Licitatie Publica - ?Proiect integrat: Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Brestovat, judetul Timis, obiectele(componentele): Modernizare strazi si drum comunal in comuna Brestovat(DC 79 Brestovat-Cosari); Infiintarea unei gradinite cu pro
Anunt de participare numarul 113743/03.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Brestovat (Primaria Comunei Brestovat)
Adresa postala: Brestovat nr. 20, jud. Timis, Localitatea: Brestovat, Cod postal: 307085, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Dobra, Tel. 0256 231460, Email: [email protected], Fax: 0256 231460, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Proiect integrat: Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Brestovat, judetul Timis, obiectele(componentele): Modernizare strazi si drum comunal in comuna Brestovat(DC 79 Brestovat-Cosari); Infiintarea unei gradinite cu program normal, comuna Brestovat, jud. Timis? PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL PNDR ? MASURA 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al Comunei Brestovat, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoara estimata este de: 8.730.155 lei echivalentul a 2.030.127 Euro, la cursul de schimb de: 4, 3003 Lei/Euro, al ECB din data de 19/03/2010, din care:
- valoare totala: Intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea /prelungirea avizelor, acordurilor, autorizatiilor de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului: 272.493 lei
- valoare totala executie lucrari: 8.457.662 lei
Obiectele(componentele) proiectului sunt:
1. Obiectul(componenta): "Modernizare strazi si drum comunal in comuna Brestovat(DC 79 Brestovat-Cosari), judetul Timis", Valoare totala: 7.655.945 lei, din care :
a) Intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea /prelungirea avizelor, acordurilor, autorizatiilor de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului: 239.693 lei;
b) Executie lucrari: 7.416.252 lei;
2. Obiectul(componenta): "Infiintarea unei gradinite cu program normal comuna Brestovat, jud. Timis", Valoare totala: 1.074.210 lei, din care:
a) Intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea /prelungirea avizelor, acordurilor, autorizatiilor de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului: 32.800 lei ;
b) Executie lucrari: 1.041.410 lei;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45214000-0-Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele obiective ale contractului constau in: Intocmirea proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si Executie lucrari conform cantitatilor si tipurilor de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 8, 730, 155RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia bancara: 170.000 de lei. Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, PROGRAMUL PNDR, Masura 322 si bugetul local, contract de finantare: F322010953700084
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea-Formularul 12A;
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Formularul 12B;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C.
- Cazierul fiscal al societatii;
- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, care sa ateste ca ofertantul nu are obligatii de plata la bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;
- Cazierul judiciar al operatorului economic;
- Cazierul judiciar al fiecaruia dintre administratorii societatii;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular CPL-original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul B2-Informatii generale-original. Se vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani 2007, 2008, 2009, respectiv bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009, inregistrate la D.G.F.P.);
Pentru ofertantii straini se va exprima oferta la cursul mediu lei/euro comunicat de BCE pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007 = 3, 3379 RON; Anul 2008 = 3, 6840 RON; Anul 2009 = 4, 2396 RON;
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus in limba romana.
In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte formularul B2, iar cerinta minima privind cifra medie de afaceri trebuie indeplinita cumulativ.
- Ofertantul va prezenta: Formularul de identificare financiara anexat completat pentru fiecare banca unde acesta are deschis cont bancar- in original sau copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Profitul net pe fiecare an conform bilantului contabil trebuie sa fie pozitiv (anii 2007, 2008, 2009). - Cifra medie de afaceri, pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 17.460.310 lei. -Ofertantul va prezenta: Scrisoare de bonitate din partea unei banci eliberata cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei ? original sau copie legalizata. Scrisoarea de bonitate trebuie sa cuprinda si: - date privind deschiderea conturilor de catre operatorul economic, rulaje prin conturi; - Operatorul economic figureaza/nu figureaza in CIP, istoricul incidentelor de plati majore inregistrate la CIP; - Indicatorii de bonitate pe care ofertantul trebuie sa-i indeplineasca conform datelor din situatiile financiare la 31/12/2009, sunt: 1. Lichiditatea generala=(Active circulante/Datorii curente)*100>100%; 2. Solvabilitatea patrimoniala(Capital propriu/Total pasiv)*100>0; - Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca are acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minim 3.492.062 de lei(40% din valoarea estimata a contractului) Asigurarea de cash-flow se va demonstra prin: - adresa din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 3.492.062 de lei(40% din valoarea estimata a contractului) avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Formular 12 E si anexa;
-Decl.privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Formular 12F si anexa;
-Decl.privind efectivele medii anuale ale person. angajat si al cadrelor de conducere-Formular 12 I;
-Decl.privind utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op.economic pentru indepl.coresp.a contr.de lucrari;
Se solicita: logistica, echip.necesare prestarii serviciilor: calculatoare, imprimante, mijloace de transport.Echip.utilajele, mijl.fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indepl.contr.de lucrari: Statie de preparat mixturi asfaltice-min.1 buc;Statie de producere betoane-min.1 buc;Statie de sortare concasare agregate naturale?min.1 buc;Balastiera?min 1 buc; autogreder?min.1 buc;compactor?min.6 buc; autobasculante?min.10 buc;excavatoare?min.5 buc; incarcator frontal?min.4 buc;instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa?min. 1 buc; cisterna de apa cu dispozitiv stropire?min.1 buc;autobetoniera?min.5 buc;
-Laborator autorizat gradul II ptr. profilele/incercarile: MBM;BBABP;ZP;MTZ;
-Laborator autorizat gradul II pentru profilele/incercarile: ANCFD, D, GTF, MD;
-Decl.privind partea/partile din contract care sunt indepl.de subcontract.si specializ.acestora-Formular 12G;
-Standard: SR EN ISO 9001:2008(2000) sau echiv. pentru proiectare si executie lucrari;
-Se vor prezenta certificate de conformit.pentru mixturi asfaltice, betoane de ciment si agregate naturale(minerale) emise de organisme indep.
-Declaratie pe propria raspundere privind respect. legislatiei de securitate si sanatate in munca;
-Standard: SR EN ISO 14001:2005 sau echiv.pentru proiect.si executie lucrari;
-Standard: OHSAS 18001:2008 sau echiv.ptr. proiect. si exec.lucrari;
-Standard: SA 8000:2008 sau echiv. ptr. executie lucrari;
In cazul unei asocieri certif.: SR EN ISO 9001:2008, 14001:2005, OHSAS 18001:2008, SA 8000:2008 se vor prezenta de catre fiecare asociat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPER.SIMILARA PROIECTARE: Val.min.a exper.simil.in ultimii 3 ani ? ptr. prest.serv.de proiect.similare ca natura si complex.cu obiectul supus licitatiei(lucrari de drumuri): Modernizare strazi si drum comunal in com. Brestovat(DC 79 Brestovat-Cosari, cel putin 239.693 de lei, din max. doua contr.;Val. min. a exper. similare in ultimii 3 ani ? ptr. prest.serv. de proiectare similare ca natura si complex. cu obiectul supus licitatiei(lucrari constr.civile): Infiintarea unei gradinite cu program norma com. Brestovat, jud. Timis?, cel putin 32.800 lei, din max.un contr.;EXPER.SIMILARA EXEC.LUCRARI: -- Val.min.a exper.similare in ultimii 5 ani ? ptr.lucrari de drumuri, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti pentru obiectul: Modernizare strazi si drum comunal in com.Brestovat(DC79 Brestovat-Cosari), cel putin 7.416.252 de lei, din max.doua contr.-Val.min.a exper.similare in ultimii 5 ani ptr. lucrari de constr.civile ptr.obiectul: Infiintarea unei gradinite cu program normal com. Brestovat, jud. Timis, cel putin 1.041.410 de lei, din max.un contr.;EXPERTI CHEIE PROIECTARE: Minim 5 experti cheie: - 1 Manager de proiect?1 inginer absolvent cu studii superioare tehnice;
- min.2 ingineri specializarea constructii civile/industriale si agricole;
- min.1 arhitect inscris in Ordinul Arhitectilor din Romania cu o vechime de minim 5 ani;
- min.1 ing.specializ. drumuri si poduri;EXPERTI CHEIE EXECUTIE LUCRARI: Min. 8 experti cheie: - sef santier ? ing. constr civile ind. si agricole/constr.drumuri;
- 1 loctiitor sef de santier -ing. constr. civile ind. si agric./constr.drumuri;
- resp.tehnic cu exec. in dom.constr.civile ind. si agric.;
- resp.tehnic cu exec. in dom.constr.de drumuri;
- resp.coord.cu securit.si sanat. in munca;
- resp.cu controlul tehnic de calitate in constr. in domeniul lucr.de drumuri si constr. civile ind.si agric.;
- resp.cu controlul tehnic de calit.pentru produse in constr.;
- ing.topometrist autorizat de A.N.C.P.I.;
- Certif.de atestare prof.pentru exec. de lucr. de drumuri.In cazul unei asocieri acesta va fi prezentat de cel putin un membru al asoc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
20%
Descriere:
3.
Tehnologia de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
4.
Termen de mobilizare
10%
Descriere:
5.
Perioada de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2011 11:00
Locul: Comuna Brestovat, nr. 20, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii U.C.V.A.P., reprezentantii C.R.P.D.R.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Axa prioritara 3-Imbunatatirea calitatii vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale, Domeniul Major de interventie 3.2.2.-"Renovarea si dezvoltarea satelor"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Ofertantul este invitat sa viziteze si sa inspecteze amplasamentele lucrarilor si imprejurimile acestora in scopul evaluarii, din punctul sau de vedere, a cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conforma cu datele reale din teren. Vizita pe teren organizata de catre autoritatea contractanta va avea loc in data de 7/01/2011 ora: 10, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2A, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0256 498092, Email: [email protected], Fax: 0256 498092, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de cinci zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Brestovat
Adresa postala: Str. Principala, nr. 20, jud. Timis, Localitatea: Brestovat, Cod postal: 307085, Romania, Tel. 0256 231460, Email: [email protected], Fax: 0256 231460
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.01.2011 21:06