Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat de dezvoltare a infrastructurii in Vladesti, Valcea


Anunt de participare numarul 104952/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Vladesti
Adresa postala:  Strada Principala, Localitatea:  Vladesti, Cod postal:  247740, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Sorin Ghita, Tel. 0250776049, In atentia:  Gheorghe Sorin Ghita, Email:  [email protected], Fax:  0250776012, Adresa internet (URL):  comuna Vladesti, nr.142, jud.Valcea, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat de dezvoltare a infrastructurii in Vladesti, Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Vladesti
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect integrat de dezvoltare a infrastructurii in Vladesti, Valcea-"Imbunatatirea drumurilor locale, teren de sport, gradinita cu program prelungit, spatiu pentru expunerea ceramicii traditionale"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
39150000-8-Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
45212221-1-Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect integrat de dezvoltare a infrastructurii in Vladesti, Valcea-
-Imbunatatirea drumurilor locale - valoare estimata 5.870.122RON
-teren de sport - valoare estimata 1.912.803RON
-gradinita cu program prelungit - valoare estimata 1.963.749RON
-spatiu pentru expunerea ceramicii traditionale - valoare estimata 219.002RON
Valoarea estimata fara TVA: 9, 965, 677RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 199000 leiGarantia de buna executie - 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat fara dobandirea unei noi personalitatii juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document 1.Declaratieprivind situatia personalar ( formular A )Document 2.Certificat fiscal privitor la indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului ? valabil la data deschiderii ofertelorDocument 3.Certificat fiscal privind plata taxelor, impozitelor si altor venituri ale bugetului local ? valabil la data deschiderii ofertelorDocument 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( formular B )Document 4.1 Acordul de Asociere semnat de asociatiDocument 5.Certificat de Inregistrarea Persoanei Juridice eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiDocument 6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului( forma completa ) ? valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document7-InformatiiGenerale Financiare(formularC )
Document 8 -Bilanturile contabile ale exercitiilor financiare 2007, 2008, si 2009 , vizate si inregistrate de organele competenteDocument 9 -Angajament din partea unei institurii financiare ( banca ), propriu lucrarii supusa licitatiei, , din care sa rezulte posibilitatea, in cazul in castigarii contractului, de a accesa, pentru o perioada de maxim 3 luni, oricand in perioada derularii contractului de executie, lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare de creditare pentru sustinerea din partea executantului a fluxului de numerar pozitiv al proiectului ( formular C.1 )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se impun ofertantilor urmatoarele cerinte : -media profiturilor nete ale anilor 2007, 2008 si 2009, asa cum rezulta din Contul de Profit si Pierdere ale Documentului 8trebuie sa fie pozitiva.- cifra medie de afaceri ( CMA ), calculata din Cifrele de afaceri, pe ultimii 3 ani , cum rezulta din Contul de Profit si Pierdere ale Documentului 8 sa fie mai mare sau egala cu19.000.000RON- angajamentul de asigurare flux de numerar, independent de angajamentele pentru alte contracte sa fie de minimul 1.950.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document 10-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani( Formular D.1 )
Document 11-Lista principalelor servicii de prestatii intelectuale in ultimii 3ani(Formular D.2 )Document 12-Fise EXPERIENTA SIMILARA (FormularD.3 )
Document 13-Recomandari din partea beneficiarilor ( Formular D.4 )
Document 14- Contracte de lucrari cu anexele si actele aditionale ( daca exista )- Contracte de prestari servicii de proiectareDocument 15-Documentele constatatoare emis de autoritatilecontractante beneficiare ale contractelor nominalizate emiseconform HGR Nr.1337 / 2006, respectiv art.97^1 din HGR Nr.925 / 2006- actualizata
Document 16 Certificat privind implementarea Sistemului de Management al Calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante
Document 17 Certificat privind implementarea Sistemului de Management al Mediului conform ISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante
Document 18 Certificat privind implementarea Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Muncii conform OHSAS 18001:2007sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cel putin un contract de executie / reabilitaridrumuricu o valoareegala sau mai mare de :5.500.000 RONfara TVA2.cel putin un contractexecutie de teren de sportcu o valoareegala sau mai mare de :1.800.000 RONfara TVA3.cel putin un contract de executie gradinita / scoala / liceucu o valoareegala sau mai mare de :1.800.000 RONfara TVA4. cel putin un contract de amenajari interioare spatii publicecu o valoareegala sau mai mare de :210.000 RONfara TVAsi a Contracte de prestari servicii de proiecatre, in ultimii 3 ani , astfel :5. cel putin un contract de proiectaredrumuricu o valoareegala sau mai mare de :336.000RON, fara TVA, 6.cel putin un contract de proiectareterenuri sportivecu o valoareegala sau mai mare de :96.000RON, fara TVA, 7.cel putin un contract de proiectaregradinite/ scoli/ liceecu o valoareegala sau mai mare de :94.000RON, fara TVA, c) Cerinte de calificare : Se impune prezentarea dovezii existentei in schema organizatorica a ofertantului a cel putin a urmatorilor experti cheie cu vechime minima 3 ani astfel :1.1 pentru executia prestatiilor ? proiecte si documentatii de executie1 arhitect cu drept de semnatura inscris in Ordin Arhitectilor1 proiectant autorizat drumurisi poduri1 proiectant autorizat constructii civile1 proiectant instalatii electrice3 verificatori de proiecte ( construtii civile, drumuri si poduri si retele electrice )1 auditor energetic autorizat de M.D.R.L1.2pentru executia lucrarilor de constructii3indrumatori de Proiect3Responsabili Tehnic cu Executia (RTE ), - 1 RTEcu speciaitateRetele electrice2 Responsabili pentru Controlul Calitatii1Responsabil protectia muncii atestat recunoscut de Ministerul Muncii,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul Calitatii Lucrarii
15%
Descriere: ISO 10005:1999, grafic Gantt
3.
Clasa Performanta energetica
15%
Descriere: Teren de Sport, Gradinita
4.
Costul de Intretinere
20%
Descriere: In perioada de garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4106 din 06.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2010 12:00
Locul: Primaria Vladesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Comisia de evaluare- Experti cooptati- Reprezentanti imputerniciti ai ofertantiilor- Observatori CRPDRP- Observatori UCVAP- Alte persoane autorizate de catre autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, Masura 322 ? Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.Contract de finantare nr. C 322010944000051 / 11.06.2010, incheiat intre Comuna Vladesti-Valcea si Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la adresa "www.e-licitatie.ro > Anunturi > Anunturi de participare > Documentatie si clarificari?Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute princrearea unui nou fisier electronic la care se va asigura accesul operatorilor economici direct si nerestrictionat, in mod similar accesului la fisierul initial, cu exceptia situatiei in care, din motive tehnice, atasarea in SEAP este imposibila. Pentru raspunsul la clarificari, operatorii economici vor accesa site-ul: ?www.e-licitatie.ro > Anunturi > Anunturi de participare > Documentatie si clarificari?. Riscurile neaccesarii clarificarilor cad in sarcina operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  Fax: (+4)021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea
Adresa postala:  Scuarul Revolutiei nr.1, Jud. Valcea, Localitatea:  Rm.Valcea, Cod postal:  240096, Romania, Tel. (+4)0250739120, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0250732207, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen legal de 5 zile din ziua urmatoare de la luarea in cunostiinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Vladesti - compartimentul Achizitii
Adresa postala:  Comuna Vladesti nr 142, Localitatea:  Vladesti, Cod postal:  247027, Romania, Tel. (+4)0250776049, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0250776012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer