Licitatie Publica - Proiect Integrat: Dezvoltare Locala in Comuna Matei, jud. Bistrita-Nasaud"
Anunt de participare numarul 112318/02.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Matei (Consiliul Local Matei)
Adresa postala: primaria, Localitatea: Matei, Cod postal: 427135, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Encian, Tel. 0263/275225, Email: [email protected], Fax: 0263/275174, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect Integrat: Dezvoltare Locala in Comuna Matei, jud. Bistrita-Nasaud"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Matei, jud. Bistrita-Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, asistenta tehnica pe durata de executie a lucrarilor , documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor faza PT si executielucrari pentru :
: Executia lucrarilorpentru ?Proiect integrat: Dezvoltare locala in comuna Matei, judetul Bistrita-Nasaud", actiunile:
- "Modernizare Drumuri Comunale, comuna Matei";
- "Modernizare Camin CulturalCorvinesti";
- "Modernizare Camin Cultural Fantanele";
- ?ConstruireGradinita cu program normal in localitatea Matei?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
30000000-9-Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, asistenta tehnica pe durata de executie a lucrarilor , documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor faza PT si executielucrari pentru :
: Executia lucrarilordin cadrul ?Proiect integrat: Dezvoltare locala in comuna Matei, judetul Bistrita-Nasaud", actiunile:
- "Modernizare Drumuri Comunale, comuna Matei";
- "Modernizare Camin CulturalCorvinesti";
- "Modernizare Camin Cultural Fantanele";
- ?ConstruireGradinita cu program normal in localitatea Matei?.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 779, 535RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de194.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR in cadrul masurii 322 :
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordurile de asociere vor fi legalizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
1.Certificat de inregistrare;
2.Certificat constatator complet emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte:
- obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor si prestarea serviciilor de proiectare ce fac obiectul achizitiei, inclusiv lista actionarior, acest criteriu se poate dovedi prin cumul in cazulasocierii;
- forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul)
3. Atestat ANRE ?atat pentru proiectarea, cat si pentru executia de lucrari de instalatii electrice, sau alt document echivalent.
4. Atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor califica ofertantii societati mixte/ consortii/ asocieri care au impreuna cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani fiscali de cel putin 19.100.000 lei executiesi430.000 proiectare , excl.TVA2. Pentru lucrarile deexecutie si serviciile de proiectare: Se vor califica ofertantii individuali care au Lichiditatea generala raportata la bilantul din 31.12.2009 egalasau mai mare de 95%;Lg= (active circulante/datorii curente)x100; Lg = 95%Se vor califica ofertantii societati mixte/ consortii/ asocieri, in care fiecare dintre participanti au Lichiditatea generala raportata la bilantul din 31.12.2009 egalasau mai mare de 95%;Lg= (active circulante/datorii curente)x100; Lg = 95%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru experienta similaraofertantul va demonstra ca : - a derulat un contract de proiectare drumuri, in valoare de minim 190.000lei ;
- a derulat un contract de proiectare cladiri, in valoare de minim 10.000lei ;
- a derulat un contract contract de lucrari constructii drumuri, in valoare de minim7.900.000lei- a derulat un contract de lucrari de constructiide cladiri in valoare de minim 900.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propuneretehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei, reprezentantul CRPDRP, Reprezentantul UCVAP, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3www.cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431063, Email: [email protected], Fax: 0264-593866, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264-431063, Email: [email protected], Fax: 0264-593866, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 18:39