Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiect integrat infiintare retea publica de apa si apa uzata in sat Bucium, imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in satele apartinatoare comunei Bucium, locuinta protejata pentru persoane cu handicap, achizitionare si dotare cu bunuri de


Anunt de participare numarul 96622/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bucium (Primaria Bucium Alba)
Adresa postala: str. Principala nr.25, Localitatea: Bucium, Cod postal: 517165, Romania, Punct(e) de contact: David Nadia, Tel.0258-784112, Email: [email protected], Fax: 0258-784160, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie teritoriala locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiect integrat infiintare retea publica de apa si apa uzata in sat Bucium, imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in satele apartinatoare comunei Bucium, locuinta protejata pentru persoane cu handicap, achizitionare si dotare cu bunuri de mostenire culturala, comuna Bucium judetul Alba .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Bucium, Str. Principala, Nr. 25, Jud. Alba, Cod postal: 517165
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de lucrari de constructii , utilitati, instalatii si montaj pentru proiectul: Proiect integrat infiintare retea publica de apa si apa uzata in sat Bucium, imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in satele apartinatoare comunei Bucium, locuinta protejata pentru persoane cu handicap, achizitionare si dotare cu bunuri de mostenire culturala, comuna Bucium judetul Alba proiect integrat, finantat din FEADR, prin Programul National de Dezvoltare Rurala Romania, Masura 322.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45215213-3-Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Construire locuinta protejata pentru persoane cu handicap Com. BuciumImobilul unde urmeaza a se realiza centrul social are o suprafata desfasurata de 383, 05 mp si se afla in intravilanul localitatii, iar suprafata ocupata de extindere este de: Ac locuinta =197, 05 mp, Ad locuinta = 383, 05 mp, Au locuinta= 332, 69mp2.Infiintare retea publica de apa in sate apartinatoare Com. BuciumConduta de aductiune are o lungime de 2420m din care 322 m sunt din tv zn 4 si asigura legatura intre bazinul de captare si caminul de vane de aliniament 1. In total lungimea retelelor in com. Bucium va avea 9177, 06m.3.Infiintare retea publica de apa uzata in sate apartinatoare Com. BuciumColectoarele de ape uzate menajere vor avea o lungime totala de 5028.73 m. Tipul de statie de epurare necesar pentru satele Valea Negrilesei, Stalnisoara, Bucium Poieni, Valea Alba si Lupulesti va detine agrement tenhic valabil in Romania, furnizat de Consiliul Permanent Pentru Constructii.4.Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local in sate apartinatoare Com. BuciumLungime totala 4, 35Km cu o latime medie de 4.3m. Pe tot sectorul studiat drumul are una sau doua benzi de circulatie, cu urmatoarele elemente constructive: 3.0 m parte carosabila cu zone de 4.0m pe cca 25% din traseu1 x 0.5 rigola carosabila1 x 0.4 acostament1 x 0.8 trotuarpanta transversala in aliniament 1x 2.5% unicapanta transversala pe acostament 4%
Valoarea estimata fara TVA: 7, 714, 803RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 115722 lei (57886 lei pt. IMM) .Garantia de buna execuitie: 10% (5% pt. IMM) din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din FEADR prin Programul National de Dezvoltare Rurala Romania, Masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte: Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului-in original sau copie legalizata, Certificat de inregistrare copie legalizata, Certificat de atestare fiscala emis, de Directia Generala aFinantelor Publice Teritoriale - in original sau copie legalizata, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania-in original sau copie legalizata, Se solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa faca dovada ca respecta graficul de esalonare a datoriilor si atasarea ordinelor de plata aferente datoriilor platire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este minim 6.000.000 lei, la cursul mediu stabilit de B.N.R la sfarsitul fiecarui an financiar, Lichiditatea medie generala mai mare sau egala cu 100% - pe ultimii 3 ani.Lg = (active circulante / datorii curente) x 100
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, cu valori, si perioade de executie, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Polita de asigurare pentru raspundere civila si documente ce sa ateste inspectia tehnica la zi, Declaratie privind utilajele instalatiile, echipamentele tehnice, Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001, 14001, 18001 sau echivalente, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora, Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, Declaratie bancara privind asigurarea riscului profesional, Informatii privind protectia mediului, respectand O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de garantie acordat lucrarii
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
146
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane imputernicite si eventual observatori desemnati din partea UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din FEADR prin Programul National de Dezvoltare Rurala Romania, Masura 322.
VI.3) Alte informatii
Ofertantilor li se reaminteste ca bugetul maxim disponibil pentru acest contract este de 7714803 lei (suma nu contine TVA). Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil pentru contractul de lucrari de constructii , utilitati, instalatii si montaj vor fi eliminate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, Nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.(+40) 0258/810289, Fax: (+40) 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Bucium
Adresa postala: Comuna Bucium, Sat Bucium, Str. Principala, Nr. 25, Localitatea: Bucium, Cod postal: 517165, Romania, Tel.(+40) 0258/784112, Email: [email protected], Fax: (+40) 0258/784160
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2010 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer