Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT INFIINTARE CANALIZARE MENAJERA CU STATIE DE EPURARE, COMUNA FACAENI, JUDETUL IALOMITA


Anunt de participare numarul 94232/16.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FACAENI
Adresa postala: strada Primariei, nr. 2, Localitatea: Facaeni, Cod postal: 927110, Romania, Punct(e) de contact: NUTI ROSU, Tel.0243313330, Email: [email protected], Fax: 0243313330, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT INFIINTARE CANALIZARE MENAJERA CU STATIE DE EPURARE, COMUNA FACAENI, JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PE TERITORIUL COMUNEI FACAENI
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE RETEA DE CANALIZARE CU STATIE DE EPURARE SI POMPARE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RETEA CANALIZARE = 7.2 KMSTATIE EPURARE = 1 BUC.STATIE POMPARE = 1 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 147, 774RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 102955 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE = 10%DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MASURA 3.2.2. FINANTAT PRIN FONDUL EUROPEAN PENTRU DEZVOLTARE RURALA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INDIVIDUAL SAU ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Anexa nr. 10-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ;Declaratie pe propria raspundere privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, Cazier judiciar al operatorului economic; Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale; Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu emis de AFM; Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31/12/2008; Asigurarea riscului profesional; Declaratie cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala minim 100%; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 8000000 lei. Avand in vedere ca finantarea investitiei se face prin Masura 3.2.2. Fondul European de Dezvoltare Rurala ofertantultrebuie sa faca dovada ca dispune de lichiditati sau are acces la linii de creditare in valuare de 1.000.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Anexa 11-Fisa de informatii generale, Anexa 13-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Anexa 14-Declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;Anexa 16-Lista principalelor lucrari ;Anexa 17-Informatii referitoare la personalul de conducere;Anexa 33-Asigurarea tehnica propusa pentru executia lucrarii;Anexa 35- Persoanele responsabile cu executia lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Contracte similare - minim 5000000 lei fara TVA; - Sef santier cu studii superioare in domeniul de activitate instalatii pentru constructii si minim 6 ani vechime in specialitate, CV, declaratie disponibilitate; - RTE-atestat MLPTL in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (lucrari tehnico-edilitare, toate cerintele)CV, declaratie disponibilitate; - Responsabil CQ atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, CV, declaratie disponibilitate; - personal autorizat in sudura tevi PEHD, in acest caz ofertantul va depune documente de calificare a acestora (autorizatii valabile la data deschiderii), CV si declaratia de disponibilitate; - ISO 9001/2008; ISO-14001; OHSAS-18001; (toate certificatele sa fie pentru tipul de lucrari supus licitatiei).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Analiza cost beneficiu profit
40%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Garantia tehnica a lucrarii
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2010 11:00
Locul: comuna Facaeni, judetul Ialomita, strada Primariei nr. 2, cod 927110.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI OFERTANTILOR SAU INPUTERNICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): MASURA 3.2.2. FINANTAT PRIN FONDUL EUROPEAN PENTRU DEZVOLTARE RURALA
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021) 310. 46. 41, Fax: 0213104645, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de la un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii publice
Adresa postala: strada Primariei nr. 2, Localitatea: Facaeni, Cod postal: 927110, Romania, Tel.0243313330, Email: [email protected], Fax: 0243313330, Adresa internet (URL): www.primariafacaeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2010 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer