(0)254233201, Email: [email protected], Fax: +40(0)254233201
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 20:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer