Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT IN VEDEREA INFIINTARII RETELEI DE APA SI CANALIZARE SI MODERNIZARE DRUMURI IN LOCALITATEA RADESTI, JUDETUL ALBA


Anunt de participare numarul 99118/30.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Radesti (Consiliu Local Radesti)
Adresa postala: Radesti, nr.260, Localitatea: Radesti, Cod postal: 517585, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Dancea Stinea, Tel.0258879300, Email: [email protected], Fax: 0258879300, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT IN VEDEREA INFIINTARII RETELEI DE APA SI CANALIZARE SI MODERNIZARE DRUMURI IN LOCALITATEA RADESTI, JUDETUL ALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Radesti, Judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de executie pentru investitia PROIECT INTEGRAT IN VEDEREA INFIINTARII RETELEI DE APA SI CANALIZARE SI MODERNIZARE DRUMURI IN LOCALITATEA RADESTI, JUDETUL ALBA conform proiectului tehnic si detaliilor de excutie intocmite de catre SC Creon Proiect SRL.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va organiza o procedura de achizitie publica pentru atribuirea contractului de executie lucrari pentru investitia PROIECT INTEGRAT IN VEDEREA INFIINTARII RETELEI DE APA SI CANALIZARE SI MODERNIZARE DRUMURI IN LOCALITATEA RADESTI, JUDETUL ALBA, pe un singur lot.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 541, 072RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 107.000 RON.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul fara TVA, se va constitui in RON.Detalii in fisa de date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din: 98% Fonduri europene (FEADR)2% Fonduri propriiPlata se va face conform caietului de sarcini.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Un ofertant participa cu o singura oferta in mod individual/subcontractant/partener.
2.Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant/subcontractant/partener va conduce la respingerea ofertelor respective.
3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna. Ofertele depuse de companii care sunt parteneri la doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortiu/asociere trebuie sa indeplineasca cerintele din fisa de date a achizitiei.
Cerinte obligatorii: a.Declaratie privind eligibilitatea-Formular 3b.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 2c.Formular tip-Directia taxe si impozite localed.Formular tip-DGFPe.Formular 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006f.Certificatul constator emis de ORC(nu mai vechi de 30 de zile)g. Certificatul de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) Formular 10 Informatii generale
Cerinta minima de calificare-Cifra medie de afaceri minim 17.000.000, 00 lei
2.Prezentare Bilant contabil si anexele pentru anul fiscal 2008, vizat de Administratia Finantelor Publice
Cerinta minima de calificare - Ofertantul trebuie sa fi obtinut profit in acest an (2008).Daca societatea nu a obtinut profit, oferta este considerata neconforma si ofertantul se elimina.3.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.4.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.11^1 alin (1) din HG. 925/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniFormular 8
Se solicita experienta in realizarea in ultimii 5 ani a unui contract de modernizare drumuri, a unui contract de alimentare cu apa si a unui contract de canalizare.Cerinta minima de calificare -Valoarea minima a contractelor cu care isi dovedeste experienta similara este: 1 contract de alimentare cu apaminim 3.560.000 RON, 1 contract de canalizareminim 3.180.000 RON.1 contract de modernizare drumuriminim 1.760.000 RON, Fiecare contract va fi insotit de recomandare (Formular 8), precum si de procesele verbale de receptie la terminarea acestor lucrari Formular 13
2.Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice proprii si inchiriate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Formular 7. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aceste utilaje vor putea fi folosite pentru realizarea lucrarii prin prezentarea actelor de proprietate sau a unor contracte de inchiriere.
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) -Formularele 11
4.1In cadrul formularului vor fi nominalizati:
-Conducatorul punctului de lucru;
-Seful de santier.
4.2.Oferta va face dovada asigurarii cu personal, dupa cum urmeaza: a)Responsabilul tehnic cu executia, atestat pe domeniul specific lucrarii (domeniul 9 si domeniul 2, conform articolului 9 din Ordinul 77/26.05.2003): alimentare cu apa, canalizare menajera si modernizare drumuri. Copie dupa atestatul valabil si vizat la zi; copie dupa documentul care reflecta relatia contractuala cu ofertantul.b)Sudori autorizati pentru categoriile de suduri mentionate in caietul de sarcini atat pentru metal cat si pentru polietilena);Copie dupa autorizatiile sudorilor, cu valabilitatea la zi.
5.Solicitantul trebuie sa prezinte documente din care sa reiasaa)asigurarea calitatiib)asigurarea respectarii protectiei mediuluic)securitatea muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
577
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Radesti, loc. Radesti, nr.260, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilor daca prezinta o imputernicire scrisa si semnata de persoanele competente, precum si reprezentanti ai Ministerului de Finante si APDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Titlul proiectului: "Proiect integrat in vederea infiintarii reteleide apa si canalizare si modernizare drumuri in localitatea Radesti, Judetul Alba"Beneficiar: Comuna RadestiProiect finantat prin PNDRMasura 322 - Renovarea si dezvoltarea satelor
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Plata Contractului se va face in functie de alocarea fondurilor de la APDRPInformatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul de Achizitii din cadrul Primariei Radesti, persoana de contact Dancea Stinea Ioan, numar de telefon 0258/879300 sau 0722236778.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsr.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Tribunalul Alba
Adresa postala: Piata I.I.C. Bratianu nr.1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Email: [email protected], Fax: Fax: 0258/810286, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor face in scris la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor in termen de maxim 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act ilegal al autoritatii contractante,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei radesti
Adresa postala: Str. principala nr.260, Localitatea: Radesti, Cod postal: 517585, Romania, Tel.0258-879300, Email: [email protected], Fax: 0258-879491
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer