Licitatie Publica - Proiect integrat: ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local 5,1 km asfaltare, ?Extindere retea de apa?, ?Organizare de festivaluri cu specific local?,?Centru de ingrijire batrini?, ?Modernizare camin cultural ? in comuna Pietrari ,judetul Valce
Anunt de participare numarul 104294/20.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PIETRARI
Adresa postala: COMUNA PIETRARI, Localitatea: Pietrari, Cod postal: 247510, Romania, Punct(e) de contact: MOHORA GHEORGHE, Tel. 0250864240, In atentia: MOHORA GHEORGHE, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat: ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local 5, 1 km asfaltare, ?Extindere reteade apa?, ?Organizare de festivaluri cu specific local?, ?Centru de ingrijire batrini?, ?Modernizare camin cultural ? incomuna Pietrari , judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA PIETRARI, JUDETUL VALCEA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTUL INTEGRAT SE COMPUNE DIN URMATOARELE ACTIUNI:
Actiunea 1. Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local 5, 1 km asfaltare
Actiunea 2. Extindere reteade apa
Actiunea 3. Organizare de festivaluri cu specific local
Actiunea 4. Centru de ingrijire batrini
Actiunea 5. Modernizare camin cultural
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45215212-6-Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTUL INTEGRAT SE COMPUNE DIN URMATOARELE ACTIUNI:
Actiunea 1. Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local 5, 1 km asfaltare
Actiunea 2. Extindere reteade apa
Actiunea 3. Organizare de festivaluri cu specific local
Actiunea 4. Centru de ingrijire batrini
Actiunea 5. Modernizare camin cultural
VALOAREA MAXIMA ESTIMATA TOTALA, FARA T.V.A. A CONTRACTULUI ESTE DE 4.598.130 LEI
VALORILE MAXIME ESTIMATE IN LEI PE ACTIUNI, FARA TVA, SUNT:
Actiunea 1. 2.739.300 LEI
Actiunea 2. 211.500 LEI
Actiunea 3. 258.700 LEI
Actiunea 4. 560.840 LEI
Actiunea 5. 827.790 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 598, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 90.000, 00 Lei Garantia de Buna Executie a Contractului: 10% din valoarea fara TVA a ofertei castigatoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Comunitare si bugetul local. PNDR, Masura 322. Contract de finantare nr. C 322040844000040 / 22.06.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat fara dobandirea unei noi personalitati juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 2 - Declaratie privind situa-tia personala a operatorului economic si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor PubliceCertificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoa-nelor juridice eliberat de PrimarieCertificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalentePentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara unde ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 3 - Informatii GeneraleFormular 4 - Scrisoare de Bonitate BancaraFormular 5 - Informatii privind obligatiile contractuale in curs- Daca ExistaFormular 6 - Angajament Tert sustinator financiar (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrelor de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare decat 9.000.000, 00 lei Scrisoarea de bonitate emisa de banca trebuie sa mai demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, in valoare de minim 450.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executateFormular 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceFormular 10 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 aniFormular 11 - Informatii referitoare la personalul de conducereOfertantul trebuie sa faca dovada atestarii de catre Agentia Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) de tip C2A: Executie de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni de 0.4 ? 20 KV, si posturi de transformare cu tensiune nominala superioara de cel mult 20 kV.Formular 14 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economiciFormular 15 - Declaratie tert sustinator tehnic si profesional, Formular 16 - Declaratie tert sustinator tehnic si profesionalFormular 17 - Declaratie subcontractantiFormular 19 - Acord de AsociereCertificatului SR EN ISO 9001 :2008 sau a unor certificate echivalenteCertificatului SR EN ISO 14001 :2005 sau a unui certificat echivalentCertificatului SR OHSAS 18001 :2008 sau a unui certificat echivalentFormular 18 - Declaratie munca si protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unui contract de lucrari de alimentare cu apa a carei va-loare contractuala este de minim 200.000, 00 Lei. - prezentarea unui contract de lucrari de drum a carei valoare contrac-tuala este de minim 2.700.000, 00 Lei. - prezentarea unui contract de lucrari de constructii civile a carei va-loare contractuala este de minim 800.000, 00 Lei. Se solicita copii dupa documentele care atesta forma de proprietate a dotarilor cu utilaje. Experti cheie: ? Constructii Civile ? Minim un inginer RTE ? Constructii Drumuri ? Minim un inginer RTE ? Constructii Alimentare cu Apa(tehnico edilitare) ? Minim un inginer RTE ?Constructii Electrice ? Minim un inginer RTE ?Constructii Civile ? Minim un inginer CQ ?Constructii Drumuri ? Minim un inginer CQ ?Constructii Alimentare cu Apa (tehnico edilitare) ? Minim un inginer CQ ?Constructii Electrice ? Minim un inginer CQ ?Un « Manager de Proiect »
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NUMARUL 122 DIN 28.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2010 11:00
Locul: SCOALA CU CLASELE I-VIII PIETRARI, LOC. PIETRARI, JUD. VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare Experti cooptati Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor Observatori desemnati CRPDRP Observatori UCVAP Alte persoane autorizate de Autoritatea Contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri comunitare ne-ranbursabile. Proiect finantat prin PNDR, Masura 322 ? Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatati-rea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale. Contract de finantare nr. C 322040844000040 / 22.06.2009
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la adresa: ?www.e-licitatie.ro > Anunturi > Anunturi de participare > Documentatie si clarificari? Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic la care se va asigura accesul operatorilor economici direct si nerestric-tionat, in mod similar accesului la fisierul initial, cu exceptia situatiei in care, din motive tehnice, atasa-rea in SEAP este imposibila. Pentru raspunsul la clarificari, operatorii economici vor accesa site-ul: ?www.e-licitatie.ro > Anunturi > Anunturi de participare > Documentatie si clarificari?. Riscurile neaccesarii clarificarilor cad in sarcina operatorului economic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, jud. ARGES , ,Localitatea: PITESTI, Cod postal: 11017, Romania, Tel. (+4) 0248.219.374, Fax: (+4) 0248.219.947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen legal, de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL PIETRARI - COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: LOC. PIETRARI, ,Localitatea: PIETRARI, Cod postal: 247510, Romania, Tel. 0250864166, Email: [email protected], Fax: 0250864232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 15:21