Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «PROIECT INTEGRAT: "INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA IN SATUL CERATU DE COPACIOASA, MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA SCOARTA, JUDETUL GORJ»


Anunt de participare numarul 113229/21.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SCOARTA
Adresa postala:  Comuna Scoarta , Judetul Gorj, Localitatea:  Scoarta, Cod postal:  217425, Romania, Punct(e) de contact:  LAURENTIU CLAUDIU PINISOARA, Tel. 0253/280222, Email:  [email protected], Fax:  0253/280222, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«PROIECT INTEGRAT: "INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA IN SATUL CERATU DE COPACIOASA, MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA SCOARTA, JUDETUL GORJ»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Scoarta, Judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Infiintare retea publica de apa potabila in satul Ceratu de Copacioasa:
Captare apa ? put forat la 175 m, Cabina put forat cu echipament hidraulic; Aductiune; Statie de clorinare (potabilizare); Rezervor de inmagazinare ? 100 mc, Statie de pompare, Camera de vane cu echipament hidraulic; Retea de distributie ? lungime 2.375 m; Hidranti, cismele stradale etc.;
2.Infiintare retea publica de apa uzata in satul Ceratu de Copacioasa:
Retea de canalizare ? lungime 3.025 m, Camine de vizitare ? 100 buc, Statie de pompare, Statie de epurare mecano-biologica etc.;
3.Modernizare drumuri de interes local in comuna Scoarta:
Lungimea totala a 3 sectoare de drum este de 5 850 m, astfel: DC 20 (2.800 m), DC 82 (1.800 m), DS 18 (1.250 m); podete, santuri pereate, rigole, amenajare alei si trotuare etc.
Lucrarile se vor executa pe baza documentatiei tehnice (Proiect tehnic, Detalii de executie, Antemasuratori, Liste de cantitati, Caiete de sarcini pe specialitati etc.) intocmite de catre proiectant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.INFIINTARERETEAPUBLICA DE APA POTABILA1.356.280 lei
2.INFIINTARERETEA PUBLICA DE APA UZATA 2.412.980 lei
3.MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL3.648.500 lei
VALOAREA TOTALA ESTIMATA A CONTRACTULUI( LEI fara TVA): 7.417.760
Valoarea estimata fara TVA: 7, 417, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE -140.000 LEI.CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE - 6 % din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala ? FEADRBuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?Certificate valabile la data deschiderii ofertelor, certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
-Persoane juridice/fizice straine : Ofertantul sa fie legal inregistrat - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil 30 zile de la data emiterii, in original sau copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor.
Societatea trebuie sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat domeniile de activitate supuse licitatiei (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.2. sau echivalent).
-Persoane juridice/fizice romane : Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati, se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri?Media aritmetica a cifrei de afaceripe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu suma de 14.500.000 lei;
-In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.
-Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate / inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa reiasa un rezultat al exploatarii pozitiv.
-Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani- se solicita ca prin lucrarile executate prezentate sa se faca dovada experientei similare astfel: Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de drumuri COD CPV 45233120-6 - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 3.600.000 lei . Valoare compusa din maxim doua contracte similare .
Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari alimentare cu apa COD CPV 45232150-8 - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 1.300.000 lei. Valoarea unui contract similar .
Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de canalizareCOD CPV 45232400-6 ;45232420-2 - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 2.400.000 lei. Valoarea unui contract similar cu lucrarile prevazute in caietul de sarcini ;
-RECOMANDARE/CERTIFICARE pentru cel putin un contract similar;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile siechipamentele tehnice ;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Informatii referitoare la personalul de conducere;
Informatii privind subcontractantii:
-Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
-Acord de subcontractare;
Informatii privind asociatii:
-Acord de asociere;
-Imputernicire lider asociatie;
-Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (Sistemul de Management al Calitatii) pentru lucrari de constructii sau echivalentul lui ? copie legalizata;
-Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (management de mediu) sau echivalent - copie legalizata;
-Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare laprotectia MEDIULUI
-Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
46
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SCOARTA , JUDETUL GORJ.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
EXPERTI COOPTATI , REPREZENTANTII OFERTANTILORSI OBSEVATORII DESEMNATI (CRPDRP -UCVAP)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR)PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA (PNDR)Masura 3.2.2: Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA- SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL - (CALE DE ATAC)
Adresa postala:  str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, localitatea CRAIOVA, judetul DOLJ, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251/418.568, Email:  [email protected], Fax:  0251/415.600, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE ORICE ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA SCOARTA
Adresa postala:  localitatea Scoarta, comuna Scoarta, judetul Gorj, Localitatea:  SCOARTA, Cod postal:  217425, Romania, Tel. 0253280222, Email:  [email protected], Fax:  0253280222, Adresa internet (URL):  www.primariascoarta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer