Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT DE DEZV RURALA IN COM APAHIDA ,JUD CLUJ,INTOCMIRE PT,DDE,DATC,AVIZE ACORDURI SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR


Anunt de participare numarul 106732/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA APAHIDA
Adresa postala:  COMUNA APAHIDA, str LIBERTATII, NR 122, jud CLUJ, COD POSTAL 407035, Localitatea:  Apahida, Cod postal:  407035, Romania, Punct(e) de contact:  PRIMARIA APAHIDA, Tel. 0264231777, In atentia:  POP SIMONA, Email:  [email protected], Fax:  0264231475, Adresa internet (URL):  www.primariaapahida.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  www.e-licitatie.ro si primaria comunei Apahida(pt.clarificari), Localitatea:  APAHIDA, Cod postal:  407035, Romania, Punct(e) de contact:  PRIMARIA COMUNEI APAHIDA, Tel. 0264231777, In atentia:  SIMONA POP, Email:  [email protected], Fax:  0264231475, Adresa internet (URL):  www.primariaapahida.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT DE DEZV RURALA IN COM APAHIDA , JUD CLUJ, INTOCMIRE PT, DDE, DATC, AVIZE ACORDURI SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA APAHIDA , JUD CLUJ, STR LIBERTATII NR 122
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE IN CONFORMITATE CU S.F.INTOCMIRE PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATII NECESARE PT. OBTINEREA ACORDURILOR, AVIZELOR SI AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR, INCLUSIV PROIECTAREA RACORDURILOR LA UTILITATI A OBIECTIVULUI DE INVESTITIE "PROIECT INTEGRAT DE DEZVOLTARE RURALA IN COM. APAHIDA , JUD CLUJ"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE IN FAZA DE PROIECT TEHNIC.TOATE CANTITATILE SUN PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: 170, 901RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE IN CUANTUM DE 3400 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.NOTA. IMM-URILE BENEFICIAZA DE REDUCERE 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL : FEADR , MASURA 322, COFINANTARE BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA.
ACORDURI /CONTRACTE DE SOCIERE.
AUTORITATEA CONTRACTANTA SOLICITA LEGALIZAREA ASOCIERII/SUBCONTARCTARII NUMAI IN CAZUL IN CARE OFERTA ESTE CASTIGATOARE.
SE SOLICITA NOMINALIZAREA LIDERULUI DE ASOCIATIE.
SE SOLICITA PASTRAREA ASOCIERII PE TOATA DURATA EXECUTIEI CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA.
ACCEPTUL CA DECONTARILE SE VOR FACE PE LIDERUL DE ASOCIATIE.
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATILE PREVAZUTE DE ART 181 DIN OUG34/2006.
DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE COMPLETATA IN CONF CU FORMULARUL V/a 5.
CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR CATRE STAT.
CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE.
DOCUMENTELE VOR FII VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
LIPSA (NEPREZENTAREA) UNUI DOCUMENT SOLICITAT CA CERINTA OBLIGATORIE , DUCE LA RESPINGEREA OFERTEI CA INACCEPTABILA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI(31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009), INSOTIT DE CONTULDE PROFITSI PIERDERE, VIZAT DE ORGANELE COMPETENTE , IN COPIE LEGALIZATA.
PROFITUL NET PE ULTIMUL AN SA FIE POZITIV.
CIFRA MEDIE DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI SA FIE DE MINIM 340 MII LEI.
DOCUMENTELE VOR FII VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
LIPSA UNUI DOCUMENT SOLICITAT CA CERINTA OBLIGATORIE DUCE LA RESPINGEREA OFERTEI CA INACCEPTABILA.
OFERTANTII NEREZIDENTI VOR PREZENTA TRADUCEREAUTORIZATA SI LEGLIZATA A DOCUMENTELOR SOLICITATE MAI SUS.
IMM-URILE BENEFICIAZA DE 50% REDUCERE, IN CAZUL ASOCIERII TOTI MEMBRIITR SA INDEPLINEASCA CONDITIILE DE IMM.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE.
O LISTA CU PRINCIPALELE SERVICII DE PROIECTARE EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI.
INFORMATII PRIVINDPARTEA /PARTILE DIN CONTRACT CE URMEAZA A FI INDEPLINITE DE CATRE ASOCIATI/SUBCONTRACTANTI, SPECIALIZAREA ACESTORA SI VALOARAE LUCRERILOR LA CARE SE ANGAJEAZA , COMPLETATA DE LIDERUL ASOCIERII IN CAZUL ASOCIATIILOR/SUBCONTRACTANTIILOR SUNT SOLICITATE INDEPLINIREA TUTUROR CERINTELOR DE CALIFICARE SI PREZENTAREA TUTUROR DOC CA SIN CAZUL OFERTANTILOR, EXCEPTIE FACAND GARANTIA DE PARTICIPARE CARE SE VA PREZENTA NUMAI DE CATRE OFERTANT.
LIPSA (NEPREZENTARE) UNUI DOCUMENT SOLICITAT CA CERINTA OBLIGATORIE DUCE LA RESPINGEREA OFERTEI CA INACCEPTABILA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 10:00
Locul: COMUNA APAHIDA STR LIBERTATII NR 122, JUD CLUJ.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE , REPREZENTANTII OFERTANTILOR OBSERVATORI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL FEADR MASURA 322 "RENOVAREA, DEZVOLTAREA SATELOR INBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI POPULATIA RURALASI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3., Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  0300084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CLUJ SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  CLUJ-NAPOCA, CALEA DOROBANTILOR NR 2-4., Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264596110, Email:  [email protected], Fax:  0264595844, Adresa internet (URL):  www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer