Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat canalizare, modernizare cai de circulatie, reabilitare camin cultural si realizare de investitii in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale, prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip


Anunt de participare numarul 101869/10.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TURDAS (CONSILIUL LOCAL TURDAS JUD HUNEDOARA)
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA NR.100, Localitatea:  Turdas, Cod postal:  337495, Romania, Punct(e) de contact:  MIRCEA BOZAN, Tel. 0254 244710, Email:  [email protected], Fax:  0254 244710, Adresa internet (URL):  http: //www.turdas.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat canalizare, modernizare cai de circulatie, reabilitare camin cultural si realizare de investitii in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale, prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip ?AFTER SCHOOL? IN COMUNA Turdas, judetul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: RAZA COMUNEI TURDAS
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE, EXECUTIE LUCRARI, DOTARI - ACHIZITIE BUNURI PENTRU: Proiect integrat canalizare, modernizare cai de circulatie, reabilitare camin cultural si realizare de investitii in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale, prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip ?AFTER SCOOL? IN COMUNA Turdas, judetul Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45214000-0-Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 8, 427, 891RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 150.000 LEI. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI COMUNITARE: PROGRAM FADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT, DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DACLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART. 181, CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT INCLUSIV CELE LA BUGETUL LOCAL, CERTIFICAT DE INREGISTRARE/CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI. NIVELURI SPECIFICE MINIME: Atestat ANRE tip B pentru proiectarea siexecutia de lucrari de instalatii electrice si bransamete ? in copie legalizata;Atestat ANRE tip C2A pentru executia de lucrari de linii electrice si posturi de transformare cu tensiuni de 0, 4 kV ? 20 kV? in copie legalizata;Certificat APDPatestare profesionala privind executia de drumuri si poduri si constructii anexeCertificat emis de Ministerul Mediului si Gospodariri Apelorpentru intocmire documentatii abtinere avize si autorizatiiin domeniul gospodariri apelorCertificat de Calificare emis de ARACO sau similar pentru lucrarile supuse licitatiei
Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor .
Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009), insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata.Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv.Scrisoare de confirmare de fonduri in valoare de 2.500.000 lei, valabila pe toata durata executarii contractului ;Identificarea financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de 15.000.000 lei.Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv.Scrisoare de confirmare de fonduri in valoare de 2.500.000 lei, valabila pe toata durata executarii contractului ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularul V/d 1.1.;
O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani,
Declaratie privind informatii de personaldeclaratii pe propria raspundere ca are dotarea tehnica necesara indeplinirii contractuluiISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent;
NIVELURI SPECIFICE MINIME: Atestat ANRE tip B pentru proiectarea siexecutia de lucrari de instalatii electrice si bransamete ? in copie legalizata;Atestat ANRE tip C2A pentru executia de lucrari de linii electrice si posturi de transformare cu tensiuni de 0, 4 kV ? 20 kV? in copie legalizata;Certificat APDPatestare profesionala privind executia de drumuri si poduri si constructii anexeCertificat emis de Ministerul Mediului si Gospodariri Apelorpentru intocmire documentatii abtinere avize si autorizatiiin domeniul gospodariri apelorCertificat de Calificare emis de ARACO sau similar pentru lucrarile supuse licitatiei
Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor .
Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin: - o lucrare, similara ca natura si complexitate iar din punct de vedere valoric 3.400.000 lei fara TVA , pentru lucrari de canalizare cu statie de epurare- o lucrare, similara ca natura si complexitate iar din punct de vedere valoric 3.400.000 lei fara TVA , pentru lucrari de drumuri- o lucrare, similara ca natura si complexitate iar din punct de vedere valoric 280.000 lei fara TVA , pentru lucrari de constructii sau reabilitari unitati de invatamant si centre de recreereProiectarea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin: - un serviciu, similar ca natura si complexitate iar din punct de vedere valoric 100.000 lei fara TVA , pentru proiectare canalizare cu statie de epurare- un serviciu, similar ca natura si complexitate iar din punct de vedere valoric 80.000 lei fara TVA , pentru proiectare drumuriDotari ? livrari bunuri in ultimii 3 ani: - o livrare bunuri, similara ca natura si complexitate iar din punct de vedere valoric 250.000 lei fara TVA , pentru achizitie de bunuriPERSONAL DE SPECIALITATE EXECUTIE LUCRARI: o 1 sef santier constructii drumuri/ constructii hidrotehniceo 1 adjunct sef santier constructii drumuri/ constructii hidrotehniceo 1 RTE in domeniul constructii drumuri atestat MLPAT/MDLP;o 1 RTE in domeniul constructii civile, lucrarilor hidroedilitare atestat MLPAT/MDLP;o 1 RTE in domeniul retelelor electrice, de joasa si medie tensiune atestat MECo 1 RTC in domeniul constructii drumuri atestat ISCo 1 RTC in domeniul lucrari si retele de alimentrare cu apa si canalizare, retele electrice, instalatii electrice atestat ISCo 1 responsabilcu protectia munciio 1 topograf;o 1 electricieni autorizati ANRE grad IIPERSONAL DE SPECIALITATE SERVICII PROIECTARE: o 1 Manager proiect constructii drumuri/ constructii hidrotehnice/ instalatiio 1 inginer constructii hidrotehniceo 1 ingineri instalatiio 1 ingineri drumuri si podurio 1 inginer topografo 1 inginer constructii civile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
TEHNIC 1
10%
Descriere: DURATA DE EXECUTIE A LUCRARILOR
3.
TEHNIC 2
10%
Descriere: Planul calitatii propus pentru executia lucrarii
4.
TEHNIC 3
10%
Descriere: Planul de management de mediu
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIE COMUNEI TURDAS, STR. PRINCIPALA, NR. 100, JUD. HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE VALUARE, OBSERVATORII DELEGATI, REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL FADR, MASURA 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, inbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
1.PLANSELE si MEMORIILE TEHNICE EXTRASE DIN STUDIUL DE FEZABILITATESE GASESC ATASATE PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE IN FORMAT pdf - MEMORIILE DIN SF SI IN FORMAT TIF - PLANSELE DIN SF;2. DIN IMPOSIBILITATEA ADAUGARII UNUI COD CPV SUPLIMENTAR FACEM MENTIUNEA CA PREZENTA PROCEDURA IMPUNE SI CODUL CPV PENTRU DOTARI CENTRU SCOLAR AFTER SCHOOL SI DOTARI CAMIN CULTURAL: 39000000-2 Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala:  STR. 1 DECEMBRIE, NR. 35, JUD. HUNEDOARA, Localitatea:  DEVA, Cod postal:  330152, Romania, Tel. 0254211574, Fax:  0254216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI TURDAS
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA, NR. 100, Localitatea:  TURDAS, Cod postal:  337495, Romania, Tel. 0254244710, Fax:  0254244710
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer