Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect Integrat comuna Plenita


Anunt de participare numarul 112998/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PLENITA
Adresa postala:  comuna PLENITA, Localitatea:  Plenita, Cod postal:  207460, Romania, Punct(e) de contact:  ION MATEI, Tel. 0251/368669, Email:  [email protected], Fax:  0251/368086, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect Integrat comuna Plenita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Plenita, Sat Castrele-Traiane
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari pentru obiectivele de investitie cuprinse in ProiectIntegrat comuna Plenita, Judetul Dolj: Asfaltare drumuri comunale comuna Plenita, Constructie sistem alimentare cu apa sat Castrele Traiane, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare sat Castrele Traiane, Constructie Centru Social sat Castrele Traiane, Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Castrele Traiane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia de lucrari pentru obiectivele de investitie cuprinse in Proiect Integrat comuna Plenita, Judetul Dolj: Asfaltare drumuri comunale comuna Plenita, Constructie sistem alimentare cu apa sat Castrele Traiane, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare sat Castrele Traiane, Constructie Centru Social sat Castrele Traiane, Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Castrele Traiane.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 997, 369RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare ? 100 000 lei, garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului, conform HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR-Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata in conditiile art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, existenta pe lista contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintelesi care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatiile in mod deficitar ori defectuos, existenta in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare emise in baza art. 97(1) din HG nr. 925/2006 modificata cu HG 834/2009 din care sa reiasa neindeplinirea/indeplinirea necorespunzatoare a clauzelor contractuale, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006: certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, cazier fiscal eliberat de DGFP, cazier judiciar/certificate echivalent, copie dupa CUI, certificat constatator eliberat de ORC valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cuprinzand cifra de afaceri din ultimii 3 ani: 2007, 2008, 2009.
Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizat de autoritatile abilitate in acest sens, informatii privind bonitatea generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv, cifra de afaceri pe ultimii 3(trei) ani calendaristici(2007, 2008, 2009) este mai mare sau egala cu 15 000 000 lei. Scrisoare de bonitate eliberata de catre o banca cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de la banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pe o perioada de 90 de zile in valoare de 3 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de Formular de experienta similara. Prezentarea recomandarilor pentru lucrarile similare prezentate, Procese verbale de receptie, copie contract. Declaratie personal, Lista personal propriu pentru realizare contract insotita de CV-uri pt persoanele cheie si copii atestate/diplome, Declaratie de disponibilitate, copie contract munca cu viza ITM, Declaratie privind utilajele si echipamentele, subcontractantii, Certificari privind sistemul de management al calitatii, sistemul de management al mediului, sistemul de management al securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara : o lucrare constructie drum in valoare totala de minim2200 000 lei, o lucrare de alimentare cu apa in valoare de minim 1 900 000 lei, o lucrare similara de canalizare cu statie de epurare in valoare totala de minim 2900 000 lei, o lucrare similara de constructie civila in valoare de minim 470000 lei, o lucrare similara de reabilitare/modernizare cladire in valoare de minim 370 000 lei, o lucrare de constructie civila in valoare de minimum 470000 RONAnexa 10 - Lista personalului propriu de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari care trebuie sa cuprinda: Responsabili tehnic cu executia; Responsabili cu calitatea pentru lucrarile de- constructii rutiere, constructii civile, lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare, Persoana de specialitate in domeniul managementului, Persoana de specialitate in domeniul protectiei muncii; Persoana de specialitate in domeniul PSI, Persoana de specialitate in domeniul protectiei mediului, Sudori autorizati PEHD, Inginer instalatii electrice autorizat ANRE , Utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv doarile minime cerute : Statie de betoane; - Statie preparat mixturi asfaltice;Statie de sortare mobila, Utilaj pentru punerea in opera mixturi asfaltice; Pompa de beton; Autobasculante ; Buldoexcavator; Autobetoniera;Autobasculante pentru transport mixturi asfaltice, Laborator de gradul II sau III certificat conform standardelor de referinta SREN-ISO/CEI 17025, Certificate ISO 9001:2008, OHSAS 18001:2008, ISO 14001:2005(sau echivalente)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei Plenita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
. membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatori desemnati de catre UCVAP, observatori desemnati de APDRP-CRPDRP4 sud?vest Oltenia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solicitare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Brestei, nr. 12, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251418612, Email:  [email protected], Fax:  0251419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Plenita
Adresa postala:  Str. Traian, nr. 34, Localitatea:  Plenita, Cod postal:  207460, Romania, Tel. 0251368086, Email:  [email protected], Fax:  0251368086
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer