Licitatie Publica - PROIECT INTEGRAT: "INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA, INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA UZATA IN SATUL CERATU DE COPACIOASA, MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA SCOARTA, JUDETUL GORJ
Anunt de participare numarul 97978/16.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SCOARTA
Adresa postala: Comuna Scoarta , Judetul Gorj, Localitatea: Scoarta, Cod postal: 217425, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU CLAUDIU PINISOARA, Tel.0253/280222, Email: [email protected], Fax: 0253/280222, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECT INTEGRAT: "INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA, INFIINTARERETEA PUBLICA DE APA UZATA IN SATUL CERATU DE COPACIOASA, MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA SCOARTA, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SCOARTA , JUDETUL GORJ
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA POTABILA ;
INFIINTARERETEA PUBLICA DE APA UZATA IN SATUL CERATU DE COPACIOASA ;
MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA SCOARTA, JUDETUL GORJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL EXECUTIE PROIECT INTEGRAT: Total =7.300.220 lei
INFIINTARERETEAPUBLICA DE APA POTABILA: 1.356.280 lei
INFIINTARERETEA PUBLICA DE APA UZATA IN SATUL CERATU DE COPACIOASA: 2.412.980 lei
MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL: 3.530.960 lei
Executie lucrari conform tipurilor, categoriilor si cantitatilor de lucrari prevazute in listele de cantitati de lucrari din proiectele tehnice, cu respectarea prevederilor caietelor de sarcini, parte integranta a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 300, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 70.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala FEADR si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima-Declaratie privind eligibilitatea - operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;Cerinta minima-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Cerinte minime -Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat;Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local.
Pentru persoane juridice/fizice romane: Operatorul economic are obligatia sa prezinte in original sau copii legalizate certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale formulare tip emise de autoritatile competente in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelorPentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima-Informatii generale / Declararea cifrei de afacericuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) - Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 14.500.000 leiCerinta minima -Bilant contabil la data 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate /inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie ;Cerinta minima -Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata . Scrisorile de bonitate sunt documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - lista principalelor lucrari similare executate va contine valori, perioade de executie, beneficiari .Cerinta minima-Fisa de experienta similara-Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de drumuri - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 3.000.000 lei ; Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari alimentare cu apa - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 lei ; Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de canalizare si statie de epurare - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 2.000.000 lei.Cerinta minima- Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata .Cerinta minima - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Cerinta minima- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere .Cerinta minima -Standarde de asigurare calitatii SR EN ISO 9001 :2001(2000) in copie legalizata .Cerinta minima obligatorie-Standarde de asigurare a protectiei mediului SR EN ISO 14001 :2005 in copie legalizata .Cerinta minima obligatorie -Standarde de asigurare sanatatii si securitatii ocupationale OHAS 18001 :2004 in copie legalizata .
Informatii privind asocierea : Cerinta minima - Acord de asociereCerinta minima - Imputernicire lider asociatie
Informatii privind subcontractantii : Cerinta minima - Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraCerinta minima -Acord de subcontractareCerinta minima- Informatii generale / Declararea cifrei de afacericuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2010 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SCOARTA , JEDETUL GORJ - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
EXPERTI COOPTATI , REPREZENTANTII OFERTANTILOR SI OBSERVATORII DESEMNATI (CRPDRP - UCVAP)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, localitatea CRAIOVA, judetul DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/418.568, Email: [email protected], Fax: 0251/415.600, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre orice act al AUTORITATII CONTRACTANTE considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA SCOARTA
Adresa postala: SAT SCOARTA , COMUNA SCOARTA , JUDET GORJ, Localitatea: SCOARTA, Cod postal: 217425, Romania, Tel.0253280222, Email: [email protected], Fax: 0253280222, Adresa internet (URL): www.primariascoarta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2010 10:41